Keanu Reeves har inte spelat Cyberpunk 2077

Robot
Keanu Reeves har inte spelat Cyberpunk 2077

Tvärtemot vad CD Projekt-bossen sa innan premiären.

#cyberpunk-2077, #keanu-reeves, #the-matrix-awakens


Medlem

Nej, det funkade ju inte så...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Adam Kicinski ljuger vilken överraskning. Finns skådespelare som inte sett sina egna filmer.

Medlem

Det här känns så där lagom skvallerpressaktigt 😁

Medlem

Han kanske "väntar på nextgen-patchen".

Medlem

Verkligen jätteöverraskande att CDPR ljuger och hittar på saker... Det är vi ju inte vana vid


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Redaktör
Skrivet av Dunder:

Verkligen jätteöverraskande att CDPR ljuger och hittar på saker... Det är vi ju inte vana vid

Vi har ju inte hört nåt svar från CDPR om detta än, vi har bara en persons syn på saken. Men det är märkligt.


signatur
Medlem

Det kunde man ge sig fan på! Då är det väl bara att recensionsbomba dem innan jag avinstallerar spelet från steam-biblioteket och bojkottar dem för all framtid!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi har ju inte hört nåt svar från CDPR om detta än, vi har bara en persons syn på saken. Men det är märkligt.

Men han kan ju ha ljugit för CDPR Ja jag hoppas verkligen på en presskonferens där de kan bringa klarhet i det som "hänt", annars lär jag ju ligga sömnlös i jul

Medlem

"Herregud, det är alltid trevligt när det är trevligt" är vad jag tar med mig från den här artikeln.

Medlem

Tell me lies tell me sweet little lies....

Medlem

Undrar om något den här mannen säger är sanning någonsin haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi har ju inte hört nåt svar från CDPR om detta än, vi har bara en persons syn på saken. Men det är märkligt.

En persons syn på saken? Det är personen ifråga, och han säger "jag har inte spelat det". Om vi snackar trovärdighet så är Keanus mycket, mycket högre än CDPR...


signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av Mirage:

En persons syn på saken? Det är personen ifråga, och han säger "jag har inte spelat det". Om vi snackar trovärdighet så är Keanus mycket, mycket högre än CDPR...

Och den andra personen har sagt att Reeves har spelat det, så ingen utom de inblandade vet vad som är sant. Jag tycker inte man ska döma ut CDPR som skurken innan de uttalat sig.


signatur
Medlem

Inte förvånad, han verkar inte vara den typen som spelar spel, han har säkert massa andra saker han är upptagen med. Men konstigt cd project hävdade att han har spelat det, antar när han gjorde motion capture i deras studio han kanske testade lite.'

men han verkar helt klart skön som person, tar allt så lätt blir inte ens arg eller nåt dom flesta skådisar idag är rena skitstövlar till skillnad från han, gav han typ inte bort en stor del av alla pengar han tjänade från dom första 3 matrix filmerna eller nåt?

Medlem

Kul intervju. För övrigt är demon med unreal engine 5 riktigt najs.
Kan tipsa om den här videon


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Och den andra personen har sagt att Reeves har spelat det, så ingen utom de inblandade vet vad som är sant. Jag tycker inte man ska döma ut CDPR som skurken innan de uttalat sig.

Ändå sätter du titeln till "Keanu Reeves har inte spelat Cyberpunk 2077".

Redaktör
Skrivet av nDreaZ:

Ändå sätter du titeln till "Keanu Reeves har inte spelat Cyberpunk 2077".

Med ingressen att CDPR sa tvärtom.


signatur
Medlem
Skrivet av IMSG:

"Herregud, det är alltid trevligt när det är trevligt" är vad jag tar med mig från den här artikeln.

Följt av att han börjar spåra in på VR-porr och "dräkter gjorda i Sverige eller nåt". ;P
Keanu verkar vara en ganska jordnära människa.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Man kan ju undra..
Har Vänner-skådespelarna sett alla avsnitt? Är det självklart att man tittar på produkten man skapat?

Tänkte även när t.ex. Eminem blev stor, spelade hans kompisar då hans hitlåtar på fester? Eller dom kanske fick skippa att spela Eminems låtar när han var där? Man kan ju undra...
Vore ju konstigt om Eminem sitter och lyssnar på sig själv medans andra diggar med till låten.

Medlem

Väntar på en ny snyft-video där CDPR nästan medger att de ljög men bara nästan. Det hela är ganska lustigt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Håkan:

Man kan ju undra..
Har Vänner-skådespelarna sett alla avsnitt? Är det självklart att man tittar på produkten man skapat?

Tänkte även när t.ex. Eminem blev stor, spelade hans kompisar då hans hitlåtar på fester? Eller dom kanske fick skippa att spela Eminems låtar när han var där? Man kan ju undra...
Vore ju konstigt om Eminem sitter och lyssnar på sig själv medans andra diggar med till låten.

Det är verkligen inte självklart, alltså, jag är inte alls förvånad om han inte spelat spelet, som någon sa, han verkar inte ens vara en person som gillar eller typ vet vad ett datorspel är. Det är nog många som inte sett alla filmer de varit med i heller, t ex Eric Roberts eller Robert LaSardo. Jag vet ju av personlig erfarenhet att man inte alltid spelar spelen man varit med och utvecklat, utöver det man jobbade med alltså.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Väntar på en ny snyft-video där CDPR nästan medger att de ljög men bara nästan. Det hela är ganska lustigt.

Tvivlar på det. CDPR kommer nog göra samma sak som de flesta andra och ignorera det.

Skrivet av Tomas Helenius:

Med ingressen att CDPR sa tvärtom.

Du gör ett bra jobb Tomas, jag tycker inte du ska behöva försvara hur du gör ditt jobb, eller bli ifrågasatt för hur du väljer att uttrycka dig; speciellt om det skrivs av människor i affekt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Du gör ett bra jobb Tomas, jag tycker inte du ska behöva försvara hur du gör ditt jobb, eller bli ifrågasatt för hur du väljer att uttrycka dig; speciellt om det skrivs av människor i affekt.

Bra att du står upp för Tomas, jag håller med dig!

Medlem

Skön jävla intervju!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Man kan ju undra..
Har Vänner-skådespelarna sett alla avsnitt? Är det självklart att man tittar på produkten man skapat?

Tänkte även när t.ex. Eminem blev stor, spelade hans kompisar då hans hitlåtar på fester? Eller dom kanske fick skippa att spela Eminems låtar när han var där? Man kan ju undra...
Vore ju konstigt om Eminem sitter och lyssnar på sig själv medans andra diggar med till låten.

Tänkte på det där när jag såg detta, att det känns som att gamers har högre förväntningar på såna här saker. Men det kanske bara är nåt jag fått för mig. Hursomhelst så är hans uppgift att spela en roll, och den har ju väldigt lite med gaming att göra i det här fallet. Det är lite kuriosa-intressant i alla fall, men det mest intressanta här är att det hans säger står i direkt kontrast mot vad CDPR-vd:n sa för ett år sen.


signatur
Redaktör
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Du gör ett bra jobb Tomas, jag tycker inte du ska behöva försvara hur du gör ditt jobb, eller bli ifrågasatt för hur du väljer att uttrycka dig; speciellt om det skrivs av människor i affekt.

Skrivet av Aggur:

Bra att du står upp för Tomas, jag håller med dig!

<3


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

det mest intressanta här är att det hans säger står i direkt kontrast mot vad CDPR-vd:n sa för ett år sen.

Det kan ju vara en simpel kommunikationsmiss. Jag kan t ex tänka mig följande scenario:

CD Projekts vd Adam Kicinski till Keanu: "Have you checked out the game yet?"
Keaunu (som nu säger att jag han har sett visningar av spelet): "Sure, looks great, loving it."
CD Projekts vd Adam Kicinski på frågan om Keanu spelat det: "Yes, and he loves it!"

Notera att jag inte försöker försvara CDPR här. Menar bara att allt behöver inte vara en konspiration liksom.

Redaktör
Skrivet av Mortyman:

Det kan ju vara en simpel kommunikationsmiss. Jag kan t ex tänka mig följande scenario:

CD Projekts vd Adam Kicinski till Keanu: "Have you checked out the game yet?"
Keaunu (som nu säger att jag han har sett visningar av spelet): "Sure, looks great, loving it."
CD Projekts vd Adam Kicinski på frågan om Keanu spelat det: "Yes, and he loves it!"

Notera att jag inte försöker försvara CDPR här. Menar bara att allt behöver inte vara en konspiration liksom.

Så kan det vara! Lite samma grej jag var ute efter i första inlägget, att inte skurkförklara CDPR på känsla för att de gjort en del andra kassa saker det senaste året. De måste ju inte alltid vara onda (eller goda).


signatur
12
Skriv svar