10 års-jubileumsutgåva av Xbox 360 på väg?

Robot
10 års-jubileumsutgåva av Xbox 360 på väg?

Snart är det tio år sedan Microsoft äntrade konsolträsket med sin första krysslåda. En specialutgåva av Xbox 360 verkar vara på väg, med en go dos starterspel för nybörjaren.

#microsoft, #halo-reach, #halo-combat-evolved-anniversary, #gears-of-war-2, #fable-iii


10 års-jubileumsutgåva av Xbox 360 på väg?

Jag är en typisk kund som tar del av Microsofts firande genom att köpa deras gamla system i ny paketförpackning till grovt överpris! *-*

Medlem

Drar du 280 euro rakt av så blir det ca 2.400 då euron står i 8.82 just nu?

Känns likväl som ett waste att köpa ett sådant 360-paket nu om nya konsolen dyker upp inom ett år eller vad det kan tänkas vara. Kommer det vara något unikt med paketet eller det är bara en vanlig slim och en bunke spel?

Medlem

Dyrt, som vanligt, Jag köpte "Halo Reach" igår samt "Fable III", nya spel på Media Markt för 50:- stycket, dessutom kan man på vissa ElGiganten köpa en "bundle" fortfarande med "Gears Of War 3" för 1995:- "Halo: Combat Evolved Anniversary" finns att få tag hos diverse spelhandlare för 200:-, men visst, man får inte kartongen eller en extra handkontroll, men det kanske man kan leva utan?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

De borde gärna ha ett juste "skin" på boxen för att visa att det är en jubileums version man införskaffat.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Smakar den godare än Milko's Mellanmjölk?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Läste först 10 års-jubileumsgåva och trodde MS skulle vara snälla och skänka ngt till communityn för stödet

Medlem
Skrivet av asdfg:

Läste först 10 års-jubileumsgåva och trodde MS skulle vara snälla och skänka ngt till communityn för stödet

Nej de firar det genom att mjölka fler fattiga föräldrar på ännu mer pengar!

Ingen är fattig i Sverige, det är bara ett påhitt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tråkigt med två Halo titlar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Perfekt för starten eller den som inte har spelen. Men Gears 2 istället för Gears 3 är ju vrickat.

Jag tror att jag någon gång kommer att köpa en extra Xbox 360 och ha som "reserv" när generationsbytet kommer. Men jag har alla spelen redan så denna blir det nog inte. Det är dock ett fett paket tycker jag. Mycket bra spel.

Skrivet av Neatherblade:

Tråkigt med två Halo titlar.

Dom tar lite tid att lära sig tycka om, jag vet, jag har tragglat mig igenom allihopa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av asdfg:

Läste först 10 års-jubileumsgåva och trodde MS skulle vara snälla och skänka ngt till communityn för stödet

Nej de firar det genom att mjölka fler fattiga föräldrar på ännu mer pengar!

De är så generösa!

Medlem

Hade inte en aning om att det gått så lång tid sen den lanserades, lite sorgligt att majoriteten av spelen fortfarande utvecklas med en 10 år gammal hårdvara som huvudplattform.

Medlem

Priset var lite "lol?". Dyrt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vet inte vart ni hämtar eran info men det var typ 10 år sen 1 euro var 10 kronor, enligt forex är 280 euro 2 611,17 SEK

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Hade inte en aning om att det gått så lång tid sen den lanserades, lite sorgligt att majoriteten av spelen fortfarande utvecklas med en 10 år gammal hårdvara som huvudplattform.

10 år sedan xbox1 kom ut, inte 360.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Rurounin:

Hade inte en aning om att det gått så lång tid sen den lanserades, lite sorgligt att majoriteten av spelen fortfarande utvecklas med en 10 år gammal hårdvara som huvudplattform.

10 år sedan xbox1 kom ut, inte 360.

Tänkte väl det... antar jag borde ha fattat det lite tidigare, still, tycker de borde go all out på PC och sen trappa ner det till konsolerna i stället, tur det är nytt på g iaf.

Medlem
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Dyrt, som vanligt, Jag köpte "Halo Reach" igår samt "Fable III", nya spel på Media Markt för 50:- stycket, dessutom kan man på vissa ElGiganten köpa en "bundle" fortfarande med "Gears Of War 3" för 1995:- "Halo: Combat Evolved Anniversary" finns att få tag hos diverse spelhandlare för 200:-, men visst, man får inte kartongen eller en extra handkontroll, men det kanske man kan leva utan?

Media Markt i Skövde ligger fable på 400kr sist jag kollade, va nån månad sedan.

Det där gäller medlemspris och man måste vara inloggad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Ostbit:
Skrivet av walter_iego:

Dyrt, som vanligt, Jag köpte "Halo Reach" igår samt "Fable III", nya spel på Media Markt för 50:- stycket, dessutom kan man på vissa ElGiganten köpa en "bundle" fortfarande med "Gears Of War 3" för 1995:- "Halo: Combat Evolved Anniversary" finns att få tag hos diverse spelhandlare för 200:-, men visst, man får inte kartongen eller en extra handkontroll, men det kanske man kan leva utan?

Media Markt i Skövde ligger fable på 400kr sist jag kollade, va nån månad sedan.

Dyrt... Media Markt hade ca. 100 spel av var för 50:- De hade minst 50 kvar när jag var där för någon dag sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det där gäller medlemspris och man måste vara inloggad.

Ja o det är gratis o bli medlem, Big Deal?

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av walter_iego:

Det där gäller medlemspris och man måste vara inloggad.

Ja o det är gratis o bli medlem, Big Deal?

Att han ens vågar posta länken! Måste man vara MEDLEM?! Fräckheten!

Medlem

Dom skulle ha designat den så den såg ut som den gamla. Det här paketet var ju skittrist.


signatur
Skrivet av asdfg:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av walter_iego:

Det där gäller medlemspris och man måste vara inloggad.

Ja o det är gratis o bli medlem, Big Deal?

Att han ens vågar posta länken! Måste man vara MEDLEM?! Fräckheten!

The nerve!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lite som att köpa en häst som haltar och hostar blod.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Dyrt, som vanligt, Jag köpte "Halo Reach" igår samt "Fable III", nya spel på Media Markt för 50:- stycket, dessutom kan man på vissa ElGiganten köpa en "bundle" fortfarande med "Gears Of War 3" för 1995:- "Halo: Combat Evolved Anniversary" finns att få tag hos diverse spelhandlare för 200:-, men visst, man får inte kartongen eller en extra handkontroll, men det kanske man kan leva utan?

Detta just pga att det var en annons för bara Malmö/Lund , MediaMarkt för resten av sverige har ingen kontakt. Så man kan säga att Malmö/Lund MediaMarkt inte har samma priser som andra butiker i sverige :)! Förövrigt köpte jag alla 3 spelen !

12
Skriv svar