David ”Snake” Hayter hintar om något Metal Gear-relaterat

Robot
David ”Snake” Hayter hintar om något Metal Gear-relaterat

Är Snake på väg att göra en storartad comeback?

#David-Hayter, #Konami, #Metal-Gear


Medlem

Känns som att det blir skit, vad det än är, så länge inte Kojima är delaktig.

Quake-konnässsör

Metal Gear Survive 2, and GO! MGS utan Kojima är ju.... Ge upp bara, det kommer bli flopp så det bara skriker om det, men jag kommer njuta av alla fanboys som kommer förbeställa spelet och sen klaga mmm

Medlem

Nyutgåva av The Phantom Pain fast med rätt röst känns realistiskt med lagom nivåer av Konami-lathet.

Skribent
Skrivet av kebbe:

Nyutgåva av The Phantom Pain fast med rätt röst känns realistiskt med lagom nivåer av Konami-lathet.

Nu är det ju inte

Riktiga Snake eller Big Boss i Phantom Pain utan "bara" sjukvårdaren i helikoptern som de ändrat ansiktet på. Att han har lite annorlunda röst köper jag faktiskt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Gör klart 5an och remake på några vore nice. Mgs5 gameplay är magiskt bra

Medlem

Är ju barnsligt att göra MGS utan Kojima. Det är som att göra en ny hand full med dollar utan clintan. Eller en ny MC Gyver utan, eller vänta det har dom gjort.. 🤬

Medlem

Låt oss inte glömma att mgs5 är seriens sämsta och i bred mening inte ens är ett färdigt spel. Personligen ger jag 5an 5/10. Största spelbesvikelsen genom tiderna, och nej det är inte konamis fel.

Titta vilken hit death stranding blev... aa precis.

Medlem

Tror faktiskt inte att han hintar om något annat en Metal Gear Solid 3 remaken.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nu är det ju inte

Riktiga Snake eller Big Boss i Phantom Pain utan "bara" sjukvårdaren i helikoptern som de ändrat ansiktet på. Att han har lite annorlunda röst köper jag faktiskt.

Jag hör bara Jack Bauer, helt omöjligt att låta bli, hur mycket jag än försöker.

Medlem

kanske blir en remaster av MGS4, har ju bara släppts till ps3an och aldrig blivit en remaster eller remake av det.
stämmer ju bra med bilden av old snake på hans foto

Skribent
Skrivet av Nimafor:

kanske blir en remaster av MGS4, har ju bara släppts till ps3an och aldrig blivit en remaster eller remake av det.
stämmer ju bra med bilden av old snake på hans foto

Det har ju ryktats om att Volume 2 ska innehålla 4an. Så det kan ju vara någon form av lättare remaster och att han ska spela in lite kompletterande röst till spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hade gärna sett en fortsättning på serien då det är en av mina stora favoriter, men tyvärr så kommer det aldrig bli sig likt utan Kojima. Hoppas det gäller någon remake/remaster av något av spelen.

Inaktiv

De enda spelen med Solid Snake som inte har Davids röst är ju Metal Gear och Metal Gear 2: Solid Snake.
Dröm jag har att de ska få varsin remake.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nu är det ju inte

Riktiga Snake eller Big Boss i Phantom Pain utan "bara" sjukvårdaren i helikoptern som de ändrat ansiktet på. Att han har lite annorlunda röst köper jag faktiskt.

Fast riktiga Big Boss är med i Ground Zeroes och i några sekvenser i Phantom Pain och då gör Sutherland också rösten. Om jag inte minns helt fel.

1
Skriv svar