Säljes: NiNTENDO Switch + 5 spel. (Knappt använd)__________(Den finns fortfarande kvar)

Medlem
Säljes: NiNTENDO Switch + 5 spel. (Knappt använd)__________(Den finns fortfarande kvar)

Köpte Switchen ny för några år sedan på NetOnNet i Västerås men har knappt använt den. Den har mest legat i en garderob.
Har 5 spel i fysisk form: Mario Kart 8 Delux, Super Mario Odyssey, GTA Trilogy Definitive Edition (GTA 3, GTA: Vice City & GTA: San Andreas) och LEGO Mervell: Super Heroes 2 & The Witcher 3: Wild Hunt + 2 DLC expansions (Hearts of Stone + Blood & Wine)
__________
Allt ingår;

Nintendo Switch (spelkonsol)
Nintendo Switch Dock (dockningsstation)
Joy-Con (L) Neon Blue
Joy-Con (R) Neon Red
HDMI-kabel
Nintendo Switch AC adapter
_____________________________________________
**** Vad kan man ta för detta paket? ****
_____________________________________________

______________________________________
Bor i Västerås. Nån som är sugen...?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Hej
Jag har en bror med en sjuåring som önskar sig ett pakt likt detta. Har du kvar det?

Mvh

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Hej
Jag har en bror med en sjuåring som önskar sig ett pakt likt detta. Har du kvar det?

Mvh

Terve. Jag har kvar det. Hade inte sätt detta meddelande förrän nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Hej

Tack. Dock är det nu införskaffat. Synd, men tiden drog tyvärr ut på det.

Allt gott,
Cristofer

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Hej

Tack. Dock är det nu införskaffat. Synd, men tiden drog tyvärr ut på det.

Allt gott,
Cristofer

Ok, vad synd. Fick tyvärr ingen notis om ditt med konstigt nog. Men tack svaret broder. Jag önskar er med familj en riktig god jul. Han kommer bli mycket lycklig över ett NiNTENDO Switch.

MVH: C


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Säljer du spelen separat?


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

En sprillans ny ”vanlig” är väl ca 3400 kr? 4000 kr för en OLED. En begagnad bör gå för åtminstone 2400 kr så här i juletider? Jag kan ha fel.

https://www.tradera.com/search?q=nintendo%20switch&categoryId...

Ser folk som önskar runt 2800 kr på Tradera.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

phi
Medlem

Har du kvar den och i så fall vad vill du ha för allt respektive endast Switchen? En kollega letar en Switch så blir det snabb affär om du är villig att skicka den i så fall.

Medlem
Tack för visat intresse allihopa i tråden. TACK..!.
Skrivet av KuShO:

Säljer du spelen separat?

Hej, Tack för visat intresse. Nej tyvärr inte. Vill sälja hela packetet. Tyvärr.

Skrivet av Hanzo:

En sprillans ny ”vanlig” är väl ca 3400 kr? 4000 kr för en OLED. En begagnad bör gå för åtminstone 2400 kr så här i juletider? Jag kan ha fel.

https://www.tradera.com/search?q=nintendo%20switch&categoryId...

Ser folk som önskar runt 2800 kr på Tradera.

Tusen tack för infon, homes.

Skrivet av phi:

Har du kvar den och i så fall vad vill du ha för allt respektive endast Switchen? En kollega letar en Switch så blir det snabb affär om du är villig att skicka den i så fall.

Den finns kvar. Jag önskar sälja hela paketet. Vet inte riktigt. Kanske 3500:-. Allt ingår + 5 moderna & bra o fina spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Om du inte fått sålt än och kan tänka dig sälja separat är jag intresserad av Witcher 3. Återkom med pris i så fall

1
Skriv svar