Like a Dragon: Infinite Wealth får en engelskspråkig handlingstrailer

Robot
Like a Dragon: Infinite Wealth får en engelskspråkig handlingstrailer

Ska man lira med japanska eller engelska röster?

#Like-a-dragon-infinite-wealth, #Yakuza


Medlem

Det var definitivt ingen Aloha Spirit genom att titta på denna trailer. Blir japanska röster för hela slanten.

Medlem

RGG gör generellt ett bra jobb med lokalisering, men när det gäller röster så blir det absolut japanska för min del.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Jösses vad dåligt det var jämfört med japanska.

Medlem

Yakuza: Like a dragon hade helt fantastisk engelsk dubbning. Bara kiryu som skär här. resten är top-notch.

Medlem

Har svårt för Kiryus dubbning. Den görs av Yong Yea och jag kan bara se honom framför mig när jag hör rösten. Men jag har spelat igenom 7 spel med Kiryu på japanska så jag lär fortsätta med det.

Medlem

Engelska. Spelar allra helst utan undertexter och planerar inte att lära mig japanska.

Medlem

Jag har svårt för japanska röster i spel med mycket cut scenes och mycket dialog. Eftersom jag inte förstår japanska slutar det ofta med att jag sitter och läser texten och missar vad som händer i scenen.

Medlem

Alltid japanska. Engelsk dub suger generellt på japanska titlar.

Medlem

Dubbningen på Yakuza like a dragon tyckte jag var fantastisk, tom bättre än japanska. Har dock spelat alla de andra på japanska och som Påskmust skrev ovanför har jag också svårt för Kiryus engelska dubbning. Synd att det inte finns en version där alla pratar engelska utom Kiryu som pratar japanska.

Medlem

Ska bli kul att se hur dom sköter den engelska dubbningen i situationer där ena karaktären inte talar engelska och dom de pratar med endast kan engelska.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Ska bli kul att se hur dom sköter den engelska dubbningen i situationer där ena karaktären inte talar engelska och dom de pratar med endast kan engelska.

Det blev ju lite märkligt i Like a Dragon.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Det blev ju lite märkligt i Like a Dragon.

https://www.youtube.com/watch?v=fMQi548CRDA

det där är ju perfekt, precis så ska det vara.

1
Skriv svar