Ghosts n Goblins Resurrection

Medlem
Ghosts n Goblins Resurrection

Någon som lirar/lirat denna pärla?
Jag är 10 timmar in, på Knight (näst svåraste svårighetsgraden, vilket egentligen är enkelt) och mitt tålamod är verkligen prövat...
Ofta vill jag bara slänga kontrollen i väggen och avinstallera spelet, men jag "ska bara klara den här jävla banan först..."

Sjukt beroendeframkallande men oj oj oj vilken prövning...Jag är egentligen ingen plattformskille men det här är ren och skär spelglädje!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skribent

Tänker inte ge mig in på det. Originalet var ett kukspel haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tänker inte ge mig in på det. Originalet var ett kukspel haha

Sannerligen sant!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Någon som lirar/lirat denna pärla?

Jovars.

Riktigt kul att spela två samtidigt, även om det känns liiiite fuskigt kanske (spelare 2 är då typ som Tails i Sonic 2 när man spelar två i det, man kan sväva fritt, kan egentligen inte dö). Annars gillade jag verkligen Ghouls 'n Ghosts till Mega Drive, vilket ju Ghosts 'n Goblins Resurrection friskt återanvänder mycket från.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tänker inte ge mig in på det. Originalet var ett kukspel haha

Skrivet av Soulless:

Sannerligen sant!

På C64 var det skitkul.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Efter att ha tagit mig igenom spelet en sväng på Knight började jag om på den "riktiga" svårighetsgraden "Legend"...

Snart 30 timmar in och jag har med nöd och näppe klarat 2 banor...Vilket sjukt jävla spel...Och ännu sjukare att jag inte kan sluta spela...Känner ingen glädje när man tar sig framåt, bara lättnad XD

Antar att det är något som lockar med det också.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar