PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Det är så sjukt att det tar slut på minuten så less!

Avstängd
Skrivet av Hasek82:

Det är så sjukt att det tar slut på minuten så less!

Japp och sen kommer det upp 10st på blocket för 8000. Förstår att ni blir less!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Japp och sen kommer det upp 10st på blocket för 8000. Förstår att ni blir less!

Jo det är ju idioter som köper bara för att sälja dom till överpris dom tänker inte på folk som inte ens fått tag i en sjukt! Jag fattar inte att folk köper av dom som säljer för 8000 kr vi borde skita i såna så kanske dom slutar hålla på!

Medlem

Nä nu lämnar jag tråden , blir slutsålt på minuten och hamlar på blocket sen. Köper en när det finns i butik. Lycka till folket.

Medlem

Nån som fått besked från Power ännu? Kl är efter 17 man borde fått det nu!

Medlem
Skrivet av Hasek82:

Jo det är ju idioter som köper bara för att sälja dom till överpris dom tänker inte på folk som inte ens fått tag i en sjukt! Jag fattar inte att folk köper av dom som säljer för 8000 kr vi borde skita i såna så kanske dom slutar hålla på!

Nog många som tycker det är rätt energikrävande att försöka hinna köpa något på en radie av tre sekunder och sen ändå gå tomhänt för någon annan var ännu snabbare. Kan förstå att många kan tycka att de 2000 kr extra är värt det. Även om jag själv inte alls känner så. Speciellt nu då det ändå dyker upp PS5 / Xboxar med jämna mellanrum.

Skrivet av Parabellum87:

Nä nu lämnar jag tråden , blir slutsålt på minuten och hamlar på blocket sen. Köper en när det finns i butik. Lycka till folket.

Förstår dig verkligen. Hoppas du lyckas få tag i någon snart! Lycka till!

Avstängd

Jag ska försöka köpa en till PS5 och säljer den här i tråden sen till inköpspris. Jag har inte så mycket att göra om dagarna så kan ha koll.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Krävs självklart en massa tur, och man förstår verkligen allas frustration. Men jag hittade denna tråd för över ett halvår sen, visste att självklart tar man hjälp av ett sånt här ställe. Jag har fått vänta på ekonomin min. När den var fixad, så behövde jag 2 lediga vardagar, och tur så klart. Jag hade registrerat konto på massa sälj-sidor, för att slippa det mesta av att panik fylla i. Sen i torsdags när jag såg att Elgiganten o Webbhallen bl.a fick hem en massa i lager, så visste jag att det bör vara läge att även andra ställen var redo att få in. Media Markt var liksom ett av dom ställena. Jag kollade och såg att vid särskilda klockslag så gjordes lagren tillgängliga, så det är ju bäst att kolla runt då.

Liksom ja, vafan, jag hade tur, det tog nästan 30min innan mediamarkt stängde för att det blev slutsålt, men jag behövde inte många timmars slit för att nå hela vägen fram. Lite sunt förnuft bara och förstå dagens situation.

Lycka till alla som fortsätter jaga PS5:or. Er tur kommer.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag ska försöka köpa en till PS5 och säljer den här i tråden sen till inköpspris. Jag har inte så mycket att göra om dagarna så kan ha koll.

Vi behöver fler vardagshjältar som dig ❤️

Jag har hjälpt flera vänner och bekanta att få tag på sina. Man får göra vad man kan för att hjälpas åt I dessa tider 🙂

Avstängd
Skrivet av jeppe109:

Vi behöver fler vardagshjältar som dig ❤️

Jag har hjälpt flera vänner och bekanta att få tag på sina. Man får göra vad man kan för att hjälpas åt I dessa tider 🙂

Nu kan jag inte lova att få tag på en konsol men ska försöka.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Har haft flera som hjälp mig vid varje lotteri men har inte lyckats vinna trots att jag vart med i alla Elgigantens lotterier, nästa runda har jag minst 8 personer som hjälper mig att delta. Får hoppas på en vinst då.

Men det bästa är om alla som inte vill ha en konsol låter bli att delta i lotteriet, och att man tex kräver betalning för att vara med, pengar återbetalas om man förlorar tex.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Hasek82:

Nån som fått besked från Power ännu? Kl är efter 17 man borde fått det nu!

Min lillebror vann utlottningen på power dom ringde honom runt kl 13:47

Medlem
Skrivet av niklas23s:

Min lillebror vann utlottningen på power dom ringde honom runt kl 13:47

Okej nice hmm att man inte ens fått besked om man vunnit eller inte vunnit!

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag ska försöka köpa en till PS5 och säljer den här i tråden sen till inköpspris. Jag har inte så mycket att göra om dagarna så kan ha koll.

Ska anmäla dig till årets hjältegala när den hålls


signatur

The game itself is bigger than the winning

Gen
Medlem

Webhallen har slängt ut enheter två gånger hittills, tar dock slut på 10 min.

Medlem
Skrivet av Gen:

Webhallen har slängt ut enheter två gånger hittills, tar dock slut på 10 min.

Förmodligen nån enstaka order som någon avbokat eller någon enhet som någon bokat tidigare men inte hämtat upp.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Förmodligen nån enstaka order som någon avbokat eller någon enhet som någon bokat tidigare men inte hämtat upp.

Nej, det var många enheter. Första släppet var med Ratchet och Clank, andra släppet standard edition med extra handkontroll.
Lyckades äntligen få tag i en!

Medlem

Jag fick äntligen tag i ett PS5 med en extra handkontroll från Media Markt och betalningen gick igenom fick orderbekräftelse så återstå att se om jag får ett.

Medlem
Medlem
Skrivet av rangman_106:

Det är slut!

Medlem
Skrivet av Hasek82:

Det är slut!

nyss fanns det för 2 minuter sen

Medlem

Missade den med några minuter😂 Men 6789kr är inte det lite dyrt för ett standard paket utan Ratchet eller extra handkontroll


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Inaktiv
Skrivet av Crank:

Missade den med några minuter😂 Men 6789kr är inte det lite dyrt för ett standard paket utan Ratchet eller extra handkontroll

Det var med en extra kontroll

Medlem
Skrivet av Crank:

Missade den med några minuter😂 Men 6789kr är inte det lite dyrt för ett standard paket utan Ratchet eller extra handkontroll

Det va tillsammans med extra handkontroll

Medlem

https://www.webhallen.com/se/product/337094-Playstation-5-Rat...

Ser ut att finnas i lager vid 10:00.

EDIT: 10:05, verkar fullbokad nu.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

https://www.webhallen.com/se/product/337094-Playstation-5-Rat...

Ser ut att finnas i lager vid 10:00.

EDIT: 10:05, verkar fullbokad nu.

Ja 10:05 var den borta.

Jag skulle faktiskt avfölja tråden nu idag innan kvälljobb så såg jag ditt meddelande 10:02 och beställde snabbt som en iller till 10:03. Ordern gick igenom och klarna skapade en order. Fick ingen bekräftelse så skrev till dom och fick detta:

Tyvärr verkar det som att beställningen hade gått till Klarna men gick inte vidare till vår sida därifrån så ingen order skapades, det beror på att produkten hann sälja slut innan din order bekräftades. Reservationen har blivit borttagen från Klarna och om det drogs pengar blir det återbetalat inom 2-5 bankdagar

Haha

Medlem

beställde igår 15:45 från Media Markt sen skrev jag med deras kundtjänst att min order kommer skickas snart😀

Medlem
Medlem

Tror det blev bom på min beställning igen. Fick besked från Klarna om en betalning men beställningen syns inte hos Webhallen. Det går så sanslöst snabbt.

Skriv svar