Fable Legends blir free-to-play

Robot
Medlem
Fable Legends blir free-to-play

Fable: TLC är ett av mina favorit-single players genom tiderna, men jag ser inte fram emot det här.

Medlem

ser coolt ut tycker jag, ska bli kul att testa cross plattform , men ni är inte så snabba på att skriva nyheterna ibland, tipsade om detta tidigt igår =P

Medlem

Btw, hur kommer det sig att folk får creds för att tipsa ibland och inte alltid?

Medlem

Har inte riktigt fattat vad Legends går ut på. Är det ett äventyrsspel som de tidigare spelen eller är det instanser, eller en kombination av båda?

Medlem

Förstår inte hur han kan säga att han vill att så många ska kunna spela hans spel och sedan bara släppa det till Microsoft system (Windows & Xbox). PS4, Linux & Mac da?

Skribent
Skrivet av Oneone:

ser coolt ut tycker jag, ska bli kul att testa cross plattform , men ni är inte så snabba på att skriva nyheterna ibland, tipsade om detta tidigt igår =P

Ibland tar vi det lite lugnt..

La in dig som tipstack. Tack!

Skrivet av Megagurra:

Btw, hur kommer det sig att folk får creds för att tipsa ibland och inte alltid?

Ibland hittar vi nyheten själva innan vi kollar mejlen och ser inte tipset förrän efteråt. Vi försöker i sådana fall lägga in tipstack i efterhand, men ibland missar vi det.

Målet är att tipstack ska in varje gång, vi är väldigt tacksamma över alla bra tips vi får in, och cred ska ni förstås få!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

RmK
Medlem

Känns som att detta kan bli kul, hoppas dock det även kommer ett traditionellt Fable spel snart, gärna med känslan av det första.

1
Skriv svar