Att spela Dragon Age eller inte.

Medlem
Att spela Dragon Age eller inte.

Har kommit över en ny collectors edition av Dragon Age. Har inte aktiverat några koder för allt det exklusiva innehållet.
Är så sugen på ett bra rpg. Men jag har haft svårt för Bioware en längre tid och anser inte att deras spel har varit mycket att bry sig om.
Älskade verkligen Baldurs Gate när det begav sig, men efter det har inte Biowares spel lockat mig alls.

Så vad säger ni som kört Dragon Age. Ska jag aktivera koderna och spela som en tok eller sälja det vidare?

Update:
Aktiverade allt och har nu kört i fem futtiga timmar och inser att jag verkligen har missat ett riktigt höjdar lir. Är glad att jag inte sålde det vidare.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

En snabb fråga, vad är det för DLC man får med om man köper Dragon age ? är det grejer som man verkligen "måste spela" eller kan man nöja sig och spela hela spelet utan dom ?

Medlem

Det som är exklusivt för collectors är:
-en hjälm, Bergen´s Honor
-en stav, Final Reason
-en "bok" Grimoire of the frozen waste.

Vet inte vad dom gör, har inte brytt mig om dom än.

Sen får man en kod till en rustning, Blood Dragon armour med trevliga stats men kräver lite styrka av gubben att bära så jag har inte kunna använda den än.
Sen följer även The stone prisoner med, den går att köpa för 140:- via psn.

Men vill man köra Dragon Age så går det utmärkt att göra det utan att ha collectors versionen.
Och det är värt att testa det. Fullkomligt lysande rpg!


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar