Vilken rökare! Rykte om God of War Ragnarök-expansion

Robot
Vilken rökare! Rykte om God of War Ragnarök-expansion
Medlem

Fan vad coolt. Hoppas det stämmer. Shit, jag måste lira klart spelet. Det är ju riktigt bra men fortsatte med andra spel då jag har en väldigt stor BackLog. Så en Miles Morales liknande expansion. Det låter riktigt matigt. Vad spännande.

Hahaha, blockade Cory Barlog "The Snitch" från Twitter. Komiskt..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Trevligt! Hoppas det är sant!

Medlem

Så ett kortare spel med Atreus? ... för att bädda för ett epsikt far-och-son spel...? Kan bli riktigt bra men jag kommer nog sakna Kratos muskler.

Medlem

Hoppas det är fristående för att jag sålde spelet vidare efter att jag tog platinum😅. Om man måste äga grundspelet så skippar jag nog det.

Medlem

Nej tack. Blir förmodligen något med Atreus och det vill jag inte ha.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Hoppas det är fristående för att jag sålde spelet vidare efter att jag tog platinum😅. Om man måste äga grundspelet så skippar jag nog det.

Samma här, någon i utvecklingsteamet sa ju att spelet grundspelet är "stort nog", så jag sålde mitt ex.

Medlem

Mjölka så mycket som det går heter det, men jag förstår Sony eftersom de har några bra ip och God Of war är en av dom så självklart kommer det expansioner som skulle varit med i huvudspelet men som klipptes bort och man tar nu betalt för dom.

Medlem
Skrivet av Ivamos:

Mjölka så mycket som det går heter det, men jag förstår Sony eftersom de har några bra ip och God Of war är en av dom så självklart kommer det expansioner som skulle varit med i huvudspelet men som klipptes bort och man tar nu betalt för dom.

På vilket sätt har de mjölkat God of War? Ett spel våren 2018 och nästa hösten 2022 är väl knappast att mjölka?

Medlem
Skrivet av Thane:

På vilket sätt har de mjölkat God of War? Ett spel våren 2018 och nästa hösten 2022 är väl knappast att mjölka?

Lite ironi, top 5 bästa spelen genom tiderna. Det får gärna komma mer expansioner för mig. 🤪

Medlem

Kul men jag har inte skaffat grundspelet ännu😬. Ni som har spelat, är det lika bra som GoW 2018?

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Kul men jag har inte skaffat grundspelet ännu😬. Ni som har spelat, är det lika bra som GoW 2018?

Ja.

Medlem

Hade ju vart guld! Men om det är med Atreus, snälla gör han lite roligare att spela med. Var nog det tråkigaste i hela Ragnarök.

Medlem

När kommer ragnarök till pc?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av RoxonMicke:

Gött mos!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Kul men jag har inte skaffat grundspelet ännu😬. Ni som har spelat, är det lika bra som GoW 2018?

Jag lirade faktiskt klart Ragnarök igår och enligt mig är det bättre på precis alla punkter. Rekommenderas starkt!

Medlem
Skrivet av Knalle:

Jag lirade faktiskt klart Ragnarök igår och enligt mig är det bättre på precis alla punkter. Rekommenderas starkt!

Fasen vad gött 👍. Jag älskade ju föregångaren så kommer definitivt spela Ragnarök. Har inte varit i rätt mindset riktigt för mer GoW men får hoppas suget tar tag i mig snart!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Kul men jag har inte skaffat grundspelet ännu😬. Ni som har spelat, är det lika bra som GoW 2018?

Det är ett fantastiskt spel på flera sätt. Otrolig teknik, fantastiska miljöer, underbara karaktärer, grym story, episk musik, etc.

Men det är inte bättre än Gow 2018 som var en mer fokuserad och tightare upplevelse. Främst är det delarna med Atreus som drar ner Ragnarök, det har gått så långt att jag inte orkar spela om det igen då jag inte pallar med de delarna.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det är ett fantastiskt spel på flera sätt. Otrolig teknik, fantastiska miljöer, underbara karaktärer, grym story, episk musik, etc.

Men det är inte bättre än Gow 2018 som var en mer fokuserad och tightare upplevelse. Främst är det delarna med Atreus som drar ner Ragnarök, det har gått så långt att jag inte orkar spela om det igen då jag inte pallar med de delarna.

Ok. Jag vet ju som sagt inte hur de delarna ser ut och vill inte veta heller eftersom jag inte spelat det ännu men äsch, jag tror jag kan leva med de. Jag gillade ändå Atreus i det första spelet och jag orkar ju inte spela om det första heller om jag ska va ärlig även om jag verkligen gillade det från start till mål ^^.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ok. Jag vet ju som sagt inte hur de delarna ser ut och vill inte veta heller eftersom jag inte spelat det ännu men äsch, jag tror jag kan leva med de. Jag gillade ändå Atreus i det första spelet och jag orkar ju inte spela om det första heller om jag ska va ärlig även om jag verkligen gillade det från start till mål ^^.

Önskar dig mycket glädje när du väl börjar att spela. 🤗


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Önskar dig mycket glädje när du väl börjar att spela. 🤗

Tackar tackar! ❤️

1
Skriv svar