Netflix-teaser från nya Resident Evil-serien

Robot
Netflix-teaser från nya Resident Evil-serien
MEG
Medlem

Ser inte bra ut, förmodligen en flopp, tyvärr.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Såg inte bra ut i huvudtaget, ger den första avsnittet sen kanske en somna till serie


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Ännu en? Den som kom för några månader sedan var ju inte kanon, så att säga. Man visste när han sparkade upp en zombie i takkronan att det skulle bli wacky…

Medlem

Sekunden innan de klippte från horden av zombies, så verkar de ha gjort dem snabba. Inte särskilt Resident Evil


signatur

I drank what?

Medlem

Det enda resident evil i det där är hunden.

Medlem

Väntar fortfarande på Netflix The Division apropå inget.


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

Skribent

Förstår inte hur de gång på gång fuckar upp det här? ALLA andra zombie-serier/filmer är mer Resident Evil än filmer/serier baserat på just Resident Evil. Sen att spelserier ballar ur efter några delar är en sak, men grunden är ju i princip Dawn of the Dead? Hur jävla svårt ska det vara?

Samma med DOOM. Demoner som kommer ur ett portal experiment på mars. Ett gäng marinsoldater skickas dit, alla dör utom Doomslayer, som får rensa upp. Vad är det som är så svårt?? Om man latar sig, ta bara Aliens och ersätt med demoner så blir det en bra DOOM-film...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tyckte det såg skitbra ut och ser verkligen fram emot att få se den

Medlem

Hm tidsresor är populärt i många serier och nu detta. Klart att dom utvecklas blir snabbare intelligentare inte direkt hjärn kirurgi.

Ska ge detta en chans. Live filmen var bra första halvan sen f***ade dom ur sig. Wesker var ett skämt bland annat Leon likaså.

Detta ser mer ut som ännu ett sci fi fiasko. Men som sagt ger det en chans. Suger detta så kommer jag bara spela spelen men skita i filmatiseringar om detta.

Division lär vara likadan hoppas jag har fel ser fram emot det med

Medlem

Har slutat vara hypad över filmer/serier byggda på Resident Evil. Hade varit grymt att se en serie som börjar vid RE Zero och drar igenom hela Raccoon City-eran


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Det har släppts en andra "Dold trailer" som visar mer av seriens monster

https://bloody-disgusting.com/tv/3714715/netflixs-resident-ev...

Asså, tycker det inte ser helt dåligt ut. Försiktigt positiv.


signatur

Videomupp

Resident Evil: Welcome To Racoon City tyckte jag var grym! Riktigt B på helt rätt sätt och fångade essensen av de tidiga spelen.

1
Skriv svar