Skänkes: Blandade spel (Steamnycklar), 2K plus lite LOTR

Medlem
Skänkes: Blandade spel (Steamnycklar), 2K plus lite LOTR

Då jag redan hade, eller inte ville ha, några stycken av spelen i senaste Humble Bundlen tänkte jag skänka dessa till någon bättre behövande. Annars rekommenderas givetvis att skaffa paketet själv. En del från en annan bundle slank också med.
Skänker inte till nyreggade/inaktiva konton och gärna inte allt till samma användare, annars är det egentligen först till kvarn.

Spel:

X-COM COMPLETE PACK - de gamla klassikerna alltså, de första två rekommenderas varmt!

Sid Meiers Railroads! - 2006, så inget färskt det heller, men det är lite av en klassiker det med.

WWE 2K Battlegrounds plus Ultimate Brawlers Pass - inget som helst intresse för mig personligen, så kan inte säga något om det.

The Golf Club™ 2019 featuring PGA TOUR - inte heller här något större personligt intresse.

PGA TOUR 2K21 - samma sak igen.

Sid Meier's Civilization VI - äger det redan och tycker dessutom personligen inte det är något vidare. 😅

BioShock: The Collection - klart värda spel som jag redan äger (har inte kört Remastered-versionerna som verkar ha fått en del kritik, men originalen är bra), bara Infinite skulle jag nog ge paketets pris för.

LEGO The Hobbit (utan DLC) - en del av min backlog på Steam, så jag kan inte säga så mycket om det.

LEGO The Lord of the Rings - högkvalitativt LEGO-spel, som jag dock redan äger.

Gauntlet Slayer Edition plus Lilith the Necromancer Pack - inte riktigt min spelsmak.

Skriv i tråden för att önska en nyckel så skickar jag per PM.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Fan va schysst!
Jag tar gärna railroads och bioshock collection

Medlem
Skrivet av fakemail:

Fan va schysst!
Jag tar gärna railroads och bioshock collection

Taget, kommer per PM om en liten stund!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Snällt av dig! Hade uppskattat LEGO lord of the rings & Hobbit om ingen annan hunnit före!

Medlem
Skrivet av zevile:

Snällt av dig! Hade uppskattat LEGO lord of the rings & Hobbit om ingen annan hunnit före!

Alright! Kommer ett par Humble Bundle gift-länkar per PM strax.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Verkligen generöst av dig. Tar gärna Gauntlet om det finns kvar.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Verkligen generöst av dig. Tar gärna Gauntlet om det finns kvar.

Inga problem, det kommer per PM.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Otroligt schyyst av dig!!
Skulle gärna få nyckeln till civ 6! 😁

Medlem
Skrivet av Lathron:

Otroligt schyyst av dig!!
Skulle gärna få nyckeln till civ 6! 😁

Det kommer!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Mycket generöst av dig! Vi skulle jättegärna vilja testa ”PGA TOUR 2K21” /S&A

Medlem
Skrivet av eriksson1993:

Mycket generöst av dig! Vi skulle jättegärna vilja testa ”PGA TOUR 2K21” /S&A

Det kommer i PM!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Superfin gest av dig! Som ett strategifan vore det roligt att djupdyka i XCOM-serien!

Medlem

Riktigt nice av dig!

Jag vill bara berömma dig, har inte tid att spela de spel jag har redan så vill inte ha något


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

X-com hade ju suttit fint helt klart 🤩

Behövs fler som dig 🥰

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Superfin gest av dig! Som ett strategifan vore det roligt att djupdyka i XCOM-serien!

Skrivet av mrkhaglund:

X-com hade ju suttit fint helt klart 🤩

Behövs fler som dig 🥰

BlueTeam var snäppet före (Humble Bundle gåvolänk kommer strax!), så jag hoppas det är okej. No hard feelings mot någon.

Skrivet av Soulless:

Riktigt nice av dig!

Jag vill bara berömma dig, har inte tid att spela de spel jag har redan så vill inte ha något

Tusen tack till alla som varit positiva i tråden, jag kände väl litegrann att det här varit och är en rätt tröttsam vecka, så jag ville bidra med lite spel och positiva vibbar till några som kände att de behövde och ville ha.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

BlueTeam var snäppet före (Humble Bundle gåvolänk kommer strax!), så jag hoppas det är okej. No hard feelings mot någon.

Tusen tack till alla som varit positiva i tråden, jag kände väl litegrann att det här varit och är en rätt tröttsam vecka, så jag ville bidra med lite spel och positiva vibbar till några som kände att de behövde och ville ha.

Absolut ingen fara 👍🏼😀

1
Skriv svar