The Talos Principle 2 får släppdatum i november

Robot
The Talos Principle 2 får släppdatum i november

Croteam återvänder med ytterligare pusslande.

#Croteam, #The-talos-principle-2


Releasehästryttare

Klarade aldrig första spelet men otroligt taggad på detta då jag älskar deras pussel!

Medlem

Wow, helt missat detta! Min favorit efter Portal! Dock satans svårt ibland.

Inaktiv

Uppföljaren har man väntat på länge. Älskade storyn o atmosfären. Slutet var inget speciellt

Medlem

HAJP!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Härligt! Jag har helt missat att detta ens var under utveckling. Kanske ska återbesöka ettan och försöka ta mig igenom hela spelet den här gången


signatur

PSN: OAKTHYR

Skribent

Nice! Riktigt taggad på det här.

Bra prissatt också, för mig som har första spelet är jag nere på 23€ om jag förhandsbokar (vilket jag kommer göra så fort jag kommer hem från jobbet).

Redaktör
Ponny

Känner mig redan pre-frustrerad – och taggad!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser fram emot detta släpp, första spelet var riktigt kul. Men visuellt mediokert. Det ser ut som något som hade varit kul i VR.

Skrivet av baxtex:

Wow, helt missat detta! Min favorit efter Portal! Dock satans svårt ibland.

Testa The Witness om du inte har gjort det än. Helt genialiskt. Det är i samma nivå som Portal

Medlem

Riktigt riktigt just, har spelat betan lite. Gillade ettan väldigt mycket, är lite biased eftersom jag gillar den här typen av miljöer generellt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag spelade det första och gillade det men blev aldrig färdig då jag blev distraherad av andra spel som kom.

Det sista jag gjorde var att gå tillbaka för att göra några pussel jag hoppat över. När jag försökte fortsätta något halvår senare så hade jag glömt vart jag skulle.

Jag hade kommit till något torn (?) eller vad det var och gjort en del saker där. Hur långt är det kvar då?

Det kanske är dags att ta tag i det igen.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Margy:

Jag spelade det första och gillade det men blev aldrig färdig då jag blev distraherad av andra spel som kom.

Det sista jag gjorde var att gå tillbaka för att göra några pussel jag hoppat över. När jag försökte fortsätta något halvår senare så hade jag glömt vart jag skulle.

Jag hade kommit till något torn (?) eller vad det var och gjort en del saker där. Hur långt är det kvar då?

Det kanske är dags att ta tag i det igen.

Låter som om det är dags att börja om!?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Låter som om det är dags att börja om!?

Det kanske är en bra idé.

Då löper jag i och för sig risken att köra fast på saker jag klarat tidigare vilket skulle bevisa att jag blivit mer korkad med åren.

1
Skriv svar