GTA VI-fans tror att punktskrift med skotthål skvallrar om nästa trailer

Robot
GTA VI-fans tror att punktskrift med skotthål skvallrar om nästa trailer

Önsketänkande eller något som Rockstar skulle göra?

#Gta-6, #Rockstar


Medlem

i usa skriver man dock månaden först
men känns inte helt osannolikt att vi får en story trailer runt det datumet och sedan gameplay närmre release.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

i usa skriver man dock månaden först
men känns inte helt osannolikt att vi får en story trailer runt det datumet och sedan gameplay närmre release.

Ibland (oftast) ja, men det finns undantag. ^^
Vore ju trevligt om de kunde skippa sina dumheter i jänkeland och gå över till 24-timmarsklocka, metriska systemet och ISO 8601, men det är väl för mycket att hoppas på. Som det är nu blandar de ju hejvilt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skribent
Skrivet av tuckdragon:

i usa skriver man dock månaden först
men känns inte helt osannolikt att vi får en story trailer runt det datumet och sedan gameplay närmre release.

Enligt teorin står inte ettan för dagen i månaden, utan för att det ska släppas "en" trailer till.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Enligt teorin står inte ettan för dagen i månaden, utan för att det ska släppas "en" trailer till.

Jag tror snarare på mer info 1a september eller 9e januari om det nu står 1 9 more. Sånt här är kul, folk har så mycket tid och ork så även extremt välgömda hints brukar kunna hittas 😁

Skribent
Skrivet av Kalliban:

Jag tror snarare på mer info 1a september eller 9e januari om det nu står 1 9 more. Sånt här är kul, folk har så mycket tid och ork så även extremt välgömda hints brukar kunna hittas 😁

Ja, mer info eller till och med lanseringen av en officiell webbplats den 9 januari skulle jag kunna tänka mig. Håller med, såna här spekulationer och grävande är kul

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Enligt teorin står inte ettan för dagen i månaden, utan för att det ska släppas "en" trailer till.

Då borde det i så fall stå "1 more 9", inte "1 9 more".

Känns som Internet desperat försöker hitta mening där det inte nödvändigtvis finns någon. Men vi får väl se.

Skribent
Skrivet av Bennii:

Då borde det i så fall stå "1 more 9", inte "1 9 more".

Känns som Internet desperat försöker hitta mening där det inte nödvändigtvis finns någon. Men vi får väl se.

Mjo, det är nog mycket önsketänkande. Men man vet aldrig med Rockstar.

Medlem

Ingen bild? 😄

Medlem
Skrivet av 0skar:

Ingen bild? 😄

Du kommer direkt till bilden om du klickar på länken i artikeln 🙂


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av 0skar:

Ingen bild? 😄

Det är skrift för blinda. Du får känna dig fram. *Badum-tsh*

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Enligt teorin står inte ettan för dagen i månaden, utan för att det ska släppas "en" trailer till.

aaah det var ju mer logiskt, hoppas smyg hinten stämmer iaf, fast även komiskt om det inte gör det och fansen drar långsökta galna teorier 😂

Medlem

6 skotthål, det betyder att det är 6 år till pc-release, år 2029 dvs. GG!

Medlem

När jag kollar på bilden så tycker jag det snarare står ’ so 9 😂

Inaktiv

Ja, de brukar gömma ledtrådar i deras spel så det är ju inget nytt.
Blev övertygad att GTA VI skulle utspela sig i Vice City när någon hade hittat ett hus på en bild i GTA San Andreas Definitive Edition som inte fanns med i originalet. Huset var tydligen ett typiskt hus för Miami och Kalifornien, så eftersom det inte fanns någon direkt anledning att lägga till denna bilden i en remaster så gjorde det mig övertygad att det var en ledtråd till att GTA VI skulle utspela sig i Vice City.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Då borde det i så fall stå "1 more 9", inte "1 9 more".

Känns som Internet desperat försöker hitta mening där det inte nödvändigtvis finns någon. Men vi får väl se.

Det är 1, more, 9 det står enligt bilden som är länkad.

Medlem

Nyhetstorka ?

Medlem

Konspirationsteori.

Medlem

Lite OT och petigt kanske, men att översätta "concept art" till "konceptkonstverk" känns tokigt. "Art" har en lite vidare och annan betydelse i engelskan än vad "konst" har i svenskan. Ofta används "art" för bildmaterial i allmänhet. Yrket "art director" har till exempel mycket lite med konst att göra.

Jag skulle nog förorda "konceptbild" istället.

Medlem

Skrattar högt. Det är exakt så här galenskap ser ut. "1 more 9" ... jaa... ok..

1
Skriv svar