FZ Play är tillbaka! Prince of Persia: The Lost Crown i kväll

Robot
FZ Play är tillbaka! Prince of Persia: The Lost Crown i kväll
Medlem

Vänta nu: lägger ni er första stream för året samma dag och en halvtimme innan Xbox Developer Direct, med stora utannonseringar och visningar av nya spel att vänta?!

Det känns..modigt


signatur

War, War never changes...

Medlem

ÄNTLIGEN!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Vänta nu: lägger ni er första stream för året samma dag och en halvtimme innan Xbox Developer Direct, med stora utannonseringar och visningar av nya spel att vänta?!

Det känns..modigt

Multitasking

Tur att rymduppskjutningen är 22.49 ikväll


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Trevligt! Lite sugen på detta spel.
Ni får gärna streama Pacific Drive som släpps 22 feb

Redaktör
Skrivet av Tarotikum:

Vänta nu: lägger ni er första stream för året samma dag och en halvtimme innan Xbox Developer Direct, med stora utannonseringar och visningar av nya spel att vänta?!

Det känns..modigt

Olyckligt med krock, men i värsta fall får man kolla ikapp en av dem senare.


signatur
Medlem

Gutt med streams. Jag kommer kika!

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Vänta nu: lägger ni er första stream för året samma dag och en halvtimme innan Xbox Developer Direct, med stora utannonseringar och visningar av nya spel att vänta?!

Det känns..modigt

Jag hade hoppats på att de skulle streama streamen , men det är den man får se efteråt


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
I hear you
Skrivet av LancelotSwe:

Jag hade hoppats på att de skulle streama streamen , men det är den man får se efteråt

Det kanske får bli så


signatur

War, War never changes...

Medlem

Bra stream, bra spel!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Redaktör
Skrivet av LancelotSwe:

Bra stream, bra spel!

Bra publik!


signatur
Moderator

Detta var en verkligen oväntat bra. Ser fram emot att spela mer. Tack för ikväll!

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Vänta nu: lägger ni er första stream för året samma dag och en halvtimme innan Xbox Developer Direct, med stora utannonseringar och visningar av nya spel att vänta?!

Det känns..modigt

Gäller ju att prioritera (FZ! host)

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Detta var en verkligen oväntat bra. Ser fram emot att spela mer. Tack för ikväll!

Riktigt kul spel. men för mig är det ett 250:- spel, inte 529:-.
Dessutom kanske de skulle sälja dubbla mängden av det med ett lägre pris och gå pluss.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Laddade ner demon efter att sett streamen. Var skeptisk till spelet innan men jag gillar det verkligen nu när jag testat lite. Kan nog bli ett köp vid tillfälle. Men det bästa vore ju om det kom till PS+/Extra 🙂

Medlem
Skrivet av alias:

Riktigt kul spel. men för mig är det ett 250:- spel, inte 529:-.
Dessutom kanske de skulle sälja dubbla mängden av det med ett lägre pris och gå pluss.

Känns som att det kommer att gå rätt fort med en prissäkning. Halva priset innan sommaren.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar