Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökningen!

Robot
Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökningen!

Svara på några frågor om ditt spelande med mera. Tack!

#fz, #medlemsundersökning


Medlem
Redaktör

o7


signatur
Medlem

Är det fusk när man kollar på sin skärm, tangentbord och mus och har det som enda svar?


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Vad får ni ut av att veta vad jag tänker på för tillverkare av ex skärmar?
Är det enklare för er att sälja annonser åt acer om acer hamnar högst där istället för dell? Eller vad är syftet med den infon?
Bara nyfiken.
Jag svek er tyvärr, Orkade inte göra färdigt undersökningen pga de frågorna.

Medlem

Klart man gör en undersökning för vårat kära FZ!

2/5 på quizet, det blir läxa på det här känner jag.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Done.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Vad får ni ut av att veta vad jag tänker på för tillverkare av ex skärmar?
Är det enklare för er att sälja annonser åt acer om acer hamnar högst där istället för dell? Eller vad är syftet med den infon?
Bara nyfiken.
Jag svek er tyvärr, Orkade inte göra färdigt undersökningen pga de frågorna.

Förmodligen, är väl inte så konstigt om en verksamhet som erbjuder allt sitt innehåll helt gratis vill försöka maximera de små inkomstmöjligheter de har?

Alternativet vore en betaltjänst och det vore nog döden för FZ.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Förmodligen, är väl inte så konstigt om en verksamhet som erbjuder allt sitt innehåll helt gratis vill försöka maximera de små inkomstmöjligheter de har?

Alternativet vore en betaltjänst och det vore nog döden för FZ.

Trodde bara att det var lite säkrare info än vad anonyma på internet påstår att de tänker på. Som låg till grund för annonsförsäljning. Med tanke på hur vanligt det är med troll på forumet så lär det inte gå att lita på de uppgifterna.

Geeks Gaming
Skrivet av Lilagröt:

Trodde bara att det var lite säkrare info än vad anonyma på internet påstår att de tänker på. Som låg till grund för annonsförsäljning. Med tanke på hur vanligt det är med troll på forumet så lär det inte gå att lita på de uppgifterna.

Det är nog bara en av många komponenter annonsförsäljningen består av

Medlem

Klart. Får man inte någon cool premie för besväret nu?


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Vart skickar jag fakturan?

Redaktör
Skrivet av Lilagröt:

Vad får ni ut av att veta vad jag tänker på för tillverkare av ex skärmar?
Är det enklare för er att sälja annonser åt acer om acer hamnar högst där istället för dell? Eller vad är syftet med den infon?
Bara nyfiken.
Jag svek er tyvärr, Orkade inte göra färdigt undersökningen pga de frågorna.

Som texten säger så är syftet att få bättre kunskap om communityn, dvs er. Osäker varför vissa tillverkare nämns, men det lär inte gå att sälja hårdvaruannonser med den infon. Och det är inget redaktionen jobbar med.

Skrivet av majsalle:

Klart. Får man inte någon cool premie får besväret nu?

Nja. Men du får ett tack: tack!


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Som texten säger så är syftet att få bättre kunskap om communityn, dvs er. Osäker varför vissa tillverkare nämns, men det lär inte gå att sälja hårdvaruannonser med den infon. Och det är inget redaktionen jobbar med.

Nja. Men du får ett tack: tack!

Tack för tacket. Gott nog.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Tittade på bilden innan jag läste texten, trodde det var redax som bad farväl för evigt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

5/5! Väldigt roligt med ett quiz inslängt så med

Medlem

Jag visste svaret på frågan om Redfall-betyget, men eftersom ni skrivit siffrorna i oordning valde jag fel! Jag kräver kompensation för lurendrejeriet!!

Medlem

Bra quiz! Fick 80% rätt!

Jag är så hårdvaruintresserad att jag fick anstränga mig att komma på tre tillverkare. Alla hårdvarufrågor var ointressanta för mig.

När jag köper ny hårdvara så hör jag med brorsan, kollar på sweclockers eller recensioner online. I 90% av fallen så struntar i vad för märke det är… bara det är bäst just nu och funkar bäst med det jag redan har! Jag struntar i om det är sony, samsung, lg, hitachi eller Elektrolux som gjort det… eller ja Turtle Beach köper jag aldrig igen!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tittade på bilden innan jag läste texten, trodde det var redax som bad farväl för evigt.

Säg inte så


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Trodde bara att det var lite säkrare info än vad anonyma på internet påstår att de tänker på. Som låg till grund för annonsförsäljning. Med tanke på hur vanligt det är med troll på forumet så lär det inte gå att lita på de uppgifterna.

De har nog ett sätt att hantera datan ifrån enkäten för att få ett hyfsat tillförlitligt svar.
Det är ju inte direkt en ny ide med kundundersökningar.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Vilket svårt torsdagsquiz det var denna gången, vääldigt många frågor och inga bilder alls! 🤔


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Redaktör
Skrivet av doversund:

Vilket svårt torsdagsquiz det var denna gången, vääldigt många frågor och inga bilder alls! 🤔

Fredrik som flippat, tar fel på dag och blir elakt svår.


signatur
Redaktör
Skrivet av Bennii:

Jag visste svaret på frågan om Redfall-betyget, men eftersom ni skrivit siffrorna i oordning valde jag fel! Jag kräver kompensation för lurendrejeriet!!

Du får ett suddgummi så du kan rätta felet/felen.


signatur
Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

Done! Får jag en trisslott nu? 🥹

Medlem
Medlem

Tog en stund. Fick alla rätt. Fuskade absolut inte!


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

12
Skriv svar