Missa inte Indiana Jones-avtäckningen i kvällens Developer Direct

Robot
Missa inte Indiana Jones-avtäckningen i kvällens Developer Direct

Även Avowed, Hellblade 2 och Ara: History Untold ska visas upp.

#Ara-history-untold, #Avowed, #Developer-direct, #Hellblade-2, #Indiana-jones, #Machinegames


Medlem

Jag ser fram emot vad de tänker visa


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Mäktigt !! fasen vad 2024 kommer bli bra

Medlem

Ska bli kul att se vad Xbox har att erbjuda i närtid. Kommer kolla även om jag sålt av min Series X.

Medlem

Kul! Blir att kolla. Hoppas de visar upp mycket nytt att ge hopp för spelåret 2024.

Medlem

Ska bli intressant och se det MachineGames har att visa

Medlem

Wow, Visions of Mana ser helt underbart ut

Fragtjuv

Äntligen ett datum för Hellblade 2 också! Tidigare ön vad jag trodde om det nu inte blir ett par förseningar.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Fragtjuv

Dessutom så tycker jag att Indiana Jones ser väldigt intressant ut! De ser ut att sätta känslan perfekt!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Är lite orolig över uttalandet "Create a cinematic experience" och "we are creating a game for everyone". Alltså, mindre gameplay och mer cinematics. Annars tycker jag Indiana jones ser kul ut
Blir knappast som "the infernal machine", men ja, är ju andra tider nu när dom flesta spel anpassas till den stora massan.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ok Indy blir ok, men alltså.. rätt trist stream?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ska bli kul att se vad Xbox har att erbjuda i närtid. Kommer kolla även om jag sålt av min Series X.

Jag hade missförstått vad det här var för något. Trodde det var mer av "Nintendo Direct" där massa spel skulle visas och inte bara fem studios som fick alldeles för mycket tid att prata om sina spel och hur de designats. Men kul för de fem pers i Japan som har en Xbox och kan spela Mana på den

Medlem

Senua! Nytt Mana-spel! Indy i nånting bra, för en gångs skull 😊🤗👍 Och Avowed ser så jäkla kul ut. Nu måste jag nog damma av Xboxen


signatur

War, War never changes...

Medlem

Avowed: Smått glättig design på världen och stela combat-animationer, i övrigt ser det intressant ut. Tänker "The Outer Worlds" möter fantasy. Man är inte direkt bortskämd med spel som kan klia Elder Scrolls-klådan.

Indiana Jones: Någonting såg off ut i ansikts- och kroppsanimationer, annars ser det ut som att de lyckats fånga Indiana Jones-essensen.

Det var vad jag fick med mig från kvällens avtäckning.

Medlem

Var exalterad fram till sista meningen i detta inlägg på twitter se nedan:

#IndianaJones and the Great Circle!

Uncover one of history's greatest mysteries in this first person, single-player adventure from @MachineGames
and Executive Producer Todd Howard, releasing in 2024!

Näh Todd håller mig borta från dina projekt din klåpare

Medlem

Ara: History Untold såg mest intressant ut! Har lagt det på min wishlist

Medlem

Ja de levererade kan man lugnt säga. Bara en liten del av alla spel Xbox har på gång under 2024.

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Indiana Jones: Någonting såg off ut i ansikts- och kroppsanimationer, annars ser det ut som att de lyckats fånga Indiana Jones-essensen.

Håller med, det var något som kändes fel med animationerna. Hoppas det löser sig

Medlem
Skrivet av cird4n:

Var exalterad fram till sista meningen i detta inlägg på twitter se nedan:

#IndianaJones and the Great Circle!

Uncover one of history's greatest mysteries in this first person, single-player adventure from @MachineGames
and Executive Producer Todd Howard, releasing in 2024!

Näh Todd håller mig borta från dina projekt din klåpare

Förstår inte varför vissa tycker illa om Todd Howard, skulle han vara en klåpare... se på hans trackrecord, det är väl rätt hyffsat eller??
Oblivion,skyrim,fallout 3,starfield mfl...

Medlem
Skrivet av roftg:

Förstår inte varför vissa tycker illa om Todd Howard, skulle han vara en klåpare... se på hans trackrecord, det är väl rätt hyffsat eller??
Oblivion,skyrim,fallout 3,starfield mfl...

och av dom spelen du listade så är det ett som är bra möjligen två och det är dom två första sen har det snabbt gått utför.

Medlem

Ser ut som kanonspel allihop även om jag personligen inte är speciellt intresserad av Hellblade II.
På tiden att Microsoft får ut nåt som håller. Obsidian gav ju ut det magiska Pentiment, men det måste ju ändå kallas en extrem nisch-titel.

1
Skriv svar