Pattinsons dräkt läggs till i Batman: Arkham Knight

Robot
Pattinsons dräkt läggs till i Batman: Arkham Knight

Robert smyger in i det 8 år gamla Arkham Knight.

#Batman-arkham-knight, #arkham-remaster


Medlem

Det skulle vara riktigt nice om de släppte en 60fps uppdatering till de nuvarande konsolerna. Då skulle iaf jag spela om spelet.

Medlem

Haha. Gears nacke och överarmar där.

Medlem

Var det verkligen 8 år sedan han spelade batman?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Var det verkligen 8 år sedan han spelade batman?

Mer att jag menade att han dyker upp i spelet som är 8 år gammalt, men kan tolkas både och antar jag? XD

Får justera lite...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Var det verkligen 8 år sedan han spelade batman?

8 år sedan Arkham Knight kom ut.


signatur

I drank what?

Medlem

Trodde spelet var ännu äldre!
Gratis är gott!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Moderator | Testpilot

Och försvann lika snabbt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De där dräkterna blir ju bara mer extrema för varje år Han kunde byta namn till "The Batsuitman" då det känns mer och mer som att hans krafter (likt Ironmans) sitter i dräkten snarare än i karaktären.

Medlem

Det var ena jääädra armar han har! Vad fan mäter dem? Det är ju helt sjukt. Såna jääädra armar han har!

Medlem
60 FPS.

Fokusera istället på 60 frames patch till trilogin på PlayStation 5 och Xbox Series X|S generationen. Dessa mästerverk förtjänar verkligen det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av memorycard:

Det var ena jääävla armar han har! Vad fan mäter dem? Det är ju helt sjukt. Såna jääävla armar han har!

Ingen testar Bruce för roids.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag tror det trillat bort ett n i namnet.

Medlem
Skrivet av Therant:

Det skulle vara riktigt nice om de släppte en 60fps uppdatering till de nuvarande konsolerna. Då skulle iaf jag spela om spelet.

Precis!! Släng in den här dräkten på det med så spelar jag det gärna igen!

Skribent
Skrivet av Margy:

Jag tror det trillat bort ett n i namnet.

haha, trodde fan på riktigt han hette Pattison....ja något lär man sig varje dag!

Fixade nu.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

haha, trodde fan på riktigt han hette Pattison....ja något lär man sig varje dag!

Fixade nu.

Ändra det till Pettson och ip-banna alla läsare som ifrågasätter.

Skribent
Skrivet av Algustafa:

Ändra det till Pettson och ip-banna alla läsare som ifrågasätter.

Batman och Pettson crossover är jag helt med på. Men bara om Findus får vara med på ett hörn.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Batman och Pettson crossover är jag helt med på. Men bara om Findus får vara med på ett hörn.

Grannen Gustafsson som Deathstroke, låst bakom season pass $$$

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Batman och Pettson crossover är jag helt med på. Men bara om Findus får vara med på ett hörn.

Batman och Findus


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Batman och Findus

Findus är ju lite dom Robin redan


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar