Nu kan även Ios-användare förregistrera sig för Diablo Immortals

Robot
Nu kan även Ios-användare förregistrera sig för Diablo Immortals

Men ska du ha coolt skin måste tyvärr 30 miljoner göra dig sällskap.

#diablo-immortal


Backloggens befriare

Vilka jäkla rövhattar.


signatur

Ad hoc addendum

Gnällkuk
Skrivet av keffkebab:

Vilka jäkla rövhattar.

Why?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hade tänkt att det vore roligt att spela lite, men efter er förtitt så påmindes jag om allt som jag inte gillade med Diablo 3. Så låter det bero (tyvärr)

Tills vidare så fortsätter jag att gubb-spela D2R med min barndomskompis, som vi gjorde för 15 år sedan. Det blir nog bäst så.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Medlem

Har varit registrerad i månader men aldrig få testa

Medlem

Ska bli kul att ha något att spela på de långa bussresorna till och från jobbet

Medlem

Om man inte äger en mobiltelefon då?!

Avstängd

Diablo Mobile 🤮 hoppas skiten aldrig släpps

Medlem

Vad är problemet?

Alla har smartphones idag. Perfekt att spela detta när man sitter på bussen/tåget.

Backloggens befriare
Skrivet av trickeh2k:

Förboka nu! Då får du det här.....
.....
.....
.....
.....
.....
Om 29,999,999 till också gör det...!


signatur

Ad hoc addendum

Gnällkuk
Skrivet av keffkebab:

Förboka nu! Då får du det här.....
.....
.....
.....
.....
.....
Om 29,999,999 till också gör det...!

Fast, så står det ju inte. Förregistrera, det är ju ett gratisspel så krävs inget köp. Om de sätter ribban så pass högt så räknar de nog med ett rätt stort intresse oavsett. Räcker med om du spelar klart tutorialen för att få horadric-setet sen, oavsett om de andra väljer att spela det sen eller inte. No biggie direkt?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Backloggens befriare
Skrivet av trickeh2k:

Fast, så står det ju inte. Förregistrera, det är ju ett gratisspel så krävs inget köp. Om de sätter ribban så pass högt så räknar de nog med ett rätt stort intresse oavsett. Räcker med om du spelar klart tutorialen för att få horadric-setet sen, oavsett om de andra väljer att spela det sen eller inte. No biggie direkt?

Då har vi vilt skilda åsikter om vad som är rövhatteri, och det är helt okej för min del.


signatur

Ad hoc addendum

Gnällkuk
Skrivet av keffkebab:

Då har vi vilt skilda åsikter om vad som är rövhatteri, och det är helt okej för min del.

Det är okey för mig också


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av robbis:

Om man inte äger en mobiltelefon då?!

Då spelar man inte?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Fast, så står det ju inte. Förregistrera, det är ju ett gratisspel så krävs inget köp. Om de sätter ribban så pass högt så räknar de nog med ett rätt stort intresse oavsett. Räcker med om du spelar klart tutorialen för att få horadric-setet sen, oavsett om de andra väljer att spela det sen eller inte. No biggie direkt?

Står dock i artikeln:
"Det behövs 30 miljoner förregistreringar för att du ska få ditt set, så Blizzard kör lite pyramidspel här."

Så om inte 30miljoner (IOS antar jag i detta fall då det är vad artikeln handlar om) användare registrerar så får du inte settet alls vilket är enligt mig i alla fall ännu svinigare än vanliga pre orders oavsett om spelet är gratis eller inte för du är då dessutom beroende av andra spelare.

*Edit
Jag är också osäker på hur många spelare som kommer för regga sig, det har sålt kanske runt 40miljoner av D3, en hel del ogillade inriktningen spelet tog.

Detta spel hade ingen fanbase på sin sida de första året iaf av utannosering och frågan är hur många potentiella nya casual spelare sitter och väntar på att få förregistrera ett mobilspel som annonserades ut för närmare 4 år sedan.

Gnällkuk
Skrivet av Winzi:

Står dock i artikeln:
"Det behövs 30 miljoner förregistreringar för att du ska få ditt set, så Blizzard kör lite pyramidspel här."

Så om inte 30miljoner (IOS antar jag i detta fall då det är vad artikeln handlar om) användare registrerar så får du inte settet alls vilket är enligt mig i alla fall ännu svinigare än vanliga pre orders oavsett om spelet är gratis eller inte för du är då dessutom beroende av andra spelare.

*Edit
Jag är också osäker på hur många spelare som kommer för regga sig, det har sålt kanske runt 40miljoner av D3, en hel del ogillade inriktningen spelet tog.

Detta spel hade ingen fanbase på sin sida de första året iaf av utannosering och frågan är hur många potentiella nya casual spelare sitter och väntar på att få förregistrera ett mobilspel som annonserades ut för närmare 4 år sedan.

Haha, vad snackar du om, pre-ORDERS på f2p?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Haha, vad snackar du om, pre-ORDERS på f2p?

Nej, jag kallade det fulare än pre orders.
Med en pre order vet du i alla fall vad du får om man nu vill ha det.
Här är det en förregistrering där dem försöker locka folk till att registrera tidigt genom att ge kosmetika items till folk, men endast om tillräckligt många gör det.

Det är som att säga till sina spelare att vi värdersr inte dig om inte andra spelare också gör som du.
Därav att FZ liknar det till ett pyramidspel vilket objektivt är bland dem fulare knepen som finns för marknadsföring.

Medlem

Reggat nu. Pepp!

Medlem

Är det så viktigt med förbokningar på ett gratisspel att det ska vara värt att förarga 29 miljoner potentiella spelare ifall inte ytterligare en miljon förbokar? Det luktar antingen fisk eller idioti här, och båda stinker.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Då spelar man inte?

Vilken tur att alla vi äger en mobil telefon då 🤪

Gnällkuk
Skrivet av Winzi:

Nej, jag kallade det fulare än pre orders.
Med en pre order vet du i alla fall vad du får om man nu vill ha det.
Här är det en förregistrering där dem försöker locka folk till att registrera tidigt genom att ge kosmetika items till folk, men endast om tillräckligt många gör det.

Det är som att säga till sina spelare att vi värdersr inte dig om inte andra spelare också gör som du.
Därav att FZ liknar det till ett pyramidspel vilket objektivt är bland dem fulare knepen som finns för marknadsföring.

Du menar att ta betalt i förväg för ett spel, ett spel som du inte har en aning om hur bra det funkar eller hur buggfritt det är är bättre än att bara behöva registrera dig i förväg, till ett spel som inte kostar något där det enda som skiljer är att du vet att du får in-game item i förväg?

Ditt resonemang är ologiskt. Vad säger en pre-roder av ett spel då? Vi värdersätter inte dig som inte ger oss pengar i förväg innan?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Remember. Remember. Blizzcom 2018!
Do you guys not have phones?
Dagen då Blizzard dog i många gamerhjärtan.
Har alltid älskat Diablo och lagt otaliga timmar på spelen men vet inte om jag med gott samvete kan stötta det företaget.
Graven dem grävt är djup och nu ligger dem där.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Du menar att ta betalt i förväg för ett spel, ett spel som du inte har en aning om hur bra det funkar eller hur buggfritt det är är bättre än att bara behöva registrera dig i förväg, till ett spel som inte kostar något där det enda som skiljer är att du vet att du får in-game item i förväg?

Ditt resonemang är ologiskt. Vad säger en pre-roder av ett spel då? Vi värdersätter inte dig som inte ger oss pengar i förväg innan?

Nej och åter nej.
Nu struntar vi helt hur det eventuella spelet är vid release, det är inte det relevanta i situationen.

Oavsett vad jag tycker om Pre-orders och dess kostnad så är det ett försök till att locka användare till sin produkt där du är garanterad det extra material du betalat för med pre-orden.

I detta fallet är du som konsument fullt beroende på att "alla andra" gör samma sak annars får du ingenting.

Det tycker jag är ännu fulare, att locka folk med något som dem eventuellt inte ens kommer att få och det beror inte ens på dig själv.

Gnällkuk
Skrivet av Winzi:

Nej och åter nej.
Nu struntar vi helt hur det eventuella spelet är vid release, det är inte det relevanta i situationen.

Oavsett vad jag tycker om Pre-orders och dess kostnad så är det ett försök till att locka användare till sin produkt där du är garanterad det extra material du betalat för med pre-orden.

I detta fallet är du som konsument fullt beroende på att "alla andra" gör samma sak annars får du ingenting.

Det tycker jag är ännu fulare, att locka folk med något som dem eventuellt inte ens kommer att få och det beror inte ens på dig själv.

Magisk logik! Jag lägger ned.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Magisk logik! Jag lägger ned.

Förväntade mig inte mycket mer av dig.

Medlem

Jag är taggad!

nxo
Medlem
Skrivet av jehuty:

Har varit registrerad i månader men aldrig få testa

Samma här, minns inte ens när ja gjorde det men var bra länge sedan..

1
Skriv svar