Fallout-premiären: Jordens undergång kommer (till din tv) svintidigt på torsdag

Robot
Fallout-premiären: Jordens undergång kommer (till din tv) svintidigt på torsdag

Det kan bli svårt att hinna se alla åtta avsnitt innan jobbet.

#amazon-prime, #fallout


Medlem

Walton goggins själv gör den värd att se.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Får mig att minnas när sista Game of Thrones släpptes, gick upp innan jobbet och såg den.

Kunde iofs inte prata med folk om det på jobbet samma dag ändå då ingen ville bli spoilad.

Angående Fallout får jag ta och skaffa Prime ett tag.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Eh alldeles för CGI tung och allt känns som det är inomhus.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Känns som alla dessa serier är exakt likadana, vi kommer följa 3 personer som är tvungna att samarbeta till o från, för att ta sig mot ett gemensamt mål på andra sidan USA. Om det är en drömstad eller vad målet må vara.
I varje avsnitt därefter kommer vår trio att tillsammans eller var för sig träffa på olika städer/områden med olika grupperingar som vill döda dom. Även grupper som är snälla till en början kommer vilja döda dom efterhand.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Känns som alla dessa serier är exakt likadana, vi kommer följa 3 personer som är tvungna att samarbeta till o från, för att ta sig mot ett gemensamt mål på andra sidan USA. Om det är en drömstad eller vad målet må vara.
I varje avsnitt därefter kommer vår trio att tillsammans eller var för sig träffa på olika städer/områden med olika grupperingar som vill döda dom. Även grupper som är snälla till en början kommer vilja döda dom efterhand.

Låter ju helt perfekt för en serie baserad på de senare Fallout spelen!
Vi kan nog räkna kallt med att det kommer läggas massor av tid på att introducera tittarna till sånt som fans av spelen redan kan/vet. Bara att gilla läget.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Testpilot
Skrivet av Nyhet:

Det kan bli svårt att hinna se alla åtta avsnitt innan jobbet.

#amazon-prime, #fallout


Så.. är det en episod i veckan, halva första säsongen eller får vi hela kalaset i ett svep?


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Så.. är det en episod i veckan, halva första säsongen eller får vi hela kalaset i ett svep?

Om du kollar den länkade videon så säger han att de är hela serien

Medlem

Fasen vad grymt att de släpper alla avsnitt på en gång, tummen upp !!!

Testpilot
Skrivet av Dr Evil:

Om du kollar den länkade videon så säger han att de är hela serien

Tackar!

Ska väl ärligt säga att jag sällan kollar inlänkade videos, svårt att nyttja CTRL+F i videoformat och det i förlängning gör att det tar för lång tid att hitta informationen man vill ha snabbt

Viktig information bör skrivas ut i textformat, annars skiter jag mest troligen i att gräva mer i saken – turligt nog finns det andra med mer tålomod och koncentrationsförmåga än mig själv


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Älskar fallout men det här kommer floppa totalt

Medlem

https://youtu.be/GcgxXnEVVyM?si=3fNOPPoK2VRhJbym

Floppar den finns ju alltid Nuka Break att trösta sig med.

Medlem

Jag gillar Fallout och kommer att titta. Dock får man gå in med väldigt låga förväntningar så kanske man blir positivt överraskad.

Medlem

Gillar (älskar) att få alla avsnitt direkt, men just denna gången tycker jag mig höra varningens klockor klämta i bakgrunden. Vet ej riktigt varför.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Dagens TV spels serier, utan undantag, är lika mycket kalkon som Mortal Kombat och Street Fighter filmerna på 90-talet.

Skillnaden är att filmerna visste om det medan serierna tar sig själva på allvar. Vilket gör det ännu mera hilarious. 🙂

Aldrig spelat Fallout-spelen men serien ser intressant ut.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Jag hoppas det blir bra men har svårt att tro det. Det är lite som "boken är bättre" vilket sällan beror på annat än att man själv gör de perfekta miljöerna och tolkningarna i sin hjärna medans en regissör måste visualisera det.

Alla har sitt fallout ända ner till Fallout 1. Hur gör man ens tv-serie som passar till det...

Hypad men oroad!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Håkan:

Känns som alla dessa serier är exakt likadana, vi kommer följa 3 personer som är tvungna att samarbeta till o från, för att ta sig mot ett gemensamt mål på andra sidan USA. Om det är en drömstad eller vad målet må vara.
I varje avsnitt därefter kommer vår trio att tillsammans eller var för sig träffa på olika städer/områden med olika grupperingar som vill döda dom. Även grupper som är snälla till en början kommer vilja döda dom efterhand.

Låter som att du beskriver The Grand Tour. 🤣

1
Skriv svar