Uppgift – Horizon-MMO:t lever, trots Sony-nedskärningarna

Robot
Uppgift – Horizon-MMO:t lever, trots Sony-nedskärningarna

Spelet är ännu inte bekräftat.

#horizon, #mmorpg, #ncsoft, #sony


Medlem

Vore trevligt om de använde sig av mindre team till att göra många bra mindre spel som inte tar 5 år att skapa. Allt måste inte vara trippel A.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Vore trevligt om de använde sig av mindre team till att göra många bra mindre spel som inte tar 5 år att skapa. Allt måste inte vara trippel A.

"AAAA eller inget!" -någon på ubisoft, kanske

Medlem
Skrivet av lonian:

Vore trevligt om de använde sig av mindre team till att göra många bra mindre spel som inte tar 5 år att skapa. Allt måste inte vara trippel A.

Ja
Sen är ju många triple A endå ofta bara rince and repeat med nytt skin så för egen del får det gärna bli crash i triple a industrin kanske blir en nytändning.
Det är smått komiskt när det finns studios som kan göra spel på bråkdelsbudget som är bättre och håller över tid.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nyheter man hörde för någon vecka sedan. Men visst det är skönt att fler får ta del av nyheten. Folk som inte har tid till att lyssna youtube klipp hela dagarna. Jag vet inte alls vad jag ska tycka om detta faktiskt. Kan bli jätte mysigt eller ett nytt spel som inte igentligen har en marknad. Jag är väldigt skeptisk till att det ska bli ett Monster Hunter liknande spel(om jag inte har fel) Kommer antagligen inte att känna mig färdig med Monster Hunter world innan Wilds kommer. Så jag är tveksam till vad detta spel ska passa in någonstans för mig personligen. Och sen när man har fastnat för Monster Hunter också så är allt annat rätt svårsmält.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Nyheter man hörde för någon vecka sedan. Men visst det är skönt att fler får ta del av nyheten. Folk som inte har tid till att lyssna youtube klipp hela dagarna. Jag vet inte alls vad jag ska tycka om detta faktiskt. Kan bli jätte mysigt eller ett nytt spel som inte igentligen har en marknad. Jag är väldigt skeptisk till att det ska bli ett Monster Hunter liknande spel(om jag inte har fel) Kommer antagligen inte att känna mig färdig med Monster Hunter world innan Wilds kommer. Så jag är tveksam till vad detta spel ska passa in någonstans för mig personligen. Och sen när man har fastnat för Monster Hunter också så är allt annat rätt svårsmält.

Hur många timmar har du i MH:W?

1
Skriv svar