Nästa Dark Pictures-spel släpps i höst, se ny The Devil in Me-trailer

Robot
Nästa Dark Pictures-spel släpps i höst, se ny The Devil in Me-trailer
Medlem

Gillade until dawn... Så jag köpte man of medan. Fy fan vilket skit... Därav jag sket i de 2 andra i serien. Dock lite sugen på The Quarry. Detta vettefan dock, verkade inte så läskigt med dom där puppetsarna.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Gillade until dawn... Så jag köpte man of medan. Fy fan vilket skit... Därav jag sket i de 2 andra i serien. Dock lite sugen på The Quarry. Detta vettefan dock, verkade inte så läskigt med dom där puppetsarna.

Jag diggade man of medan men starten var långsam. Andra spelet house of ashes lider väl mer eller mindre av samma problem men helt ok spel. Inga mästerverk på några sätt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av robbis:

Gillade until dawn... Så jag köpte man of medan. Fy fan vilket skit... Därav jag sket i de 2 andra i serien. Dock lite sugen på The Quarry. Detta vettefan dock, verkade inte så läskigt med dom där puppetsarna.

Until Dawn och The Quarry tycker jag är underhållande, resten not so much.

Sen vet jag inte om jag tycker något av spelen är läskigt direkt, lite för (medvetet) ostigt för det.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Jag diggade man of medan men starten var långsam. Andra spelet house of ashes lider väl mer eller mindre av samma problem men helt ok spel. Inga mästerverk på några sätt.

House of ashes är del 3 del 2 är little hope. Jag tycker alla tre har varit rätt kul att spela coop med vänner. De kostar ju typ 300kr också.

Medlem

Hoppas detta är bättre än House of Ashes. Tyckte om Until Dawn, Man of Medan och Little Hope, men HoA var... blah. Imo.

Medlem

Gjort en ny tradition i samband med Dark Pictures-spelen med polarna där vi samlas varje halloween och spelar igenom spelen. Riktigt skoj! Dock va förra spelet skräp i sig så hoppas nästa spel blir bättre!

Vilket flyt denna spelutvecklare har; vad är hemligheten?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Until Dawn och The Quarry tycker jag är underhållande, resten not so much.

Sen vet jag inte om jag tycker något av spelen är läskigt direkt, lite för (medvetet) ostigt för det.

Nej kanske inte läskiga så, men ändå att dom lyckats med skräcken var nog mer vad jag menade. Får kanske skaffa Quarry då... De andra skippar jag nog helt.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

House of ashes är del 3 del 2 är little hope. Jag tycker alla tre har varit rätt kul att spela coop med vänner. De kostar ju typ 300kr också.

My bad, jag som blandar ihop. HoA har jag ännu inte spelat Jag gissar att det är ungefär likvärdigt som de andra spelen.

Vad jag förstod så kommer höstens släpp av "The Devil in Me" vara slutet av säsong 1 av deras antologi. Jag antar med detta att man har fler spel i pipelinen

Medlem

Nice. Gillar de här lite mindre spelen de släpper.
De första två speciellt iaf i co-op. jävlar vad de har mindfuckat en när man kom på vad som stått på. Briljanta idéer.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar