Finfina betyg för Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

Robot
Finfina betyg för Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

Ett kortare Yakuza-äventyr innan huvudspelet i januari.

#Like-a-dragon-gaiden, #Sega, #The-man-who-erased-his-name


Medlem

Preloadat och klart, borde väl låsas upp i eftermiddag någon gång (varför visar inte Steam upplåsningstid?). Väldigt sugen!

EDIT: Upplåst och spelbart nu!


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Testade nått av Yakuza spelen på gamepass, hade ju varit betydligt roligare om man fick spela nångång istället för alla ändlösa cutscenes man var tvungen att lida igenom..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Testade nått av Yakuza spelen på gamepass, hade ju varit betydligt roligare om man fick spela nångång istället för alla ändlösa cutscenes man var tvungen att lida igenom..

Testade "Yakuza: Like a Dragon" och det första man ska göra är en QTE. Jag hatar QTE. Så jag av installera direkt. Sen dom andra spelen är inte alls min typ av spel "Action Brawler Life Sim" plus att det inte finns English VO i dom flesta spel också gör att jag inte kan spela Yakuza spelen.

Orkar inte sitta och försöka hålla koll på vad som händer på skärmen samtidigt som jag måste läsa dialog.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Världens roligaste spelserie. Hajpad.

Medlem

Riktigt taggad på detta! Blir en ytterst trevlig liten förrätt inför Infinite wealth. Där även demot finns i detta.

Medlem

Kört det senaste och väldigt glatt överraskad!

Rolig story, alltid överdrivet det som syns på skärmen, gillar också att det är strategi nu istället för brawler.

Otroligt roligt, haft mkt glädje och fått mig att bli hooked på de nya som kommer!

Moderator | Testpilot

Taggad på att få lira detta! Lirar Yakuza 0 för tillfället så en bit kvar, men ska nog hinna med alla spelen innan Infinite Wealth


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar