Star Wars: Knights of the Old Republic 2 släpps till Switch i sommar

Robot
Star Wars: Knights of the Old Republic 2 släpps till Switch i sommar

Riddarna kring den runda republiken.

#KOTOR2, #Star-Wars


Medlem

Dessutom kommer ett gratis DLC med "restored content" släppas någon gång efter releasen. Förmodligen det som finns i Restored content modden enligt RPGsite.

https://www.rpgsite.net/news/12828-star-wars-knights-of-the-o...

Edit: Fast det ser jag nu att ni redan har i nyheten

Skribent
Skrivet av Aletheides:

Dessutom kommer ett gratis DLC med "restored content" släppas någon gång efter releasen. Förmodligen det som finns i Restored content modden enligt RPGsite.

https://www.rpgsite.net/news/12828-star-wars-knights-of-the-o...

Edit: Fast det ser jag nu att ni redan har i nyheten

haha japp, jag skrev ned det för restored content är ju en stor grej här i och med att spelet var rätt utstressat.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Första spelet är redan släppt fysiskt via LRG, förhoppningsvis kommer även tvåan släppas på samma sätt men tveksamt om de släpper dem tillsammans på samma kassett.

Skribent
Skrivet av Arcadia:

Första spelet är redan släppt fysiskt via LRG, förhoppningsvis kommer även tvåan släppas på samma sätt men tveksamt om de släpper dem tillsammans på samma kassett.

Hoppet är det sista som övergiver en!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Vill bara uppmana alla som läser att vänta på restored content dlc'n och inte spela innan det. Det är så mycket som saknas i grundspelet, såna enorma luckor i storyn.

Skribent
Skrivet av waeress:

Vill bara uppmana alla som läser att vänta på restored content dlc'n och inte spela innan det. Det är så mycket som saknas i grundspelet, såna enorma luckor i storyn.

Ja jag håller med, nu har jag inte själv hunnit spela med det men ska ta chansen nu. Känns ju dock som att man kanske inte ska köra utan nu när det finns. Jag körde ju spelet när det precis kommit ut, men minns att det verkligen kändes ihopstressat mot slutet. Det kändes som de blev stressade att göra klart så fokusen hamnade på mainstoryn, men allt annat fick ta baksätet vilket fick till följd att många trådar som byggts upp tappades etc.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar