Rockstars GTA+ får game pass-liknande innehåll

Robot
Rockstars GTA+ får game pass-liknande innehåll

Prenumenations-tjänst med Rockstar-titlar.

#GTA, #rockstar


Medlem

60kr i månaden känns som en aning mycket för det utbudet, och i min mening är hela tjänsten överflödig. Finns många fler med betydligt större och bättre utbud.
Men finns nog någon som kommer säga emot och att det är en väldigt bra och värd tjänst.

Medlem

Lite märkligt med tanke på hur få spel dom släpper, vad ska dom kunna erbjuda mer förutom Red Dead? Billiga PS2 emuleringar som Max Payne och Bully känns ju inte jättehett.

Skribent
Skrivet av Atilaa:

60kr i månaden känns som en aning mycket för det utbudet, och i min mening är hela tjänsten överflödig. Finns många fler med betydligt större och bättre utbud.
Men finns nog någon som kommer säga emot och att det är en väldigt bra och värd tjänst.

Jag tänker lite att spelen blir plusmenyn och att de som har tjänsten mest vill åt de 500 000 dollarna till GTA5 Online.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

500 000 till GTA online är bara små pengar. Men ett hjälpmedel om man nyligen börjat spela. Jag blir mest irriterad över att dom hela tiden skjuter upp GTA VI/online. Det var länge sedan nu som jag förstod att GTA igentligen bara är GTA online nu. På grund av alla pengar dom får in så får vi inte mycket tillbaka. Men samtidigt så har jag ingen brist på spel direkt och det har tagit för lång tid för att ha någon hype för GTA VI.

Medlem

Fascinerande att de klarar av fortsätta mjölka för gamla titlar.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Inget fel på självförtroendet hos Rockstar i alla fall..snart får man väl en patreonlänk med spelet också om man vill donera lite lunchpengar och få tillgång till extra pörks.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

500 000 till GTA online är bara små pengar. Men ett hjälpmedel om man nyligen börjat spela. Jag blir mest irriterad över att dom hela tiden skjuter upp GTA VI/online. Det var länge sedan nu som jag förstod att GTA igentligen bara är GTA online nu. På grund av alla pengar dom får in så får vi inte mycket tillbaka. Men samtidigt så har jag ingen brist på spel direkt och det har tagit för lång tid för att ha någon hype för GTA VI.

känner fan samma sak. hypen är bortblåst inför gta 6. 5an har sabbat det totalt. R* kan gå o hoppa i sjön...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Har inte mer än testat GtA online i 5 minuter. Vad kan göra med dessa dollars online?

Tycker det är så jävla synd att GTA fick det här ödet

Medlem

500 000 per månad? Borde vara per vecka, eller per dag...

Fan så löjlig tjänst, hoppas det floppar rejält.

Den summan är ingenting inom GTA:O längre

Medlem

Jag har byggt upp ett stort hat gentemot Rockstar de senaste åren.

Bara släpp Red Dead 2 remaster och gör massor av miljoner människor glada.

Men nej.

Från kungar till idioter i mina ögon.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag har byggt upp ett stort hat gentemot Rockstar de senaste åren.

Bara släpp Red Dead 2 remaster och gör massor av miljoner människor glada.

Men nej.

Från kungar till idioter i mina ögon.

Varför skulle de göra en remaster på ett fem år gammalt spel?

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Varför skulle de göra en remaster på ett fem år gammalt spel?

För att det spelas i 30 fps i dagsläget på konsol. En komplett remaster är inte nödvändigt, men en patch som uppar frameraten till 60 är högst önskvärt. Släng in lite högre upplösning samtidigt.

Minimalt arbete som hade skapat stor glädje för väldigt många.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

För att det spelas i 30 fps i dagsläget på konsol. En komplett remaster är inte nödvändigt, men en patch som uppar frameraten till 60 är högst önskvärt. Släng in lite högre upplösning samtidigt.

Minimalt arbete som hade skapat stor glädje för väldigt många.

Okej, förstår vad du åsyftar nu. Det är nog knappast troligt. Fast, vem vet. Tom Noire fick en upputsning.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Okej, förstår vad du åsyftar nu. Det är nog knappast troligt. Fast, vem vet. Tom Noire fick en upputsning.

Jag fortsätter att hålla tummarna. Gillade RD2 skarpt och vill gärna njuta av det igen, men då krävs det lite kärlek från Rockstar sida.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Varför skulle de göra en remaster på ett fem år gammalt spel?

Gick ju bra för Naughty Dog så varför inte, spelarna köper ju uppenbarligen allt möjligt idag.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag fortsätter att hålla tummarna. Gillade RD2 skarpt och vill gärna njuta av det igen, men då krävs det lite kärlek från Rockstar sida.

Kom ju fram i läckan att det var något på gång med RDR2 till nuvarande konsoler. Sedan om planerna har skrotats är en stor fråga.

Köpte spelet för två år sedan, och har fortfarande inte spelat det pga andra spel, men också i hopp om det skulle komma en uppgradering mot en lägre avgift likt GTA 5.

Inaktiv

Trodde Cyberpunk skulle få dem att sätta sig ned i båten. Icke sa nicke. Och ju längre tiden går desto mer visar de sitt giriga tryne. Dagens spelbransch.

Medlem

Ni får eran RDR2 remaster om ni spelar PC versionen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Torde väl bli billigare om man bara köper alla spelen på steam än att ingå i en prenumeration?

Själv har jag noll intresse att spela de där online.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Varför skulle de göra en remaster på ett fem år gammalt spel?

Av samma anledning som dom släppt gta 5 flera ggr...

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Kom ju fram i läckan att det var något på gång med RDR2 till nuvarande konsoler. Sedan om planerna har skrotats är en stor fråga.

Köpte spelet för två år sedan, och har fortfarande inte spelat det pga andra spel, men också i hopp om det skulle komma en uppgradering mot en lägre avgift likt GTA 5.

Jag hade också gärna betalat en slant om det är en remaster i stil med hur de gjorde med GTA5.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Har inte mer än testat GtA online i 5 minuter. Vad kan göra med dessa dollars online?

Tycker det är så jävla synd att GTA fick det här ödet

Du kan köpa företag som nattklubbar och hangarer som öppnar upp för nya sätt att tjäna pengar. Men det som det går åt mest pengar till är olika fordon. Bilar, motorcyklar, stridsvagnar, flygplan, båtar osv.

Skrivet av Freakon:

Jag har byggt upp ett stort hat gentemot Rockstar de senaste åren.

Bara släpp Red Dead 2 remaster och gör massor av miljoner människor glada.

Men nej.

Från kungar till idioter i mina ögon.

Jag hade också gärna sett en uppdatering i stil med den som kom till GTA 5. Spelade det ganska mycket för något år sen och skulle gärna börja igen men orkar inte med 30 fps på PS5.

Jag har inte heller ett stort förtroende för Rockstar längre. Även om jag tycker att dom gör fantastiska spel så är ju ledningen helt uppenbart omedveten om vad vi spelare vill ha.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Detta tar nog priset som den mest onödiga och ointressanta prenumerationstjänst som jag har hört talas om.

Medlem
Skrivet av Andersson:

Detta tar nog priset som den mest onödiga och ointressanta prenumerationstjänst som jag har hört talas om.

Tycker väl cnn+ var värre. Betala för mer dåliga nyheter
Höll en månad

Skrivet av OAKTHYR:

Du kan köpa företag som nattklubbar och hangarer som öppnar upp för nya sätt att tjäna pengar. Men det som det går åt mest pengar till är olika fordon. Bilar, motorcyklar, stridsvagnar, flygplan, båtar osv.

Okej, jag förstår. Tänker ändå då det är GTA att man bara snor nåns fordon istället för att köper sig en, fast det kanske inte fungerar så online

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Okej, jag förstår. Tänker ändå då det är GTA att man bara snor nåns fordon istället för att köper sig en, fast det kanske inte fungerar så online

Det kan man också göra Men det är bara dom billigaste bilarna som man kan sno och sen spara som sin egen bil. Resten får man köpa.


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar