Novembers Playstation Plus-spel har gangsters, utomjordingar och drakbollar

Robot
Novembers Playstation Plus-spel har gangsters, utomjordingar och drakbollar
Medlem

Mafia 2, underbart spel! Stark rekommendation!

Medlem

Asså Aliens Fireteam Elite är verkligen en bubblare. Tyckte det var roligt och röjigt med vänner Inget man kör forever, men helt klart värt när det kommer såhär.


signatur

Videomupp

Medlem

Mafia 2 känns som en let down for oss med extra/premium då har vi redan haft tillgång till det.
Med tanke på prisökningnarna så borde Sony sluta upp med att skyffla runt spelen på det här sättet.
men för de som inte kört Mafia 2 så är det ju grymt bra.
Storyn i det spelet hade lätt kunnat vara en film.

Nåja en ok månad om man bara har bas ps plus helt klart.
Nu får vi se vad man släpper för extra/premium den 17e november.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

synd inte spelet ligger kvar mer än 1 månad

Skrivet av Gaara:

synd inte spelet ligger kvar mer än 1 månad

Har du väl claimat spelen så är dom dina. Du kan bara spela så länge du har en aktiv prenumeration.
Men spelen försvinner inte. Vad du nu har fått det ifrån.

Medlem
Skrivet av Gaara:

synd inte spelet ligger kvar mer än 1 månad

Ladda ner så har du det kvar.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Mafia 2 är ett grymt spel, men på riktigt, få människor har inte spelat det som velat göra de.

Att spelet är bra är inte samma sak som att man redan kört igenom de för länge sen, samt att dom redan funnits på Playstation plus/extra tidigare. De finns inga spel i hela katalogen som jag vill spela, antingen har jag redan kört igenom de, eller så är jag bara inte intresserad.

Medlem
Skrivet av JerkerRaner:

Ladda ner så har du det kvar.

Behöver inte ens ladda ner bara lägga till det i sitt bibliotek så finns det där.

Medlem

Märkligt att de släpper en halvdan remaster av ett PlayStation 3 spel som månadens spel.

Spelet är ju bra men tycker personligen inte att det håller riktigt längre. Storyn är ju grym och alla karaktärer riktigt intressanta men grafiken håller inte måttet och kontrollen känns inte fräsch.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Återigen en kass månad...

Medlem

2 av spelen har funnits på gamepass under en längre tid, kul att ps spelare nu också kan få testa på.

Medlem
Skrivet av Ivamos:

2 av spelen har funnits på gamepass under en längre tid, kul att ps spelare nu också kan få testa på.

Spelen har ju funnits på PlayStation i några år så många har nog redan testat på dessa.

Folk köper faktiskt spel.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Spelen har ju funnits på PlayStation i några år så många har nog redan testat på dessa.

Folk köper faktiskt spel.

Vi som bor i Sverige ja, finns ett stort antal Ps och Xbox spelare som inte har råd att lägga ut 600/800 kr för ett spel bara för att testa den. Detär dom jag syftar på. 🙂

Medlem
Skrivet av Ivamos:

Vi som bor i Sverige ja, finns ett stort antal Ps och Xbox spelare som inte har råd att lägga ut 600/800 kr för ett spel bara för att testa den. Detär dom jag syftar på. 🙂

Tror inte något av dessa har kostat så mycket när dom kom.

Samt när folk köper spel är det inte för att testa en kvart utan för att man är intresserad av att spela hela spelet.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Tror inte något av dessa har kostat så mycket när dom kom.

Samt när folk köper spel är det inte för att testa en kvart utan för att man är intresserad av att spela hela spelet.

Så är det menat att det ska vara, de flesta har lärt sig sen några generationer bakåt att det inte går att lita på recensioner då smaken är som baken. Har själv köppt spel som man trodde skulle vara bra men som man la undan efter en timme. Sen så har du nog inte upplevt hur det ligger till när det kommer att vissa familjer världen runt knappast har råd till mat och då är det verkligen viktigt att man köper rätt spel om man nu gör det.
Därför är det bra med gamepass och playstation plus, många bra spel till ett bra pris.

Medlem

Tala för er själva!

Jag gillade original-Mafia 2, bara inte nog mycket för att betala för en remaster, särskilt då jag blev riktigt besviken på remaken av Mafia 1.

Men är det inkluderat så varför inte ge det ett försök?

Bra månad för min del

Medlem
Skrivet av Erik Void:

Tala för er själva!

Jag gillade original-Mafia 2, bara inte nog mycket för att betala för en remaster, särskilt då jag blev riktigt besviken på remaken av Mafia 1.

Men är det inkluderat så varför inte ge det ett försök?

Bra månad för min del

Så brukar jag också tänka.

Vissa spel vet jag att jag vill ha och de köper jag, andra är jag mer tveksam till och då är det fint när de kommer till PS+ eller på en rea.

Callisto Protocol från förra månaden är ju ett exempel på ett spel jag var lite sugen på, läste lite recensioner av och insåg att jag nog inte skulle gilla, och nu när jag fick spela det var jag glad över att jag inte köpte det till nyspelspris.

Annars gör de ju också ofta så att de släpper del 1 av något strax innan del 2 ska komma, vilket jag tror kan få många som inte var helt säkra att testa ettan och kanske bli sugna på tvåan. Det gjrode de ju t ex nu inför att Jedi Survivor skulle släppas och Fallen Order var månades spel. Tycker det är ett rätt bra sätt att få de som kanske valt att inte spela spelen av olika anlednignar att få upp ögonen för dem.

Ett annat exempel är Hollow Knight som var månades spel för länge sedan. Jag blandade länge ihop det med Shovel Knight och
hade aldrig ens tittat åt det spelet förr, men det var gratis under en period där jag hade lite speltorka så jag gav det en chans och nu tycker jag helt ärligt att det är ett av de bästa spelen som gjorts. En riktig pärla som annars hade drunknat bakom min AAA backlog.


signatur

Heja Blåvitt

Medlem

Finns ingen tid att spela dessa spel, har endast testat några spel ibland. Och jag har PS+ för online och har haft Gamepass i ca 3år och inte spelat igenom ett enda spel.

Barnen spelar Minecraft, Fortnite och GTA online till 95% och resten Forza och test av nåt annat.

Själv spelar jag bara AAA spel med undantag av PSVR2 spel och nästintill bara på PS5, och dom måste man köpa hur som helst.

Fattar inte att folk gnäller för får man ett bra spel så har man ju o göra 2-3 månader ju… tre per månad plus dom man köper är ju kanske för en arbetslös person.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

1
Skriv svar