Fuskanklagade Billy Mitchell når förlikning med Twin Galaxies

Robot
Fuskanklagade Billy Mitchell når förlikning med Twin Galaxies

The King of Kong-stjärnans påstådda rekord kommer nu att återinföras på en arkivsida.

#Billy-mitchell, #Donkey-kong, #Fusk


Medlem

🦧


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

King of Kong så jäkla bra dokumentär med Billy. Sevärd och man får många bra skratt i nördarnas mecka

Moderator | Testpilot

Hahahahah bilden! Jag döööör


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tycker han är skicklig. Det måste vara jättesvårt att spela Donkey Kong med huvudet lika långt upp i eget arsle som Billy Mitchell.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Twin galaxies advokat förstörde deras case ju så det blev en likning känns mer som en vinst för kortväxta egoister än ”rättvisa”.

Medlem

Wow vilken soppa det här blev. Billy ljuger satt han tror sig själv.

Medlem

Jobst har gjort ett riktigt hästjobb med att dokumentera Billy Mitchell och andra scammers, som The Completionist som samlar in pengar till "välgörenhet".

Medlem

All heder åt Karl Jobst, har följt detta länge! Hoppas Mitchell åker på stordäng I rätten!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Jobst har gjort ett riktigt hästjobb med att dokumentera Billy Mitchell och andra scammers, som The Completionist som samlar in pengar till "välgörenhet".

Ja, det var riktigt bra grävande av honom och SomeOrdinaryGamers/Mutahar gällande the Completionist.
Mycket lögner och skelett i garderoben där, och det är så jäkla synd att så många profiler gått på skiten genom åren och deltagit i hans streams.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

För er som inte känner till hela historien så har Twin Galaxies inga pengar att driva detta vidare men bevisen är klara: Billy Mitchell har använt mame och inte original hårdvara och sedan ljugit om detta. Karl Jobst som rapporterat om detta har kallat Billy Mitchell för fuskare och hävdat att han använt save states och klippt ihop flera spel för att få high score. Billy Mitchell har då även stämt Karl Jobst, den rättegången har inte startat ännu.

Medlem

Det är en helt sinnessjuk sak att bråka om. Det är inte precis som han kommit på något patent som gör världen bättre. Det handlar om hans jävla high score i en av världens minsta tävlingar. Folk kommer inte minnas honom för hans poäng utan för hans trams och lögner.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Dåligt.
Han borde fråntas all cred. Så gör man oftast med folk som åker dit för fusk. Varför ens lägga det på en arkivsida? Bara bort med skiten.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det är en helt sinnessjuk sak att bråka om. Det är inte precis som han kommit på något patent som gör världen bättre. Det handlar om hans jävla high score i en av världens minsta tävlingar. Folk kommer inte minnas honom för hans poäng utan för hans trams och lögner.

Förstår inte heller vad det är att bråka om, är det pengar inblandat i det hela?
Har Mitchell på nå sätt tagit ekonomisk skada för att bli avslöjad av att fuska? Vad handlar stämningen om?

Varför inte bara dra en Mülegg och vara nöjd med att han fick ha sin 15min of fame och sen dra sig undan med vad han nu gör om vardagarna.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Förstår inte heller vad det är att bråka om, är det pengar inblandat i det hela?
Har Mitchell på nå sätt tagit ekonomisk skada för att bli avslöjad av att fuska? Vad handlar stämningen om?

Varför inte bara dra en Mülegg och vara nöjd med att han fick ha sin 15min of fame och sen dra sig undan med vad han nu gör om vardagarna.

Vad jag vet har han egna företag och man vill ju inte dyka upp som fuskare när kunder söker efter ens namn på Google eftersom det skadar hans trovärdighet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Molotov:

Förstår inte heller vad det är att bråka om, är det pengar inblandat i det hela?
Har Mitchell på nå sätt tagit ekonomisk skada för att bli avslöjad av att fuska?

Förutom hans enorma ego så tror jag att det nog kan vara vad det handlar om, ja. Att han får färre erbjudanden att göra framträdanden som "the video game player of the century" på olika konvent och events och allt vad det heter. Och det är säkert pengar inblandade när de bjuder in honom som gäst.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Lustigt hur man 17 år senare, efter att ha tittat på King of Kong, fortsätter höra historier om den där såsiga skojaren med den fulaste kalufsen...

Medlem
Skrivet av Molotov:

Förstår inte heller vad det är att bråka om, är det pengar inblandat i det hela?
Har Mitchell på nå sätt tagit ekonomisk skada för att bli avslöjad av att fuska? Vad handlar stämningen om?

Varför inte bara dra en Mülegg och vara nöjd med att han fick ha sin 15min of fame och sen dra sig undan med vad han nu gör om vardagarna.

Prestige. Mitchell vill kunna säga att han är "den bästa gamern någonsin" (Gamer of the century) och då spelar det ingen roll, för honom, om han istället bara blir en meme. Hans ego klarar helt enkelt inte av att inte ha den titeln.

Skrivet av Kleptoman:

Vad jag vet har han egna företag och man vill ju inte dyka upp som fuskare när kunder söker efter ens namn på Google eftersom det skadar hans trovärdighet.

Vilken trovärdighet? Istället kommer det bara dyka upp en massa artiklar om hur folk driver med honom och hur han stämmer alla som ens höjer ett ögonbryn. Snubben försökte ju t.ex. stämma Cartoon Network bara för att deras "Regular show" gjort en karikatyr av honom i en av deras episoder.

1
Skriv svar