Allt om Indiana Jones and the Great Circle

Robot
Allt om Indiana Jones and the Great Circle

Årets stora äventyr har avtäckts och FZ berättar allt du behöver veta.

#allt-om, #indiana-jones, #machinegames, #the-great-circle


Medlem

Mycket bra sammanfattning, tack!

Är väldigt sugen på spelet. Tycker att det ser riktigt bra ut.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ser riktigt intressant ut! Kul med ett äventyrsspel i förstapersons-vy. Kanske hade känts lite för mycket som en Uncharted-klon annars.

Medlem

VIll inte ha spoilers o veta allt innan jag spelar så läser inget. Kommer på gamepass så man slipper lägga 7-800spänn ändå.

GREAT !

Detta är väll om nått en av de bästa nyheterna på länge, bra skrivet FZ, vi kommer spela från dag ett !


signatur

"In To The Void "

Quake-konnässsör

Spelet kan ju inte bli sämre än de senaste filmerna i alla fall Vi får se, blir säkert underhållande, förmodligen vinner inga priser, men underhållande.

Ambassadör
Xbox

Jäkligt bra artikel må jag säga.

Det här kommer att bli ett maffigt äventyr!


signatur

Jump in.

Medlem

Så länge piskan funkar som den i Hammarkullen så är jag nöjd...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

It's not a lake, it's an ocean

Hoppas, hoppas på en fysisk utgåva.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hoppas att det blir bra.

Medlem

Ser finfint ut.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Tycker äventyrsspel som detta endast låmpar sig i 3e personsvy.
Skeptisk pga att man valde att köra stelopererad nacke-rörelsemönstret istället. Särskilt på konsol.

Medlem

Kunde de inte få licens på rösten?
Har vuxit upp med filmerna på repeat, så funkar inte med fel röst, det skar sig helt. Kanske kan moddas med AI?
Hans oneliners behöver putsas också, kändes inte rätt.

Bara jag som fick uncanny valley-rysningar?

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Jäkligt bra artikel må jag säga.

Det här kommer att bli ett maffigt äventyr!

Jag tror att ditt värde hade ökat om du hade plockat bort din titel som ambassadör för Xbox.

Det kanske bara är jag, men varje gång jag läser ett inlägg av dig så får jag en bitter smak av att det är rent bullshit från en PR-maskin. Jag säger inte att det är så, men jag tolkar det så pga din titel.

En vänskaplig tanke.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag tror att ditt värde hade ökat om du hade plockat bort din titel som ambassadör för Xbox.

Det kanske bara är jag, men varje gång jag läser ett inlägg av dig så får jag en bitter smak av att det är rent bullshit från en PR-maskin. Jag säger inte att det är så, men jag tolkar det så pga din titel.

En vänskaplig tanke.

Är väl bara bra att det är tydligt att personen bakom kontot är partisk?
Lite som när fz publizerar sponsrade tester (testpiloter) eller sponsrade artiklar de märks tydligt eftersom lagen kräver det, så man vet att man kan skita i att läsa dom.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Är väl bara bra att det är tydligt att personen bakom kontot är partisk?
Lite som när fz publizerar sponsrade tester (testpiloter) eller sponsrade artiklar de märks tydligt eftersom lagen kräver det, så man vet att man kan skita i att läsa dom.

Det är sant, absolut.

Tänker dock att om uppdraget är att öka intresse för Microsofts grejor så hade det fungerat bättre om man inte skyltade med att det är ens mål.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Fan också, gillar verkligen inte att det är förstaperson. Svårt att säga om det blir för mycket fokus på action eller inte men man vet aldrig. Det är Machinegames trots allt.
Jag vill inte ha ännu ett Wolfenstein-spel.

Jag är fortsatt skeptisk tills jag får se mer än bara några få sekvenser.

Medlem

Är riktigt pepp på att det är first person, samma sak med Avowed.
Det är inte direkt ofta man ser annat än 3e person när det gäller äventyr och fantasy. Så det känns uppfriskande.
Hoppas musiken stämmer överens med vad filmerna levererat, har älskat Indiana Jones sen man lyssnade på kassett-böcker som barn.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Redaktör
Ponny

Tack för alla glada tillrop! Den här var lite av en "labour of love".

Skrivet av Papphammar:

Tycker äventyrsspel som detta endast låmpar sig i 3e personsvy.
Skeptisk pga att man valde att köra stelopererad nacke-rörelsemönstret istället. Särskilt på konsol.

Skrivet av Skelögd:

Fan också, gillar verkligen inte att det är förstaperson. Svårt att säga om det blir för mycket fokus på action eller inte men man vet aldrig. Det är Machinegames trots allt.
Jag vill inte ha ännu ett Wolfenstein-spel.

Jag är fortsatt skeptisk tills jag får se mer än bara några få sekvenser.

Tänkte lite som ni innan trailern, men jag blev omvänd. Om det är mycket fokus på äventyr och pussel (som trailern ger sken av), så tror jag detta kan fungera riktigt bra. Känns ju också lite fräscht bredvid Uncharted och Tomb Raider att köra med förstaperson.

Och jag kan inte låta bli att se VR-potential (även om det nog är för mycket att hoppas på).


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tveklöst årets mest efterlängtade titel för mig. De får gärna skjuta på spelet till 2025 om det behövs.

Medlem

‘Indiana Jones And The Great Circle’ Dev Confirms Microsoft Exclusive Being Developed For A “Modern Gaming Audience”

Vad kan gå fel, speciellt med Youngblood i ryggen. 🙃

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tack för alla glada tillrop! Den här var lite av en "labour of love".

Det märktes!

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tänkte lite som ni innan trailern, men jag blev omvänd. Om det är mycket fokus på äventyr och pussel (som trailern ger sken av), så tror jag detta kan fungera riktigt bra. Känns ju också lite fräscht bredvid Uncharted och Tomb Raider att köra med förstaperson.

Och jag kan inte låta bli att se VR-potential (även om det nog är för mycket att hoppas på).

Hade samma farhågor på förhand men trailern omvände mig också. Det enda jag fortfarande är lite bekymrad över är övergångarna mellan första- och tredjeperson, de måste fungera smidigt och kännas bra.


signatur

Jump in.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tack för alla glada tillrop! Den här var lite av en "labour of love".

Tänkte lite som ni innan trailern, men jag blev omvänd. Om det är mycket fokus på äventyr och pussel (som trailern ger sken av), så tror jag detta kan fungera riktigt bra. Känns ju också lite fräscht bredvid Uncharted och Tomb Raider att köra med förstaperson.

Och jag kan inte låta bli att se VR-potential (även om det nog är för mycket att hoppas på).

Hur mycket kosing gav det?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Synligans Bågar:

Hur mycket kosing gav det?

Oklart! (Pga redaktör.) Men fick se trailern om och om igen, och det var najs!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Detta skulle jag vilja haft i VR. Tänk de vyerna!

1
Skriv svar