I väntan på patchar och att spel ska bli spelbara, vad ska man spela?

Medlem
I väntan på patchar och att spel ska bli spelbara, vad ska man spela?

När det är som det är och alla nysläppta spel tycks behöva ett antal månader från släpp till spelbara vad ska man återbesöka i sitt spelbibliotek under tiden?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag själv har alltid Division 2 men längtar efter något med mer story. Tänker Mass Effect igen kanske.. Har bara rundat det femhundra gånger..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Outer worlds kanske?
Andra riktigt bra spel är Red dead redemption 2 och Witcher 3 spelen om du gillar story. Cyberpunk också.
Assassin's Creed Origins är också en favorit,
Ubisoft har själva sagt att det var deras första riktiga open world spel och därför spenderade de stor energi för att göra världen bra, och det märks tycker jag.
Gillar du third person spel med cover mechanics som i the division så är ju aldrig Gears of War spelen fel, Gears 5 ser också riktigt läckert ut i 4K.

Medlem

Inside är ett konstverk


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av Seybsnilksz:

Inside är ett konstverk

Håller med.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Då tar åtminstone jag gärna fram ett "evighetsspel" som typ Crusader Kings 3.

Deus vult!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av alias:

Jag själv har alltid Division 2 men längtar efter något med mer story. Tänker Mass Effect igen kanske.. Har bara rundat det femhundra gånger..

Red dead redemption 2, så jäkla bra spel! Sjukt bra story och karaktärer. Och miljöerna är helt underbara med detaljer.

Annars cyberpunk kanske, tyckte det var helt okej. Jedi fallen order var också okej.

Medlem
Medlem
Skrivet av alias:

Jag själv har alltid Division 2 men längtar efter något med mer story. Tänker Mass Effect igen kanske.. Har bara rundat det femhundra gånger..

Finns en hel del nice mods till Mass Effect-trilogin numera. Känns det lite nytt, typ

Moderator | Testpilot

Kör ett moddat Kotor 2.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Quake 2 rtx är rätt ballt om du inte kört genom den versionen.

Drog även hem pathtracing mod till Quake 1. Väldigt mysigt.

Själv har jag massa spel i min backlog som jag inte klarat ut ännu.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar