Banishers: Ghosts of New Eden

Medlem

signatur
Medlem

Har kollat en del videos och är delvis såld, men combaten ser oerhört stel ut, nästan som man blir låst till fienden och båda parter är nu på räls emot varandra. Är mina farhågor korrekta?

svårt att sätta i ord efter jag bara kollat videos då detta oftast mer är en känsla än något man ser, men är det någon som spelat och kan övertyga/skrämma bort mig ifrån köp, då combat-feel är det som håller mig ifrån köpet just nu.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Har kollat en del videos och är delvis såld, men combaten ser oerhört stel ut, nästan som man blir låst till fienden och båda parter är nu på räls emot varandra. Är mina farhågor korrekta?

svårt att sätta i ord efter jag bara kollat videos då detta oftast mer är en känsla än något man ser, men är det någon som spelat och kan övertyga/skrämma bort mig ifrån köp, då combat-feel är det som håller mig ifrån köpet just nu.

I början kändes det stelt men efter mer speltid och uppgraderingar känns det bra mkt bättre
Spelet är mkt bra tycker jag

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

I början kändes det stelt men efter mer speltid och uppgraderingar känns det bra mkt bättre
Spelet är mkt bra tycker jag

Då blir det nog ett köp till helgen.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Då blir det nog ett köp till helgen.

Låst till fienden kan jag inte säga att man blir, endast de gånger jag glömt av klicka lock off 😁

Skribent
Skrivet av Piigge:

Har kollat en del videos och är delvis såld, men combaten ser oerhört stel ut, nästan som man blir låst till fienden och båda parter är nu på räls emot varandra. Är mina farhågor korrekta?

svårt att sätta i ord efter jag bara kollat videos då detta oftast mer är en känsla än något man ser, men är det någon som spelat och kan övertyga/skrämma bort mig ifrån köp, då combat-feel är det som håller mig ifrån köpet just nu.

Lite svårt att exakt veta vad du menar, men jo striderna är som sagt lite stela. Dock är du inte automatiskt låst till fienden, men man KAN man låsa sig till ett mål genom att trycka in högra analoga precis som i Souls-spelen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Är så förtjust i detta spel! Aldrig varit med om mer levande karaktärer. Går runt och pratar med alla och kör flesta side quest, någonting jag sällan gör i spel. Hoppas det går bra för dem i försäljning, mer story fokuserad spel som dessa pls!

Skribent
Skrivet av B-itta:

Är så förtjust i detta spel! Aldrig varit med om mer levande karaktärer. Går runt och pratar med alla och kör flesta side quest, någonting jag sällan gör i spel. Hoppas det går bra för dem i försäljning, mer story fokuserad spel som dessa pls!

Ja, spelet går lite under radarn, men jag försöker sprida det till folk. Alla jag har tipsa har älskat spelet, men 90% har inte ens vetat att det släppts.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Började spela igår. Hade glömt bort detta spel. Jag gillar det. Storyn är bra som tusan. Röstskådespelarna är bra. Valen jag gör har en impact. Jag känner av det. Det känns fel men ändå rätt när man gör vissa val. Jag får en konflikt med mig själv. Dom har gjort det bra. Striderna är bra också.

12
Skriv svar