Grand Theft Auto V

jbx
Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av employed:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Du kan dessvärre inte köpa dem, bara betala för deras tjänster.

Prostitution är tillåtet i över 18 EU länder bla England, Danmark och Finland.

Killen med kollen, lol

Det är bra att veta sånt när man har svårt att få till det på egen hand vettu


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

passar på att slänga in en länk till en crew for FZ medlemmar här.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/fz_compadres

Vore kul att ha några att spela lite med

Medlem
Skrivet av jbx:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av employed:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Du kan dessvärre inte köpa dem, bara betala för deras tjänster.

Prostitution är tillåtet i över 18 EU länder bla England, Danmark och Finland.

Killen med kollen, lol

Det är bra att veta sånt när man har svårt att få till det på egen hand vettu

Lagligt att sälja men olagligt att köpa

Medlem
Skrivet av Sito:
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Ett annat stort minus är antalet svenska lektioner som du ser ut att ha missat...

Svensklektion
Jobbigt läge..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Du kan dessvärre inte köpa dem, bara betala för deras tjänster.

Hahaha...

Jag garvade oxå ihjäl mig fan vad bra pr video ni hade med mc o kon förresten. Ni borde få betalt av utvecklarna för den

Du kan förstå att vi garvade! Tompa körde, jag och Jocke vältajmat nog bredvid.

Nästan lite synd att jag inte tog med en minut innan, när jag grävde fram mc:n från buskaget långt ute i skogen. Hur hamnade den där, Calle?

Skyller allt på "increased foliage".


signatur
Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av employed:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Du kan dess(värre inte köpa dem, bara betala för deras tjänster.

Prostitution är tillåtet i över 18 EU länder bla England, Danmark och Finland.

Killen med kollen, lol

Ville först och främst påpeka att prostitution är rätt vanligt i väst-världen så därför borde man inte kanske bli så upprörd över det.

Skrivet av Thane:

Lagligt att sälja men olagligt att köpa

Ungefär som att det är lagligt att sälja knark men olagligt att ta det.

Medlem
Skrivet av Sito:
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Ett annat stort minus är antalet svenska lektioner som du ser ut att ha missat...

Jag skrev det på skoj. Hur du förklarar att du både särskrev, samt lyckades skriva på icke korrekt svenska ska dock bli intressant att få höra.

är jag den enda som inte ä hjärntvättad nog att fatta att det ä alltså samma spel..som man hottat up i några veckor och säljer för samma pris...mjölkning utan dess like


signatur

New life, New hope

Inaktiv
Skrivet av kalle.lindestrom:

är jag den enda som inte ä hjärntvättad nog att fatta att det ä alltså samma spel..som man hottat up i några veckor och säljer för samma pris...mjölkning utan dess like

Jag lägger pannan i djupa veck då jag knappt vet vart jag ska börja... Svaret till din fråga är NEJ! Alla vet att det är i stort sett samma spel med förbättrad grafik men den här versionen är endast till PS4 och XBONE så jag förstår inte vad du gnäller om.

Du är alltså förbannad för att dom gjorde det snyggare till Next Gen-konsolerna? Varför skulle dom ens sälja det billigare om det inte är kompatibelt med Ps3/Xb360.

Man undrar ju ibland vad vissa har innanför pannbenet...

Skrivet av grollo_92:
Skrivet av kalle.lindestrom:

är jag den enda som inte ä hjärntvättad nog att fatta att det ä alltså samma spel..som man hottat up i några veckor och säljer för samma pris...mjölkning utan dess like

Jag lägger pannan i djupa veck då jag knappt vet vart jag ska börja... Svaret till din fråga är NEJ! Alla vet att det är i stort sett samma spel med förbättrad grafik men den här versionen är endast till PS4 och XBONE så jag förstår inte vad du gnäller om.

Du är alltså förbannad för att dom gjorde det snyggare till Next Gen-konsolerna? Varför skulle dom ens sälja det billigare om det inte är kompatibelt med Ps3/Xb360.

Man undrar ju ibland vad vissa har innanför pannbenet...

...glömt det där som kallas pc?


signatur

New life, New hope

Inaktiv
Skrivet av kalle.lindestrom:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av kalle.lindestrom:

är jag den enda som inte ä hjärntvättad nog att fatta att det ä alltså samma spel..som man hottat up i några veckor och säljer för samma pris...mjölkning utan dess like

Jag lägger pannan i djupa veck då jag knappt vet vart jag ska börja... Svaret till din fråga är NEJ! Alla vet att det är i stort sett samma spel med förbättrad grafik men den här versionen är endast till PS4 och XBONE så jag förstår inte vad du gnäller om.

Du är alltså förbannad för att dom gjorde det snyggare till Next Gen-konsolerna? Varför skulle dom ens sälja det billigare om det inte är kompatibelt med Ps3/Xb360.

Man undrar ju ibland vad vissa har innanför pannbenet...

...glömt det där som kallas pc?

Nej men vad har Pc-versionen att göra med ps3 eller ps4-versionen att göra? Ingen trailer vi sett hittills representerar grafiken på Pc. Jag förstår fortfarande inte vad problemet är så du får gärna utveckla varför du tycker det är dåligt dom förbättrar spelet till platformarna med bättre hårdvara.

Medlem

Den här överdrivet ryckiga bilfysiken är jag inget stort fan av.. Är det bara jag som vill att bilarna ska ha mer "tyngd" i sig? Känns lite för mycket arkad över det hela annars.

Medlem

Är det någon mer än jag som råkar ut för "FPS-drops"? Kommer när man kör bil snabbt och det är mycket i bild som swischar förbi. Eller är det min ps4:a som är trött?

Medlem
Skrivet av BOOMST1CK:

Är det någon mer än jag som råkar ut för "FPS-drops"? Kommer när man kör bil snabbt och det är mycket i bild som swischar förbi. Eller är det min ps4:a som är trött?

Nä du är inte ensam tyvärr, detta händer i vissa delar av stan på ljusa dagen...fast inte i samma utsträckning på kvällen/natten om du kör på samma ställe.
lite störande är det...hoppas Rockstar släpper en patch som fixa det.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är det jag som inte fattar eller ? Det har var ett av de mer värdelösa spelen jag någonsin lagt två timmar på. Cutscenes verkar vara halva spelet (med jävligt irriterande tugg), tjacka en tecknad film ist ! Hopplösa kontroller, och gömda funktioner som ingen utom den mest fanatiske 15:åring orkar hålla reda på.

Vari består storheten ?

123
Skriv svar