Guitar Hero & Rock Band forumdel?

Medlem
Guitar Hero & Rock Band forumdel?

Har blivit rätt mycket trådar om det på sista tiden. Kanske dags att diverse spel får en gemensam tråd?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Skulle passa bra med en ny sektion med namnet "Musikspel".


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Hoppas vi får någon respons. Musikspel forum skulle inte sitta helt fel.


signatur

Rawr

Medlem

Hade inte läst igenom det, zaxxor. Slarviga mig, men jag tycker faktiskt att ett musikspels-forum inte vore så dumt. Eller varför inte en forum del om MUSIK rent allmänt?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Eller varför inte en forum del om MUSIK rent allmänt?

Det vore ännu bättre. Musik är så pass viktigt hos folk och diskuteras mycket, så det har du rätt i.

Slår förslaget igenom så kommer jag att spendera den största tiden på FZ i just den sektionen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Exeron:

Eller varför inte en forum del om MUSIK rent allmänt?

Det vore ännu bättre. Musik är så pass viktigt hos folk och diskuteras mycket, så det har du rätt i.

Slår förslaget igenom så kommer jag att spendera den största tiden på FZ i just den sektionen.

FZ är ett spelforum, så jag hoppas själv att det aldrig kommer hända.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Exeron:

Eller varför inte en forum del om MUSIK rent allmänt?

Det vore ännu bättre. Musik är så pass viktigt hos folk och diskuteras mycket, så det har du rätt i.

Slår förslaget igenom så kommer jag att spendera den största tiden på FZ i just den sektionen.

FZ är ett spelforum, så jag hoppas själv att det aldrig kommer hända.

Varför finns det då en sektion för "Allmänt prat"? Är det ENDAST ett spelforum så behöver man inte diskutera någonting annat, alls, än spel.

Hoppas att du förstår ironin i det hela.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Allmänt Prat är just till för att skapa såna trådar i, men det är fel imo att FZ skulle bredda sig åt det hållet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ett musikforum skulle inte vara dumt.

1
Skriv svar