E3 Elder scrolls 5 gameplay

Medlem
E3 Elder scrolls 5 gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=YzD4LIagKZQ

http://www.youtube.com/watch?v=sYCjHupIrIk

Ser mycket grymt ut om jag får säga det själv!
Ni kanske har sätt det förut?
Inte jag iaf. Fz har inte laddat upp något nytt klipp på TES 5 ?
(Dessa)


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ja, Skyrim ser verkligen ut att sätta en helt ny standard. Sjukt läckert!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av andreashal91:

http://www.youtube.com/watch?v=YzD4LIagKZQ

http://www.youtube.com/watch?v=sYCjHupIrIk

Ser mycket grymt ut om jag får säga det själv!
Ni kanske har sätt det förut?
Inte jag iaf. Fz har inte laddat upp något nytt klipp på TES 5 ?
(Dessa)

skyrim är ett säkert köp men det visste jag innan jag såg videona. det jag väntar på att få se är om det går o spela bågskytt i 3e person.

Testpilot

Onekligen snyggt , jämfört med Witcher2 har det klar och fin grafik men kan inte påstå det är snyggare , witcher2 är dock plottrigare då man kutar runt i skogsmiljö.

Ser fram emot detta , hösten/vintern 2011/12 ser onekligen bättre och bättre ut!

Medlem

BF3 och detta kommer göra min Höst/vinter gudomligt!

Kör lite TES 5 sen byter man till BF3 ett tag så man inte tröttnar på spelen så fort


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jäklar vad pepp jag blev nu!

Need pants!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Omg, game of the year, plus alla mods också.. Argl

"i see that the horse doesn't have armor"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser läckert ut, striderna verkar kunna bli intressanta och mer dynamiska än tidigare, i Oblivion räckte det ju med att klicka på musknappen utan någon vidare eftertanke. Jag gillar även att det verkat finslipat 3de persons vyn, även om de kommer spelas i första person först och främst så är det kul att faktiskt se karaktären man lagt ner så mycket tid på ibland

Medlem

Ser nice ut. Gillar deras "you are who you play" idé... det är helt rätt håll för serien!


signatur

Have a good time!

Medlem

I början sa han på första klippet att filmer var på Xbox 360.

Då är det bara hur det kommer se ut på dator nu när vi har fått info om att skitet var portat...
Återstår o se!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Anybody mind if I...

...take off my pants?


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Ja, Skyrim ser verkligen ut att sätta en helt ny standard. Sjukt läckert!

Visst det blir säkert väldigt grymt, jag är sjukt sugen på spelet men är jävligt besviken på att allt ska vara på skit jävla 360 och ps3 konsoller nu förtiden.
Dom kan ju åtminståne VISA spelen på en PC så man får se lite ögongodis, för lets face it ska du ha ögongodis i dagens läge som man inte redan har sätt, så läre det vara på PC tills nya konsoller kommer.

Inaktiv
Skrivet av Harakiri:

Onekligen snyggt , jämfört med Witcher2 har det klar och fin grafik men kan inte påstå det är snyggare , witcher2 är dock plottrigare då man kutar runt i skogsmiljö.

Ser fram emot detta , hösten/vintern 2011/12 ser onekligen bättre och bättre ut!

du kan inte göra den bedömningen ännu, plottrigare då. sen tror jag inte på att skyrim skulle vara snyggare på nåt sätt. inte heller bättre animerat. med det sagt säger jag inte att skyrim kommer o vara dåligt. men bättre än witcher 2 kommer det nog inte vara. nära lika bra, kanske lika bra, men inte bättre.

Medlem

Ska spelas på..................................................................................

KONSOL! Skönare att sitta med handkontroll i soffan och lira sånna här spel. Bryr mig inte mycket om moddar.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Ska spelas på..................................................................................

