S: 2x Splinter Cell: Blacklist.400:-st

Megadelux
S: 2x Splinter Cell: Blacklist.400:-st

Fick 2x Blacklist med mina 770kort som jag inte alls är sugen på att spela.

Gör det helst på stan i Falun eller Stockholm (slussen) men online funkar om du betalar först. (Bank eller paypal)

Ses på stan så tar du med smartphone eller motsvarande med steam så kan du slå in koden så du ser att det funkar.

400:- St

Inaktiv

Först och främst så fungerar inte spelat alls, jag har inte hittat någon fix samt att patcherna inte fungerar.

Sedan så måste du spela det via Uplay.... Så 400:- för ett spel som du inte kommer klara av att starta ännu för det inte finns någon fix är ganska dyrt.

Medlem

Och att du inte kan starta det är ditt problem. Inte ett universell faktum. Jag har inga problem med Uplay och mitt spel fungerar perfekt. Inte en bugg vare sig vid installation, start eller gameplay.

Sluta sprida trams i annonser och låt folk sälja för vad de vill. Är det för dyrt för dig, köp inte. Har du problem med ditt spel, försök lösa det istället för att kasta paj på Ubisoft och de som säljer extra nycklar.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Jag har läst på ett tiotal sidor och testat massvis med olika lösningar, det är fler som inte klarar av att starta spelet förutom jag.... Tycker det är bara mer än fair att folk får reda på att det är mycket strul med splinter cell.

Men men, ska inte sprida trams, hoppas du blir lurad ordentligt någon gång. Berätta gärna om det så jag kan skratta åt dig senare, Jävla tomte.

Medlem

Jag har inte heller problem med SPB förutom i början när det krashade i co-op, men patcherna har fixat en del.

Sen undrar jah hur du ens tror du ska sälja för 400 kr när det kostar 125 kr på andra internetbutiker.

Skrivet av fall:

Jag har läst på ett tiotal sidor och testat massvis med olika lösningar, det är fler som inte klarar av att starta spelet förutom jag.... Tycker det är bara mer än fair att folk får reda på att det är mycket strul med splinter cell.

Men men, ska inte sprida trams, hoppas du blir lurad ordentligt någon gång. Berätta gärna om det så jag kan skratta åt dig senare, Jävla tomte.

Sånt är livet med de flesta spel ibland...tyvärr.
För vissa fungerar det inte, men som Stag sa så är det inte ett vanligt problem med just Blacklist


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av fall:

Men men, ska inte sprida trams, hoppas du blir lurad ordentligt någon gång. Berätta gärna om det så jag kan skratta åt dig senare, Jävla tomte.

Men han försöker ju inte lura någon med åtanken att spelet inte funkar.
Han hoppas bara att ingen går in på prisjakt och ser att man kan få spelet via download för 200kr. Helt annan sak.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av fall:

Jag har läst på ett tiotal sidor och testat massvis med olika lösningar, det är fler som inte klarar av att starta spelet förutom jag.... Tycker det är bara mer än fair att folk får reda på att det är mycket strul med splinter cell.

Men men, ska inte sprida trams, hoppas du blir lurad ordentligt någon gång. Berätta gärna om det så jag kan skratta åt dig senare, Jävla tomte.

Vad är ditt problem med mig egentligen? Jag vet inte var jag skrev något som gör att du ska kalla mig för jävla tomte eller hoppas att jag ska bli lurad.

Det jag skriver är att det i förhållande inte är speciellt många som har problem med SCB. Det är alltid folk som kommer ha problem. Men ska vi utgå ifrån det så kan vi lika gärna börja klaga på försäljning av varenda spel här praktiskt taget. Alla spel har sina problemzoner och sina användare som inte kan spela.

Att sitta och säga att någon inte borde sälja nycklar till ett spel som inte funkar för dig är ganska dumt, då dina problem inte på något sätt reflekterar andras upplevelse, bevisligen då vi är flera här som inte har det problemet.

Så innan du sjunker ännu lägre genom att kasta mer glåpord på mig, tänk mer på vad du säger. Det är ungefär som att jag skulle gå in på blocket och klaga på de som säljer Audi för att min Audi hade minsann massor med problem, trots att mängder med andra inte har några problem alls. Logiken håller inte.

Edit: Angående priser i annonser;

Det är helt köparens val och åsikt vilket pris de sätter på något! Det är inte ert ansvar att påpeka var man kan få det billigare, och det är inte mot regler, olagligt eller fel att ha ett högre pris. Om någon vill betala det, låt de. Om du inte vill, låt bli.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Edit: Angående priser i annonser;

Det är helt köparens val och åsikt vilket pris de sätter på något! Det är inte ert ansvar att påpeka var man kan få det billigare, och det är inte mot regler, olagligt eller fel att ha ett högre pris. Om någon vill betala det, låt de. Om du inte vill, låt bli.

Så det är emot reglerna att säga att det är problem med vissa spel eller att det finns billigare att köpa?

Varför lägger du näsan i blöt?

Medlem

Nej det är inte emot reglerna, däremot har han rätten att sätta vilket pris som helst. Det som blir tröttsamt är när folk är otrevliga från början och sitter och tramsar om att folk inte borde sälja vissa spel för vissa priser för att det inte funkar gör just de.

Lägg inte nästan i blöt själv om du inte vill bemötas på det du skriver. Det var faktiskt du som började med att skriva att spelet inte fungerar och att han hade ett för dyrt pris.

Men du bekräftade just min poäng genom att inte ens besvara resten av det jag skrev. Diskussionen är över i vilket fall, för du vet vad jag menar även om du aldrig skulle erkänna det eller ge upp det här. Prissättningen är hans ensak, att ditt spel inte funkar är din ensak. De har ingenting med varandra att göra.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Edit: Angående priser i annonser;

Det är helt köparens val och åsikt vilket pris de sätter på något! Det är inte ert ansvar att påpeka var man kan få det billigare, och det är inte mot regler, olagligt eller fel att ha ett högre pris. Om någon vill betala det, låt de. Om du inte vill, låt bli.

Håller dock inte med helt här, om någon försöker sälja något för överpris, så tycker jag man iaf ska meddela de potentiella köparna att de kan få det billigare, så känner de sig inte lurade sen.

En irl polare skulle köpa sin första bil, (han kan ingenting om bilar) och tittade på en gammal ford för 8000kr. den hade gått väldigt långt och var i ganska risigt skick.

Då visade jag honom ett par alternativ på bilar i; bättre skick, mindre mil, färre ägare osv.
Sen om han fortfarande vill köpa forden så visst. Men då kommer han iaf inte känna sig lurad efteråt.

Edit: Fixade Citeringen.


signatur

Rwa?

Medlem

Självklart kan man hinta om att det finns billigare alternativ, men jag vet inte om jag tycker det är okej att sitta och göra det i varenda annons. Det är trots allt köparens ansvar att köpa produkten för det pris han vill, om man själv inte hittat det billigare så är det så.

Ska man ge tips på billigare behöver man inte öppna med att spel inte funkar, att man har överpris och vara otrevlig i största allmänhet.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Självklart kan man hinta om att det finns billigare alternativ, men jag vet inte om jag tycker det är okej att sitta och göra det i varenda annons. Det är trots allt köparens ansvar att köpa produkten för det pris han vill, om man själv inte hittat det billigare så är det så.

Ska man ge tips på billigare behöver man inte öppna med att spel inte funkar, att man har överpris och vara otrevlig i största allmänhet.

Du är helt jävla efterbliven...

Jag har skrivit i en tråd i en annons, aldrig gjort det förutom igår och det ser du som att jag sitter och kollar alla annonser fall det är överpris så tänker jag skriva en rad.

Hur var jag otrevlig? Du har ingen aning om hur mitt tonläge var i mitt första inlägg eftersom du tydligen uppfattade det som otrevligt. Däremot så är jag otrevlig nu om du inte förstod det eftersom jag kallar dig efterbliven.

Sedan förstår jag inte alls dig, han har rätten att sätta vilket pris han vill, jag har rätten att säga att det är dyrt. Vad fan ska du in och gnälla i tråden för? Du gör ingen nytta förutom påpekar att vi båda får skriva samt drar upp massa onödigt skit.

Medlem

Inlägg anmält, diskussion nedlagd. Håll det civiliserat eller inte alls..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Inlägg anmält, diskussion nedlagd. Håll det civiliserat eller inte alls..

Det går inte att hålla något civiliserat när det gäller dig...

Medlem

Jag har aldrig sett dig på forumet förut Davve. Lite förvirrad över hur du kommer in mitt i en diskussion och säger att jag inte kan hålla något civiliserat..

För att klargöra, problemet här var inte att det kommenterades ett pris egentligen, utan att anledningen var att spelet inte funkar för postaren, vilket inte riktigt kändes som ett bra samband som grund.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Håller med stag detta spårar ur och blev en massa trams skrivande.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Megadelux

Tycker att det är oerhört dålig attityd på precis ALLA annonser här på forumet. Alltid någon nisse som ska kommentera. Precis som däcksparkare om man ska sälja sin bil. Folk som bara vill komma och pissa andra i ögat.

Tråden kan låsas och tas bort. Jag kommer aldrig mer försöka sälja något här.

Försökte ha bra ton och rättvist (med att ses) så ingen kan lura den andre. Försöker vara schysst. Och allt urartar till något helt annat.

Och det är inte bara här, det är i precis varenda annons någon som ska komma och tjöta om något helt irrelevant.

1
Skriv svar