Dundersuccén Hades får en uppföljare: Hades II

Robot
Dundersuccén Hades får en uppföljare: Hades II

Supergiant Games återvänder till den grekiska mytologin.

#Hades-2, #Supergiant-games


Medlem

Helt oväntat, med tanke på supergiants "never doing sequels" jag har suttit i år och väntat på mer content till hades och blev helt chockad när det faktiskt var hades 2. Så värt det att paja sovschemat för det lol

Medlem
Skrivet av generalfil:

Helt oväntat, med tanke på supergiants "never doing sequels" jag har suttit i år och väntat på mer content till hades och blev helt chockad när det faktiskt var hades 2. Så värt det att paja sovschemat för det lol

Samma här, har suktat efter mer men accepterat att vi aldrig kommer få DLC eller uppföljare, men ändå hoppats att den massiva succén skulle få dom att tänka om. Snacka om en kul nyhet att vakna upp till, har varit hypat inför Silksong men det här blev en sån stor överraskning att jag tror hypen är större.

Medlem

Oj det här var riktigt kul nyheter att vakna upp till. Ser fram emot det

Medlem

Åh gud så härligt.
Jag hoppar EA och köper när spelet är klart precis som tidigare 🙂👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

Kul, gillade ettan men spelade aldrig ut det. Får väl lägga in switchen vid toan helt enkelt och nöta klart det

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Kul, gillade ettan men spelade aldrig ut det. Får väl lägga in switchen vid toan helt enkelt och nöta klart det

Det är der värt.
Vad du nu menar med att köra ut, man kör det ju flera varv för att låsa upp hela storyn mm. 😁
Rogue lite med plus-meny.
Är nog ett av spelen som jag nött mest på Switchen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fantastiska nyheter. Hades är ett av de bästa spelen på senaste år.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Underbara nyheter! Hades är så jäkla bra

Medlem

Pepp! Hades är spelet som fick mig att börja gilla Rouge-like!

Medlem
Skrivet av generalfil:

Helt oväntat, med tanke på supergiants "never doing sequels" jag har suttit i år och väntat på mer content till hades och blev helt chockad när det faktiskt var hades 2. Så värt det att paja sovschemat för det lol

Precis min tanke, kunde aldrig tro att det skulle bli något mer.
I princip det bästa spelet senaste åren i mitt tycke.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar