Visa dina snyggaste Spider-Man 2-screens!

Redaktör
Ponny
Visa dina snyggaste Spider-Man 2-screens!

Spider-Man 2 är här, hyllat och helsikes läckert. Så snyggt är det att jag tycker det är på sin plats med en dedikerad tråd för de tjusigaste skärmdumparna från spelet. Har du lyckats fånga några ikoniska foton från New Yorks skyline? I så fall: dela, dela. Men förstås: spoila inte. För det gör ingen glad.


signatur

En Bamseponny av folket

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Redigerar detta med bilder sen, men nån som vet ett bättre sätt att komma åt sina screenshots än usb?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Redigerar detta med bilder sen, men nån som vet ett bättre sätt att komma åt sina screenshots än usb?

Du ställde frågan som jag med tänkte på men jag är helt ny på Ps5 så jag trodde det var min okunskap.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Redigerar detta med bilder sen, men nån som vet ett bättre sätt att komma åt sina screenshots än usb?

Playstation-appen på telefon. Har du den kopplad så laddas screenshots automatiskt upp så du kan ladda hem dom från appen, dom ligger bara där en begränsad tid och minns inte om det var 2 eller 4 veckor eller något sånt just nu men väldigt smidigt, tycker själv det är relativt enkelt personligen att få dom till en PC eller något från telefonen åtminstone.

Edit; Länk https://www.playstation.com/en-us/support/games/ps5-game-capt...

Medlem
Skrivet av Doed:

Playstation-appen på telefon. Har du den kopplad så laddas screenshots automatiskt upp så du kan ladda hem dom från appen, dom ligger bara där en begränsad tid och minns inte om det var 2 eller 4 veckor eller något sånt just nu men väldigt smidigt, tycker själv det är relativt enkelt personligen att få dom till en PC eller något från telefonen åtminstone.

Edit; Länk https://www.playstation.com/en-us/support/games/ps5-game-capt...

Stort tack. Med Bluestacks så får man det direkt på datorn också!

I ingen direkt ordning och spoiler free


signatur

I drank what?

Medlem

Några till, färskt infångade.


signatur

I drank what?

Medlem

Detta spelet tar liksom nästa kliv grafiskt och tekniskt. I princip låst 60 fps, oerhört vackert och riktigt jävla imponerande att typ hela staden är renderad redan så det är bara flyga fritt fram-och-tillbaka. Jävlar vad mäktigt det är.

Och i princip alla fönster i husen går att "titta in" i med hjälp av en häftig funktion som även finns i unreal-engine.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Några till.

Det måste fan gått 10 år eller så mellan spelen, för Mary Jane åldrades något kopiöst. Peter också. Den enda som är immun mot ålder verkar vara Miles.


signatur

I drank what?

Medlem

Sista omgången bilder. Klarat spelet, 100% trophies. Väntar nu på DLC's.


signatur

I drank what?

Medlem

Många fina bilder!

Spelet ser verkligen sjukt bra ut, både estetiskt och tekniskt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Gen
Medlem
Skrivet av Freakon:

Många fina bilder!

Spelet ser verkligen sjukt bra ut, både estetiskt och tekniskt.

Håller med, ruskigt snyggt!

Medlem

Blev precis klar med Spider-Man 2. Vilket fantastiskt bra spel!

1
Skriv svar