Därför är Aliens: Colonial Marines ett evighetsprojekt
När Sega 2006 tillkännagav att Aliens: Colonial Marines var under utveckling hos Gearbox glömde de bara en liten detalj. Det hade inte börjat utvecklas ännu.
#sega, #gearbox-software, #aliens-colonial-marines, #obsidian, #borderlands
Daikatana?!?!?!
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Längtar efter det här spelet.
Men har för mig att någon nyhetssite (eller tidning) gav det dålig kritik av det de sett av spelet.
I och för sig, det var för ett bra tag sedan, så spelet kan ha blivit mycket bättre efter det, och jag minns inte om det var grafik, gameplay eller story som fick sig en törn den gången.
Alltid trevligt med aliens dock är ju filmen som visats från det inte direkt lovande. Långsamma sega aliens, massor med quicktime events och action från första början istället för att bygga på det som gör Alienfilmerna och Xenomorphs creepy.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
http://www.youtube.com/watch?v=xLCmh-Sa2pg 4 minuters ny okommenterad gameplay