Söker JRPG-spel till Switch

Medlem
Söker JRPG-spel till Switch

Hej

Är nu klar med Hades och det var riktigt kul. Nu ligger det hos min brorson, som skall ge sig an det och av erfarenhet vet jag att han kommer spela det sönder och samman (cirka 10 år, älskar rouge-spel med mera). Ja, jag tar mitt ansvar som farbror, ty rätt uppfostran är av högsta vikt. Mario, Zelda med mera har redan plöjts igenom.

Nu letar jag efter lite JRPG-spel och undrar om det finns någon som har något av nedan titlar och som de/du är beredd att sälja? Jag vet att de 1) kan köpas nya samt 2) på tradera/facebook e.d., men jag har en gång blivit blåst på dessa sajter och således detta inlägg. Hoppas på överseende. Ngn som sitter på ngn av dessa titlar och kan tänka sig sälja till ett FZ-pris?

Triangle Strategy
Chained Echoes
Octopath Traveler II
Tactics ogre reborn

Allt gott!
/Cristofer

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Hej

Är nu klar med Hades och det var riktigt kul. Nu ligger det hos min brorson, som skall ge sig an det och av erfarenhet vet jag att han kommer spela det sönder och samman (cirka 10 år, älskar rouge-spel med mera). Ja, jag tar mitt ansvar som farbror, ty rätt uppfostran är av högsta vikt. Mario, Zelda med mera har redan plöjts igenom.

Nu letar jag efter lite JRPG-spel och undrar om det finns någon som har något av nedan titlar och som de/du är beredd att sälja? Jag vet att de 1) kan köpas nya samt 2) på tradera/facebook e.d., men jag har en gång blivit blåst på dessa sajter och således detta inlägg. Hoppas på överseende. Ngn som sitter på ngn av dessa titlar och kan tänka sig sälja till ett FZ-pris?

Triangle Strategy
Chained Echoes
Octopath Traveler II
Tactics ogre reborn

Allt gott!
/Cristofer

Det är mer riskabelt att handla privat över FZ. Alla är anonyma och det finns inget köpskydd.

Spontant så räds jag att du fått negativa omdömen på Tradera och därför söker dej någon annanstans? Nu säger jag inte att du har det, men det är heller inte omöjligt. Vi vet helt enkelt inte.

Inte min annons, men 349 kr på Tradera
Säljaren TechAngel har 4.9 av 5 i omdöme efter 305 affärer.

Det är hemskt ovanligt att folk blåser dej på Tradera. Kolla upp personens omdöme, köp- och säljhistorik och använd Traderas köpskydd!

Du kan också föreslå ett lägre pris på annonsen jag länkade. Trots att det är redan är ett bra pris.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ja använd köpskydd på tradera.
Då är det tradera som betalar tillbaka dig om du blir utan vara och så är det tradera som får bråka med säljaren


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det är mer riskabelt att handla privat över FZ. Alla är anonyma och det finns inget köpskydd.

Spontant så räds jag att du fått negativa omdömen på Tradera och därför söker dej någon annanstans? Nu säger jag inte att du har det, men det är heller inte omöjligt. Vi vet helt enkelt inte.

https://img.tradera.net/large-fit/146/546601146_f7ab156b-cae7...

Inte min annons, men 349 kr på Tradera
Säljaren TechAngel har 4.9 av 5 i omdöme efter 305 affärer.

Det är hemskt ovanligt att folk blåser dej på Tradera. Kolla upp personens omdöme, köp- och säljhistorik och använd Traderas köpskydd!

Du kan också föreslå ett lägre pris på annonsen jag länkade. Trots att det är redan är ett bra pris.

Tack!
Dock- var står det att JAG fått negativa omdömen på tradera? Jag har fått totalt 12 (av 531 st) negativa omdömen sedan 2007 och dessa beror mer på köparens affekt än att jag på något sätt skulle ha varit amoralisk.

Tack ännu en gång!

Mvh

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Tack!
Dock- var står det att JAG fått negativa omdömen på tradera?

Mvh

Som sagt:
Nu säger jag inte att du har det, men det är heller inte omöjligt. Vi vet helt enkelt inte.

Får hoppas att någon skriver dej ett DM, annars finns åtminstone Triangle Strategy till ett bra pris på Tradera.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar