GamersGates jubileumsrea fortsätter

Robot
GamersGates jubileumsrea fortsätter

Om du vart en digital speldistributionstjänst och fyllt fem år. Hur hade du firat? Med massa realiserade titlar såklart! Över 150 stycken har fått sig rejält sänkt pris när rean nu går in på en ny vecka.

#men-of-war-red-tide, #lara-croft-and-the-guardian-of-light, #ruse, #kings-bounty-armored-princess


Medlem
GamersGates jubileumsrea fortsätter

Har gamersgate en egen klient typ STEAM eller hur fungerar det?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Nä dom har ingen klient som steam.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hmm, gamersgate, har alldrig hört talas om det förut,
*kollar vad de rear ut*
nej tack, föredrar steam reorna, även om world in conflict var lockande

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Nä dom har ingen klient som steam.

Så hur fungerar det då? Serienyckel man kan använda till STEAM.. eller?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Bara dubbla priset mot alla andra sidor nu då.

Medlem

@Roy Batty Det fungerar så att du registrerar dig och köper spel, spelet du köper hamnar i "Mina Spel" sedan i "Mina Spel" ser du cd-nyckeln och en "Ladda Ned" knapp.. Man tankar alltid fullfart och om spelet skulle vara ett steamspel så är det bara att skriva in cd-nyckeln i Steam..

Men GG är alltid billigast och snabbast ut med nya spel! Underbart!

Medlem

Mitt account btw : http://se.gamersgate.com/profile/Davisx3m

Om ngn vill se det ur det perspektivet.

Medlem

GG är mycket bättre än Steam imo. Man tankar alltid max, och du kan installera spelen på hur många datorer du vill. Iaf de spelen jag köpt. Inga problem. Vissa spel har dock DRM, men då står det i beskrivningen så då är det bara att inte köpa dem.

Medlem
1
Skriv svar