Ubisoft skänker bort Assassin's Creed Syndicate på pc

Robot
Ubisoft skänker bort Assassin's Creed Syndicate på pc

London och den industriella revolutionen väntar.

#Assassins-creed-syndicate, #Ubisoft, #nyhetstips


Medlem

Äger redan, men ej spelat. Värt att installera? ☺️

Tjoflöjt
Skrivet av Weeks_death:

Äger redan, men ej spelat. Värt att installera? ☺️

Jag pefsonligen uppskattar spelet, finns dlc dät du spelar & letar reda på Jack the ripper, & Grafiken är snygg, 🙂 för övrigt roligt spel, 🙂

Skribent
Skrivet av Weeks_death:

Äger redan, men ej spelat. Värt att installera? ☺️

Om det här spelet kom tidigare in serien hade det fått mycket bättre mottagande. Folk var less på samma koncept men bara olika städer/tidsperioder. Personligen så tycker jag storyn och tvillingarna Fry som huvudpersoner är bland de bästa i hela AC-serien. Gillar hela Gangs of New York-känslan och miljöerna också. Men nackdelen var att man var trött på AC när spelet kom.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Äger redan, men ej spelat. Värt att installera? ☺️

Absolut! Om du har lite intresse för London så är det grymt att klättra omkring på alla kända byggnader. Dessutom blir det några överraskningar med extra mycket London-historia.
Spelet är habilt, fungerar fint, bra mekaniker och som vanligt för mig så är miljön avgörande i AC och jag gillar London!

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Äger redan, men ej spelat. Värt att installera? ☺️

Tycker det var roligt. Spelade som den kvinnliga protagoinsten hela tiden, den manliga var så tråkig haha.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Underskattat spel, jag tyckte det var väldigt trevligt. Skön setting.

Skrivet av CliQue-SinneD:

Tycker det var roligt. Spelade som den kvinnliga protagoinsten hela tiden, den manliga var så tråkig haha.

Fast man måste ju skifta mellan dom under storyn då uppdragen är knutna till en viss karaktär.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Äger redan, men ej spelat. Värt att installera? ☺️

Första timmen eller två är roliga och häftiga.

Medlem

Har själv fått det med något grafikkort en gång i tiden. Aldrig spelat.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Grymt spel!!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ett av de bättre Ass:Creed spelen.

Medlem

Trevligt spel Köpte det på steam när det släpptes.

Medlem
Skrivet av Einstein:

Absolut! Om du har lite intresse för London så är det grymt att klättra omkring på alla kända byggnader. Dessutom blir det några överraskningar med extra mycket London-historia.
Spelet är habilt, fungerar fint, bra mekaniker och som vanligt för mig så är miljön avgörande i AC och jag gillar London!

Det fick mig sugen på ett AC-spel som utspelar sig under första eller andra världskriget. Den biten gav mersmak.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Underskattat spel, jag tyckte det var väldigt trevligt. Skön setting.

Fast man måste ju skifta mellan dom under storyn då uppdragen är knutna till en viss karaktär.

Sant, men förutom de uppdragen körde jag som henne.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Kommer ihåg att jag tyckte spelet va kasst. Spelade bara högst några timmar in men allt var en nergradering från Unity. Mer arkadig känsla .
Stelare animationer , sämre parkour . Sämre fighting .

Men nu när vi är vanare vid stelhet och sämre fighterna kanske man skulle ge det en chans igen 🤔


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag ogillade settingen och spelmekaniken med att du kunde bli osynlig. Förutom det så var det bara mer av samma, bland det sämsta i serien enligt mig.


signatur

I drank what?

Medlem

Var ganska ointresserad av tiden och miljön, men det var ett helt ok spel vill jag minnas. Körde också större delen som tanten, gubben vara trist. Minns att man var tvungen att göra nån inställning för att få klädfysiken i 60fps, annars hackade den fult som attan på i 30 fps.

Medlem

Knycker en kopia bara för att, nångång kanske man tankar ner och spelar

Medlem
ELF
Medlem

Yoink, får se hur många år det går innan man kör det


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar