Max Payne 3 närmar sig med två nya bilder

Robot
Max Payne 3 närmar sig med två nya bilder

Rockstar släpper idag två nya bilder på Max Payne 3 tillsammans med ett meddelande; Han är på väg.

#max-payne-3, #rockstar-games


Medlem
Max Payne 3 närmar sig med två nya bilder

ojoj 2 futtiga lågupplösta bilder... tsts

Medlem

Vill se lite gameplay från det innan jag bildar en åsikt, bilderna ser dock snygga ut

Medlem

Agent 47, is that you?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Synd att Remedy gav upp sin guldklimp för att istället satsa på Alan Zzz Wake...

Inaktiv

Givande bilder, hehe.

Inaktiv

varför har ni lagt upp bilder ifrån Farcry och Kane & Lynch? vart är max?

Medlem

Synd att inte Remedy gör denna. Att det istället lade ner allt de hade på 'Alan Wake' som vi aldrig fick till pc.
Vidrigt

Medlem
Skrivet av frunk:

varför har ni lagt upp bilder ifrån Farcry och Kane & Lynch? vart är max?

Håller med dig där. Varför måste de ändra på Max Paynes utseende så markant? Jag har svårt att se vad man vinner på att styla om både huvudkaraktären och miljöerna. Jag tror att de flesta skulle ha svårt att föreställa sig Super Mario med rakad skalle, tatueringar och mankini också.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Inte konstigt att han ser så sliten ut. Så går det när man bär en sån där tröja!

Medlem

Förväntningarna är låga. Tyvärr för en sån underbar spelserie.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Ase
Medlem

OK så detta är en konsollportning oxå argghh , syns ju på grafiken/bilderna om inte annat .dom måste väl designa om max så det följer konsollmodet. Trodde att detta skulle bli nåt men men

Medlem

hade helt glömt bort att en 3a var på väg...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Varför måste de ändra på Max Paynes utseende så markant?

Snubben som lånade ut sitt ansikte till Max kanske inte ville vara med i trean?...

Hur som helst så kan man inte avgöra så mycket av dessa två bilder, liten gameplay-film vore nice.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av zyr0k:

Varför måste de ändra på Max Paynes utseende så markant?

Snubben som lånade ut sitt ansikte till Max kanske inte ville vara med i trean?...

Hur som helst så kan man inte avgöra så mycket av dessa två bilder, liten gameplay-film vore nice.

Men snubben som lånade ut ansiktet till Max i ettan råkade ju vara Sam Lake, en av Remedys grundare. Om jag varit honom hade jag hellre gett Rockstar tillstånd att använda mitt fejs än att de skulle våldföra sig på spelserien som de hittills verkar göra. Men jag ska inte vara den som är den, det kan ju faktiskt bli ett roligt spel.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

fi fan va smött det skulle vara me ett max payne för 2011

Medlem

Timothy Gibbs är ju Max Payne i mitt tycke.. gillade han bättre än Sam Lake. Sam Lake gjorde ju däremot grymt bra manus för båda spelen. Det verkar ju även som att Rockstar tar efter Gibbs utseende även för denna 3:a.. men dom borde låta bli i att snagga herr Payne.. behöver inte förändra allt med honom.

Likheten mellan Max Payne från 2:an till 3:an:

http://mpz.teh-pwn.de/screens/max_payne_3/mp3_timothy_gibbs.j...

Medlem

Ser ut som en högupplöst Jack Carver.

AW8
Medlem

De där bilderna sa då inte mycket.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Ser spontant ut som dom skippar mycket av noir härligheterna och bara tänker "Max Payne är galen filmisk action" och nöjer sig med liknelserna där. Det skulle ogillas.


signatur

subterranean homesick alien

inK
Medlem

Skövde, grannkommunen.
Nu borde väl jag få spelet gratis?


signatur

Every trophy counts...

Medlem

far cry skjorta :D?

Inaktiv

Hår på huvudet! Kanske spelet börjar lugnt och fint med en pensionerad Max i ett varm och soligt land. Sen går något åt hvete (otroligt personligt givetvis) och Max kör en Walter White och allt blir omgående grått, kallt och regnigt. Maybe not...

Uwe Boll skrattar åt oss alla just nu...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ser ut som sam fisher.

"sedan det för två år sedan "bekräftades" för släpp förra hösten" årets mest motsägelsefulla mening =P

Medlem
Skrivet av Remus:

Agent 47, is that you?

Precis vad jag tänkte. Han ser inte ens ut som Max Payne längre.
I 2:an är han ju relativt lik sig.. men vafan i detta är han ju som en helt ny snubbe.

Medlem
Skrivet av SaturdaySavage:

"sedan det för två år sedan "bekräftades" för släpp förra hösten" årets mest motsägelsefulla mening =P

Haha, yes Men ibland är sanningen en lustig leksak.

Jag tänker mig dock att sanningen är en subjektiv lögn.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Detta är Rockstar vi pratar om, görs många fantastiskt bra spel av dem och tur är väl det.
Jag har varken låga eller höga förväntningar på detta spel mer än att jag känner mig säker på att Rockstar spelar sina kort rätt.
Kom ihåg att Max Payne är numera en sliten hjälte som är 10 år äldre om jag inte minns fel?
Ser fram emot detta spel i alla fall.

Inaktiv

asså, jag klagar en hel del men vissa människor här på fz är ju helt otroliga. dömer ut ett spel som de bara sett några bilder på. vad pågår? jag älskar max payne 1 o 2an o hoppas samt tror att 3 följer i samma spår. visst är det ju korkat av de o göra om maxs utseende men det gjorde de ju redan i 2an, vilket inte var nån hit. se bara på den dåliga försäljningen av 2an...

12
Skriv svar