Nya Skate har ännu inget releasedatum, men ska speltestas på konsol i år

Robot
Nya Skate har ännu inget releasedatum, men ska speltestas på konsol i år

Bekräftas till Steam.

#skate


Älskade Skate och Skate 2. Tyvärr är det här helt ointressant pga free2play.

Medlem

Oh yeah! Rullbrädor är äkta fint!! Ser fram mot nya Skate! Kanske tillåter vädret att åka riktig planka i lokala skateparken imorgon 🤙

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Älskade Skate och Skate 2. Tyvärr är det här helt ointressant pga free2play.

Ja, det kommer vara ett skate där allt är låst bakom micro transaktioner. Du skapar din avatar och kommer förmodligen starta i underkläderna utan skateboard.
Hälften av nöjet med skate är ju att låsa upp nya kläder, truckar, hjul osv osv. Och allt detta under en halvdan kampanj med lite barnslig humor som går ut på att göra sig ett namn.

Medlem

Va.... blir nya SKATE 4 ett "Free 2 Play" spel.... Det visste jag inte. Äger Skate 1 @ PlayStation 3. Ska beställa Skate 2 eller Skate 3 @ PS3 via Tradera är tanken.

Vilket Skate är bäst enligt er? Rekommendation?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

F2P haha………

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Älskade Skate och Skate 2. Tyvärr är det här helt ointressant pga free2play.

Dom har sagt att inget innehåll ska vara låst bakom betalväggar förutom kosmetiska grejer, men det är nog klokt att vara skeptisk iallafall.

Skrivet av CARTMAN:

Va.... blir nya SKATE 4 ett "Free 2 Play" spel.... Det visste jag inte. Äger Skate 1 @ PlayStation 3. Ska beställa Skate 2 eller Skate 3 @ PS3 via Tradera är tanken.

Vilket Skate är bäst enligt er? Rekommendation?

Tvåan skulle jag säga är det bästa, trean blev lite för mycket jackass och skatekänslan var inte lika bra.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Va.... blir nya SKATE 4 ett "Free 2 Play" spel.... Det visste jag inte. Äger Skate 1 @ PlayStation 3. Ska beställa Skate 2 eller Skate 3 @ PS3 via Tradera är tanken.

Vilket Skate är bäst enligt er? Rekommendation?

Inget direkt svar på frågan men session skate sim är riktigt kul virtuell skate, man får kämpa mot lite buggar men kul ändå.

Medlem

De borde passa på att kalla det Sk4te för att vara lite kitchy

Medlem

Är trött på fp2... bara släpp ett bra spel så kanske folk köper det lol

Medlem

Kommer testa hoppas det inte märks av allt för mycket att det är gratis. Har själv inget emot gratisspel har kört massor wot wows och wt. Men det ska vara på ett sätt så att man kan spela gratis utan problem.

Skrivet av Gertzy:

De borde passa på att kalla det Sk4te för att vara lite kitchy

$k8 är fräckare.

Medlem

Älskar verkligen Skate-serien, men F2P...

Medlem

Har inget emot F2P för mig som sällan ändrar mycket kläder och hellre gör mycket med lite så att säga. Men frågan är huruvida banorna är låsta. Jag är dessutom extra glad att det blir F2P för det innebär jag slipper punga ut 799kr och får gratis online utan ps plus krav om inte EA lägger till något krav på EA subscription vilket man kan befara.

1
Skriv svar