Robocop: Rogue City

Moderator | Testpilot
Skrivet av noreason:

Kul att du och alla som röstat upp din kommentar är så tacksamma, det värmer och uppskattas. Önskar det var ömsesidigt!

Haha, måste väl vara någon form av självplågeri du håller på med när du fortsätter besöka oss så länge. Du gör ju dig själv en rejäl otjänst, men oss en riktigt stor tjänst!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Ändå blir jag sugen... Men inte fullprissugen.

GmanLives verkar tycka om det, och han kan det här med FPS.

Robocop: Rogue City Is Ridiculously Good

Personligen lackade jag ur fullständigt när jag spenderade en halv evighet att fylla i deras formulär för att få tillgång till betan, emailen trilla ner ett tag senare att jag blivit utvald och exalterad som man var klickar man på länken morgonen dagen efter och får en "sorry, no more signups" till svar. Varför skicka ut ett mail då överhuvudtaget.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Avstängd
Skrivet av Mannagryn:

Verkar grymt + har to.m dialogval och träd, GmanLives var väldigt imponerad (brukar hålla med honom för det mesta). Finns tydligen rätt många bra sidokaraktärer som man får följa och de utvecklas ganska intressant tydligen.

Har spelat i 3 timmar, inga buggar, vacker grafik 4k maxat. Roligt spel.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

It's not a lake, it's an ocean

Plötsligt är spelet borta från Spelbutiken. Kanske något tillfälligt. Hoppas det. Det var billigast där.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av noreason:

Kul att du och alla som röstat upp din kommentar är så tacksamma, det värmer och uppskattas. Önskar det var ömsesidigt!

Hur mår du egentligen? Kanske dags att börja reflektera över det och ta hand om dig själv först och främst?

Medlem

Men det är ju riktigt ballt att Peter Weller gör rösten till Robocop i spelet

Medlem

Märklig recension, lirat på PC och kan inte säga att jag känner igen det. Knepig recension som vanligt här.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fnissure:

Märklig recension, lirat på PC och kan inte säga att jag känner igen det. Knepig recension som vanligt här.

På vilket sätt är recensionen märklig och knepig, samt vad känner du inte igen genom att spela PC-versionen?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Detta spelet är nog ganska nice, det har bra betyg där det gäller och när jag testade demot så uh... alltså, det är typ exakt så som det troligen är att vara robocop...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det här var en riktig överraskning och ett av årets roligaste spel för mig. Fångar den råa känslan och känns som en fin hyllning till filmerna. Väl värt de 30€ CDKeys tar.

Medlem

Ett företag lägger själ och hjärta i att få dialoger att låta som orignalet. FZ 2/10

Alan Wake dialoger skriva av en förvirrad fjortis utan verklighetsförankring eller förstålse för vad som visas på skärmen. FZ 10/10

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men känns väldigt köpt och oärligt.
Spelar ni ens spelen eller kollar ni bara på demon?

Medlem

Det som får mig att tveka är alla sega side missions som beskrivs.
Om det bara är lite jank så kan det ändå vara kul. 10h pang pang är sällan fel.

Men synd att det verkar mediokert.
Hade det varit ett "4 av 5 i betyg" hade jag velat köpa det på studs. Älskar Robocops skitiga värld

Medlem
Skrivet av TheWarlock:

Ett företag lägger själ och hjärta i att få dialoger att låta som orignalet. FZ 2/10

Alan Wake dialoger skriva av en förvirrad fjortis utan verklighetsförankring eller förstålse för vad som visas på skärmen. FZ 10/10

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men känns väldigt köpt och oärligt.
Spelar ni ens spelen eller kollar ni bara på demon?

De har inte en 10gradig skala. De har en 5gradig.
Läser du ens recensionern eller kollar du bara slutbetyget?

Skribent
Skrivet av TheWarlock:

Ett företag lägger själ och hjärta i att få dialoger att låta som orignalet. FZ 2/10

Alan Wake dialoger skriva av en förvirrad fjortis utan verklighetsförankring eller förstålse för vad som visas på skärmen. FZ 10/10

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men känns väldigt köpt och oärligt.
Spelar ni ens spelen eller kollar ni bara på demon?

Dialogen för Robocop sitter som en smäck. Har aldrig påstått något annat. Dialogerna för resten av casten är katastrof i allt från manus till leverans.

Vilket de inte var i den första filmen som trots att hade Curtwood Smith, Miguel Ferrer, Ronny Cox, Ray Wise m.fl som tom kan arbeta med tunt manus och få det att låta bra. Hjärtat och själen tog nog slut efter Robocop och fick inte vara hela vägen.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Dödgrävaren

4/5 för mig, sjukt nice miljöer, go känsla av att va "Robocop", staden tycker jag är härligt neon-80's och även ljudet är top notch tycker jag. Röstskådisarna finner jag inga fel på, men brukar inte va så känslig för sådant. Tycker väl det kunde va lite mer "levande" i polisstationen typ, men gillar mixxen av faktiskt polisarbete å mörsande.

It's not a lake, it's an ocean

Detta blir nästa projekt efter Alan Wake 2. (Terminator: Resistance Compete Edition följde med av bara farten. Gillar spelet och tyckte denna utgåva med artbook och steelbook såg trevlig ut).

Pepp!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Detta blir nästa projekt efter Alan Wake 2. (Terminator: Resistance Compete Edition följde med av bara farten. Gillar spelet och tyckte denna utgåva med artbook och steelbook såg trevlig ut).

Pepp!

https://i.imgur.com/9IegG2b.jpg

Nostalgiskt mysig uppställning det där! 😄 vilken butik hade båda i lager?

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Jonas Vågström:

Nostalgiskt mysig uppställning det där! 😄 vilken butik hade båda i lager?

När de försvann från Spelbutiken fick jag leta lite och hittade slutligen Proshop.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

För eventuellt intresserade så har Spelbutiken återigen spelet i lager för 549:- (PS5/XSX).


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Köpte spelet "på rea" för 30 euro, känner mig fortfarande rånad - svindåligt spel verkligen. Hur man kan ta 50 euro för något som är värt 10 euro är fan maffiafasoner.

123
Skriv svar