KONSOL! Skönare att sitta med handkontroll i soffan och lira sånna här spel. Bryr mig inte mycket om moddar.

kan tänka mig det Men tex jag.
Jag vill spela på PC. Jag har inge imot er Xbox/ps3 spelare, men synd att vi PC lirare som ska få lida.

Det är typ som att dom ska porta TES från pc till konsol. Då skulle ni blivit förbannade för det är låg fps, spackarna funkar inte som ni vill osv osv.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Moderator | Testpilot

Synd bara att det portas till PC.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Harakiri:

Onekligen snyggt , jämfört med Witcher2 har det klar och fin grafik men kan inte påstå det är snyggare , witcher2 är dock plottrigare då man kutar runt i skogsmiljö.

Ser fram emot detta , hösten/vintern 2011/12 ser onekligen bättre och bättre ut!

du kan inte göra den bedömningen ännu, plottrigare då. sen tror jag inte på att skyrim skulle vara snyggare på nåt sätt. inte heller bättre animerat. med det sagt säger jag inte att skyrim kommer o vara dåligt. men bättre än witcher 2 kommer det nog inte vara. nära lika bra, kanske lika bra, men inte bättre.

Jag kan bedöma och gjorde det innan jag skrev inlägget och grundade det på gameplay filmerna och på mitt eget spelande av WItcher2.
Men för att klå Witcher 2 i grafik måste de jobba på pc portningen vilket jag ställer mig tvekande till.

Inaktiv
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Harakiri:

Onekligen snyggt , jämfört med Witcher2 har det klar och fin grafik men kan inte påstå det är snyggare , witcher2 är dock plottrigare då man kutar runt i skogsmiljö.

Ser fram emot detta , hösten/vintern 2011/12 ser onekligen bättre och bättre ut!

du kan inte göra den bedömningen ännu, plottrigare då. sen tror jag inte på att skyrim skulle vara snyggare på nåt sätt. inte heller bättre animerat. med det sagt säger jag inte att skyrim kommer o vara dåligt. men bättre än witcher 2 kommer det nog inte vara. nära lika bra, kanske lika bra, men inte bättre.

Jag kan bedöma och gjorde det innan jag skrev inlägget och grundade det på gameplay filmerna och på mitt eget spelande av WItcher2.
Men för att klå Witcher 2 i grafik måste de jobba på pc portningen vilket jag ställer mig tvekande till.

ingen kan bedöma det du säger ha bedömt. skyrim kommer inte på flera månader ännu. du kan inte lura mig, men tänk på att det finns folk som går o tror på ditt bs.

Testpilot
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Harakiri:

Jag kan bedöma och gjorde det innan jag skrev inlägget och grundade det på gameplay filmerna och på mitt eget spelande av WItcher2.
Men för att klå Witcher 2 i grafik måste de jobba på pc portningen vilket jag ställer mig tvekande till.

ingen kan bedöma det du säger ha bedömt. skyrim kommer inte på flera månader ännu. du kan inte lura mig, men tänk på att det finns folk som går o tror på ditt bs.

På vilket sätt lurar jag dig och andra (enligt dig) genom att i ett diskusforum ge min subjektiva åsikt grundad på ovanståående källor?

Medlem

Oblivion hade låga texurupplösningar i originalskick. Det kom snabbt moddar som biffade upp grafiken. Det kommer säkert moddar till Skyrim som åtgärdar det som är konsollskadat. Håller tummarna för det i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Moderator | Testpilot
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Harakiri:

Onekligen snyggt , jämfört med Witcher2 har det klar och fin grafik men kan inte påstå det är snyggare , witcher2 är dock plottrigare då man kutar runt i skogsmiljö.

Ser fram emot detta , hösten/vintern 2011/12 ser onekligen bättre och bättre ut!

du kan inte göra den bedömningen ännu, plottrigare då. sen tror jag inte på att skyrim skulle vara snyggare på nåt sätt. inte heller bättre animerat. med det sagt säger jag inte att skyrim kommer o vara dåligt. men bättre än witcher 2 kommer det nog inte vara. nära lika bra, kanske lika bra, men inte bättre.

Jag kan bedöma och gjorde det innan jag skrev inlägget och grundade det på gameplay filmerna och på mitt eget spelande av WItcher2.
Men för att klå Witcher 2 i grafik måste de jobba på pc portningen vilket jag ställer mig tvekande till.

ingen kan bedöma det du säger ha bedömt. skyrim kommer inte på flera månader ännu. du kan inte lura mig, men tänk på att det finns folk som går o tror på ditt bs.

Om han lurat dig måste du ju trott på allt han sagt? Han kan visst göra en bedömning, det gör folk helatiden och det har stora kritker gjort nu under hela E3. Skyrim som det ser ut där kommer troligen inte blir så överdrivet mycket annorlunda för det har dom inte tid med.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tybalt:

Oblivion hade låga texurupplösningar i originalskick. Det kom snabbt moddar som biffade upp grafiken. Det kommer säkert moddar till Skyrim som åtgärdar det som är konsollskadat. Håller tummarna för det i alla fall.

Förutsatt det blir mod-support.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Förresten... hoppas inte drakarna blir nya cliffracers.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tybalt:

Oblivion hade låga texurupplösningar i originalskick. Det kom snabbt moddar som biffade upp grafiken. Det kommer säkert moddar till Skyrim som åtgärdar det som är konsollskadat. Håller tummarna för det i alla fall.

Förutsatt det blir mod-support.

Ja annars går det såklart inte.

Om du inte hängt med:
http://www.joystiq.com/2011/01/19/bethesda-confirms-skyrim-mo...

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1160177-creation-...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Harakiri:

Onekligen snyggt , jämfört med Witcher2 har det klar och fin grafik men kan inte påstå det är snyggare , witcher2 är dock plottrigare då man kutar runt i skogsmiljö.

Ser fram emot detta , hösten/vintern 2011/12 ser onekligen bättre och bättre ut!

du kan inte göra den bedömningen ännu, plottrigare då. sen tror jag inte på att skyrim skulle vara snyggare på nåt sätt. inte heller bättre animerat. med det sagt säger jag inte att skyrim kommer o vara dåligt. men bättre än witcher 2 kommer det nog inte vara. nära lika bra, kanske lika bra, men inte bättre.

Jag kan bedöma och gjorde det innan jag skrev inlägget och grundade det på gameplay filmerna och på mitt eget spelande av WItcher2.
Men för att klå Witcher 2 i grafik måste de jobba på pc portningen vilket jag ställer mig tvekande till.

ingen kan bedöma det du säger ha bedömt. skyrim kommer inte på flera månader ännu. du kan inte lura mig, men tänk på att det finns folk som går o tror på ditt bs.

Om han lurat dig måste du ju trott på allt han sagt? Han kan visst göra en bedömning, det gör folk helatiden och det har stora kritker gjort nu under hela E3. Skyrim som det ser ut där kommer troligen inte blir så överdrivet mycket annorlunda för det har dom inte tid med.

uhu! skrev just att han inte lurar mig. om du definierar bedömning som nåt svammel, ja! då går det att göra bedömningar till höger o vänster. o vad har de "stora" kritikerna bedömt egentligen? har de dömt skyrim till intet kanske?

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Förresten... hoppas inte drakarna blir nya cliffracers.

vad menar du med cliffracers?

Testpilot
Skrivet av kaem79:

uhu! skrev just att han inte lurar mig. om du definierar bedömning som nåt svammel, ja! då går det att göra bedömningar till höger o vänster. o vad har de "stora" kritikerna bedömt egentligen? har de dömt skyrim till intet kanske?

På vilket sätt lurar jag dig och andra (enligt dig) genom att i ett diskusforum ge min subjektiva åsikt grundad på ovanståående källor?
Det är ju inte så att jag sågat spelet vid knäskålarna direkt.

Medlem

Åååååh, do want!

123
Skriv svar