FZ Play säsongsavslutar med Avatar: Frontiers of Pandora

Robot
FZ Play säsongsavslutar med Avatar: Frontiers of Pandora
Medlem

Jag har en idé, gör en helt blå karaktär för att skojja till det lite.

Medlem

Jämfört med den nya GTA trailern tycker jag detta spel ser ut som ett PS3 spel, shadingen för karaktärerna ser ut som ett skolprojekt. Men det kanske är roligt att spela.

Medlem
Skrivet av hidayat:

Jämfört med den nya GTA trailern tycker jag detta spel ser ut som ett PS3 spel, shadingen för karaktärerna ser ut som ett skolprojekt. Men det kanske är roligt att spela.

Yeah no, väldigt få videos gör inte spelet rätt.
Det är helt stört vackert på en hdr oled 😅Testade det igår på min AW3423DW.
Och ljudet i det är 👌Full raytracing på hur det studsar runt i miljöerna.

Navis är ju tecknade smurfar så de ser ut som de gör i filmen, men Pandora är helt sjukt vackert.

DigitalFoundrys genomgång av grafikteknologin är riktigt bra. Spelet i sig är yet another Far Cry, har man spelat mycket av FC3/4/5 och är trött på det konceptet så rekommendera det inte 😅

Also GL Wakkaah, Streamar du inte med AV1 och maximal bitrate så kommer bildkvaliten i strömmen vara "något" komprimeringsskadad 🤣

Medlem
Skrivet av hidayat:

Jämfört med den nya GTA trailern tycker jag detta spel ser ut som ett PS3 spel, shadingen för karaktärerna ser ut som ett skolprojekt. Men det kanske är roligt att spela.

När folk överdriver så de spricker är det svårt att ta något de säger seriöst.

Moderator

Jag tycker detta ska bli spännande. I normala fall så gillar jag Far Cry. Men Far Cry som Avasmurf, varför inte?

Medlem

Spännande, så får vi se Wa'Kkaah från Na'vi springa runt och skjuta båge :).

Jag gillar Far Cry-spelen, tycker det är rolig openworld-roaming så ser fram emot detta också :).

Medlem
Skrivet av hidayat:

Jämfört med den nya GTA trailern tycker jag detta spel ser ut som ett PS3 spel, shadingen för karaktärerna ser ut som ett skolprojekt. Men det kanske är roligt att spela.

Själv tycker jag knappt spelet är snyggare än Quake 2 på Nintendo 64.

Medlem

Såg ut att vara ett bra spel. få se om det kommer till game pass eller på någon bra rea på Xboxen.

Tack för en underbar säsong @Wakkaah !

Medlem

Jag är kraftigt allergisk mot Avatar-"loren" och estetiken, men annars verkar det ju vara ett godkänt spel.
Hoppas det glädjer och att sista(?) streamen för året blev trevlig!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skrivet av hidayat:

Jämfört med den nya GTA trailern tycker jag detta spel ser ut som ett PS3 spel, shadingen för karaktärerna ser ut som ett skolprojekt. Men det kanske är roligt att spela.

Här, du glömde lite.

Medlem
Skrivet av hidayat:

Jämfört med den nya GTA trailern tycker jag detta spel ser ut som ett PS3 spel, shadingen för karaktärerna ser ut som ett skolprojekt. Men det kanske är roligt att spela.

Alla har rätt till egna åsikter. Men på Gamereactor blev Avatar utsedd till årets bästa grafik.

Bra stream, ser fram emot när det kommer igång efter uppehållet igen


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Moderator
Skrivet av Lagers:

Såg ut att vara ett bra spel. få se om det kommer till game pass eller på någon bra rea på Xboxen.

Tack för en underbar säsong @Wakkaah !

Tack själv!
Ser fram emot att ses igen nästa år!

Medlem
Skrivet av Lagers:

Såg ut att vara ett bra spel. få se om det kommer till game pass eller på någon bra rea på Xboxen.

Tack för en underbar säsong @Wakkaah !

Ubisoft brukar ju släppa spel på Gamepass, men vanligtvis långt efter release.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Ubisoft brukar ju släppa spel på Gamepass, men vanligtvis långt efter release.

Har så mycket annat att spela som jag inte hinner med, så kan vara lagom om det kommer efter ett tag.

Medlem
Skrivet av hidayat:

Jämfört med den nya GTA trailern tycker jag detta spel ser ut som ett PS3 spel, shadingen för karaktärerna ser ut som ett skolprojekt. Men det kanske är roligt att spela.

Va? Det här är truly next gen, kanske mest imponerande hitills grafiskt. Det är strewam på konsoll.
Kör allt på ulta med 120fps i genomsnitt, ser underbart ut, har aldrig sett ett spel med så mycket vegetation köras så bra. RT är på i alla alternativ tror jag. Hur som Vilket tekniskt underverk. Grattis Massive!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Xerx:

Yeah no, väldigt få videos gör inte spelet rätt.
Det är helt stört vackert på en hdr oled 😅Testade det igår på min AW3423DW.
Och ljudet i det är 👌Full raytracing på hur det studsar runt i miljöerna.

Navis är ju tecknade smurfar så de ser ut som de gör i filmen, men Pandora är helt sjukt vackert.

DigitalFoundrys genomgång av grafikteknologin är riktigt bra. Spelet i sig är yet another Far Cry, har man spelat mycket av FC3/4/5 och är trött på det konceptet så rekommendera det inte

BS I say. Har du ens spelat det??


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Va? Det här är truly next gen, kanske mest imponerande hitills grafiskt. Det är strewam på konsoll.
Kör allt på ulta med 120fps i genomsnitt, ser underbart ut, har aldrig sett ett spel med så mycket vegetation köras så bra. RT är på i alla alternativ tror jag. Hur som Vilket tekniskt underverk. Grattis Massive!

Kul för de som gillar det. Men för en sådan som mig så spelar det ingen roll hur tekniskt imponerande det är då estetiken är så tråkig. Gameplay ser också trist ut baserat på de streams jag har sett.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar