Senaste Stalker 2-videon är en ... reklam för energidryck

Robot
Senaste Stalker 2-videon är en ... reklam för energidryck

Non Stop ser ut att göra comeback i uppföljaren.

#GSC-game-world, #Stalker-2


Medlem

"Det har varit rätt tyst kring Stalker 2, vilket inte är särskilt konstigt med tanke på att utvecklaren GSC Game World kommer från Ukraina"

Mjo dock är dom inte länge kvar i Ukraina utan flyttade sin studio och deras familjer till ett annat land(vissa valde dock stanna).

Men ja hoppas det kommer i år MEN hoppas även att dom tar sin tid och inte rucha ut spelet.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

"Det har varit rätt tyst kring Stalker 2, vilket inte är särskilt konstigt med tanke på att utvecklaren GSC Game World kommer från Ukraina"

Mjo dock är dom inte länge kvar i Ukraina utan flyttade sin studio och deras familjer till ett annat land(vissa valde dock stanna).

Men ja hoppas det kommer i år MEN hoppas även att dom tar sin tid och inte rucha ut spelet.

Jag är rätt övertygad om att dom fortfarande först och främst ser sig som en Ukrainsk studio och Ukrainska medborgare sen att ryssland har tvingat dom till en flytt har inte med saken att göra

Avstängd
Skrivet av Jönsen:

Jag är rätt övertygad om att dom fortfarande först och främst ser sig som en Ukrainsk studio och Ukrainska medborgare sen att ryssland har tvingat dom till en flytt har inte med saken att göra

Vad svarar du på ens? Var har det du citerade skrivit att dom inte ser sig som en ukrainsk studio eller att dom inte är ukrainska medborgare?

Medlem
Skrivet av fejksson:

Vad svarar du på ens? Var har det du citerade skrivit att dom inte ser sig som en ukrainsk studio eller att dom inte är ukrainska medborgare?

Han svarade väl därför att det antyddes att det kanske ändå var konstigt att det varit tyst eftersom de inte längre är i Ukraina även om de kommer därifrån? Jag ser då ingen annan poäng med den kommentaren som han svarade på.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Eh... Ja jag vet inte vad han svamlar om? jag pekade bara ut en fakta uppgift som dom inte nämnde i artikeln.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Eh... Ja jag vet inte vad han svamlar om? jag pekade bara ut en fakta uppgift som dom inte nämnde i artikeln.

Det var relevant för att..?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Det var relevant för att..?

Men är du seriös ? Artikeln nämner att GSC är en Ukranisk studio som uppenbart kan påverkas av kriget. Killen i tråden pekar sedan ut att de flyttat majoriteten av studion utomlands, och med det är kriget sannolikt en betydligt mindre faktor vid en ev. försening och/eller tystnad. Vad i hela friden har det att göra med hur studion ser på sitt medborgarskap, eller ryssen för den delen ? Snacka om att försöka läsa in något som inte finns, trams.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Det var relevant för att..?

För att det är relevant till artikeln! Vad är det du inte fattar?


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

För att det är relevant till artikeln! Vad är det du inte fattar?

Sure, sure.

Som om det vore konstigt att studion var tyst för att den inte längre bokstavligen är i landet där minst vänner och bekanta finns och där deras anställda har dött för att de valt att delta i kriget. Verkligen. Sjukt konstigt. Man kan nästan tro att de skulle påverkas av kriget även om de inte bokstavligen är där bomberna landar. Lol liksom.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Sure, sure.

Som om det vore konstigt att studion var tyst för att den inte längre bokstavligen är i landet där minst vänner och bekanta finns och där deras anställda har dött för att de valt att delta i kriget. Verkligen. Sjukt konstigt. Man kan nästan tro att de skulle påverkas av kriget även om de inte bokstavligen är där bomberna landar. Lol liksom.

Sure... Men dom är säkra i landet dom nu befinner sig(kommer inte ihåg var exakt?) och kan fokusera på sitt spel och dom som stanna kanske fortfarande är där o lever? Vem vet? Förhoppningsvis är dom vid liv.

Men som sagt dom borde ta sin tid med spelet och inte rusha ut det vi(Gamers) kommer köpa S.T.A.L.K.E.R 2 När det släpps!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Sure... Men dom är säkra i landet dom nu befinner sig(kommer inte ihåg var exakt?) och kan fokusera på sitt spel och dom som stanna kanske fortfarande är där o lever? Vem vet? Förhoppningsvis är dom vid liv.

Men som sagt dom borde ta sin tid med spelet och inte rusha ut det vi(Gamers) kommer köpa S.T.A.L.K.E.R 2 När det släpps!

har man väntat såhär länge så spelar det ingen roll om spelet kommer ut i år eller om två år. Det har ingen inverkan på huruvida jag kommer köpa spelet, för det är oavsett ett givet köp.

1
Skriv svar