E3 - vakenkoma

Skribent
E3 - vakenkoma

[ia=550322; large;nb;nl]

Läs inte det här inlägget. Det är inte menat att vara öppet för allmänheten egentligen. Det är baa ett sätt att ventilera för att undvika kollaps. Ni har blivit varnade.

Jag förstår att det här kanske framstår som bortskämt gnäll och i-landsproblem upphöjt till liggande åtta, men E3 är fan inte bara spel, lek och gratisöl. Det är bara dom bitarna vi kommer ihåg ett halvår efter. Men när man är mitt upp i det här kaoset är njutningen sekundär. Jag somnade strax efter två i natt, då var jag i det där läget då varje skriven mening slutar med 30 a:n på rad eftersom jag somnade över tangentbordet. Jag vaknade halv sex och jetlaggen lät mig inte somna om. Min lilla lunchlåda (som generöst nog erbjuds gratis för mediefolket) bestod av en macka, ett äpple och en påse chips. Den åt jag under en tvåtimmarsperiod, i de små hål där jag köade och hade händerna lediga. Volymen är ruskigt hög i många av de stora mässmontrarna och ryggen börjar ta stryk av all elektronik jag bär runt på. Mitt schema är fyllt fram till 2230. Då ska jag försöka ta mig hem till hotellet - tillsammans med en miljard spelbranschmänniskor och ungefär lika många hockeyfans (Stanley Cup avgörs ju nu). Imorn är sista dagen på mässan, direkt efter drar jag till Anaheim för att kolla in Heart of the Swarm och MLG.

Missförstå mig rätt, jag skulle inte vilja byta bort det här. Men jag längtar rätt hårt efter min egen säng just nu. Så sov lite åt mig är du snäll. Jag har en bra stund kvar till läggdags.

#blogg

1
Skriv svar