Har Sony valt bort årsprenumeration?

Skribent
Skrivet av Bennii:

@Jonas Vågström
@deezel

Båda ni verkar ha ganska långt kvar på era nuvarande perioder. Det kanske är därför ni inte får erbjudandet. Sony vill inte att ni ska bunkra en massa tid om de får för sig att höja priset igen nästa höst. 😃

Nja, 16 december är inte så långt fram tycker jag men det kan nog stämma…

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Nja, 16 december är inte så långt fram tycker jag men det kan nog stämma…

Aha, jag tyckte det stod 2024, men jag inser nu att det är nästa betalning om du köper ett år... My mistake.

Medlem
Skrivet av deezel:

Verkar som sagt muppigt. Får så här fortfarande när jag loggar in nu
<Uppladdad bildlänk>

Verkar inte som man kan få rabatterat på en hel kommande period, utan bara uppgradera en redan befintlig period, precis som du gjort. Lite virrigt gjort av Sony kan tyckas, jag kan inte få rabatten eftersom min period går ut imorgon, eller jo jag kan få 22 öre i rabatt men det är ointressant 🤣


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Tack för alla värdefulla tips, ni är grymma. 🙏❤️

Redaktör
Ponny

Fick inte heller erbjudandet. Men! Kan vara som @Bennii sa: lång tid kvar med tjänsten. Mitt nästa betaldatum är i mars 2025...!?


signatur

En Bamseponny av folket

Gen
Medlem

Är idag sista dagen?

Medlem

20% rabatt får man på essential, betalade 608:-

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Verkar inte som man kan få rabatterat på en hel kommande period, utan bara uppgradera en redan befintlig period, precis som du gjort. Lite virrigt gjort av Sony kan tyckas, jag kan inte få rabatten eftersom min period går ut imorgon, eller jo jag kan få 22 öre i rabatt men det är ointressant 🤣

Nej nej, jag har redan förlängt min. Det ajg åsyftade var att erbjudandet fortfarande var aktivt och borde varit det för alla

12
Skriv svar