Rykte – det blir ett Playstation-event i maj

Robot
Rykte – det blir ett Playstation-event i maj
Medlem

Spiderman 2? Vadå blir det dlc snack? Hade för mig insomniac redan klargjort att det inte blir dlc till 2an

Skribent
Skrivet av Nimafor:

Spiderman 2? Vadå blir det dlc snack? Hade för mig insomniac redan klargjort att det inte blir dlc till 2an

Det har läckt info om DLC till Spiderman 2 vid flera tillfällen.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Spiderman 2? Vadå blir det dlc snack? Hade för mig insomniac redan klargjort att det inte blir dlc till 2an

??

De sa senast i november/december förra året att de inte utesluter DLC för spiderman 2.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Det har läckt info om DLC till Spiderman 2 vid flera tillfällen.

Skrivet av SunShine:

??

De sa senast i november/december förra året att de inte utesluter DLC för spiderman 2.

Därav jag skrev "hade för mig" minnet som sviker en ser jag 🙂 får hoppas på bra dlc om det blir något.

Själv hoppas jag på utannonsering av bloodborne remake/remaster med 60fps, fast det lär aldrig ske 😁

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Därav jag skrev "hade för mig" minnet som sviker en ser jag 🙂 får hoppas på bra dlc om det blir något.

Själv hoppas jag på utannonsering av bloodborne remake/remaster med 60fps, fast det lär aldrig ske 😁

Det vore inte fel med en bloodborne remake.
Gärna av Blupoint för jag älskar formligen deras remake av Demon's Souls.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Önskemål:

- Bloodborne remake
- INGA single player lir (det räcker nu alltså)
- Utannonsering av nytt fps mp lir i stil med Killzone eller nytt IP
- Bättre och bredare utbud för PS plus spelen som kommer varje månad

Skribent
Skrivet av Nimafor:

Därav jag skrev "hade för mig" minnet som sviker en ser jag 🙂 får hoppas på bra dlc om det blir något.

Själv hoppas jag på utannonsering av bloodborne remake/remaster med 60fps, fast det lär aldrig ske 😁

Bloodbourne med 60 FPS står på många önskelistor.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Kula World 2!


signatur

Here to play.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Önskemål:

- Bloodborne remake
- INGA single player lir (det räcker nu alltså)

Huh?

Medlem

Bend studio, naughty dog och bluepoint är alltid högst upp på önskelistan

Medlem

Nej till pro det är för tidigt.

Medlem
Skrivet av Thane:

Hehe kanske lite motsägelsefyllt, inga storydrivna open world lir ala playstation. Bloodborne är en helt annan sak och har ju dessutom multiplayer till viss del. Vill bara inte se mer av de typiska playstation liren som Horizon, spiderman, last of us osv. Nu får Sony fan ta och bredda sig lite och sluta vara så fega!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Nej till pro det är för tidigt.

Ja till PRO! Det har gått för lång tid...

Medlem
Skrivet av DieZe:

Hehe kanske lite motsägelsefyllt, inga storydrivna open world lir ala playstation. Bloodborne är en helt annan sak och har ju dessutom multiplayer till viss del. Vill bara inte se mer av de typiska playstation liren som Horizon, spiderman, last of us osv. Nu får Sony fan ta och bredda sig lite och sluta vara så fega!

Fel! Mer Singelplayer spel! Det kryllar ju av MP spel FFS! Antar att du vill ha GAAS för hela slanten

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Nej till pro det är för tidigt.

Den har länge ryktats släppas i November 2024 så det är absolut dags att den visas upp

Medlem
Skrivet av John7612:

Fel! Mer Singelplayer spel! Det kryllar ju av MP spel FFS! Antar att du vill ha GAAS för hela slanten

Det kryllar av bra mp lir på ps5? Lista gärna vilka för jag har då inte sett ett enda i princip. Och jag har inget emot GAAS, hellre det än trötta single player lir som alla följer nästan samma mall

Medlem
Skrivet av DieZe:

Det kryllar av bra mp lir på ps5? Lista gärna vilka för jag har då inte sett ett enda i princip. Och jag har inget emot GAAS, hellre det än trötta single player lir som alla följer nästan samma mall

Battlefield, CoD, Fortnite osv. Varför skulle Sony konkurrera med dessa? Bara onödig risk att ge sig in i en fight med de titlarna.

Sen tror jag Sony är nöjda med att Helldivers 2 blev en såpass stor hit och Destiny 2 drar in en del pengar

Medlem

Hade det inte varit bättre att släppa en Ps5 Pro i samband med GTA 6 släppet?

Medlem

Önskemål
Nått Sony exklusivt till PSVR2


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Dags för Bend, Bluepoint, Sucker Punch m.fl. att visa vad de har jobbat med de senaste 4-5 åren. Jobbigt lång tystnad från flera av Sonys studior nu…

Medlem
Skrivet av Thane:

Battlefield, CoD, Fortnite osv. Varför skulle Sony konkurrera med dessa? Bara onödig risk att ge sig in i en fight med de titlarna.

Sen tror jag Sony är nöjda med att Helldivers 2 blev en såpass stor hit och Destiny 2 drar in en del pengar

Jag sa bra mp lir lol. Men visst, folk kanske är nöjda med nästan alla Sony studios släpper re-skinned tredjepersons story lir. Jag har inte köpt ett enda ps5 exklusivt spel än då inget lockar, hade gärna sett att de släppte större variation som förr i stil med resistance, killzone osv. Sony är alldeles för safe i vilka spel de pumpar ut vilket gör dem extremt tråkiga i längden

Medlem
Skrivet av DieZe:

Jag sa bra mp lir lol. Men visst, folk kanske är nöjda med nästan alla Sony studios släpper re-skinned tredjepersons story lir. Jag har inte köpt ett enda ps5 exklusivt spel än då inget lockar, hade gärna sett att de släppte större variation som förr i stil med resistance, killzone osv. Sony är alldeles för safe i vilka spel de pumpar ut vilket gör dem extremt tråkiga i längden

Och det finns bra mp-lir till PS5.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hade det inte varit bättre att släppa en Ps5 Pro i samband med GTA 6 släppet?

Det är väl inget fel med att släppa inför julhandel och innan GTA istället?

Andra Pro titlar och fördelarna i dessa kanske kommer för mycket i skuggan.
Sedan så kan GTA bli försenat närsomhelst och det har redan gått 4 år sedan PS5 släpptes i höst.
Ny Xbox kan också vara på G 2026 så dem vill nog distansera sig från det också.

Finns fler anledningar med där har du några🙂

Medlem
Skrivet av Thane:

Och det finns bra mp-lir till PS5.

Ja det är ju en smaksak men skulle inte klassa cod, bf och fortnite som bra. Sony behöver pusha mp lir i klass med gears, halo osv. En riktig staple franchise behövs för oss som vill lira bra mp spel för just nu känns det som att Sony endast gör spel för medelålders pappor som blivit ”för gamla” för att spela MP.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Önskemål
Nått Sony exklusivt till PSVR2

Jag slutar aldrig hoppas på Alyx för PSVR2

Förövrigt ryktas Ghost of Tsushima 2 visas upp under detta event!

Medlem
Skrivet av DieZe:

Ja det är ju en smaksak men skulle inte klassa cod, bf och fortnite som bra. Sony behöver pusha mp lir i klass med gears, halo osv. En riktig staple franchise behövs för oss som vill lira bra mp spel för just nu känns det som att Sony endast gör spel för medelålders pappor som blivit ”för gamla” för att spela MP.

Hahaha rätt i krysset!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Jag slutar aldrig hoppas på Alyx för PSVR2

Skulle vara riktigt nice. Ett spel man inte bör missa.
Inte heller dom andra half life spelen i VR.

Edit: hoppas även på mer info kring PSVR2 pc support.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Skulle vara riktigt nice. Ett spel man inte bör missa.
Inte heller dom andra half life spelen i VR.

Edit: hoppas även på mer info kring PSVR2 pc support.

Hmm... är det stor chans att Valve gör officiellt VR-stöd till både HL och Hl2 - än mindre episoderna? Vore kul men låter inte så troligt tyvärr. Men ja, hade gärna spelat om Hl2 i VR! Och ja, det känns iom senaste ryktena att de borde vara redo att börja prata officiellt om VR-pc-stödet.

Medlem

Ett nytt bra Castlevania hade suttit fint! Inte spelat ett riktigt bra sådant sedan Nintendo DS så det är väl på tiden att detta får lite kärlek nu.
Osannolikt men uttrycker ändå mitt önskemål.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

12
Skriv svar