Förladda Baldur's Gate 3 på PS5 från 31 augusti

Robot
Förladda Baldur's Gate 3 på PS5 från 31 augusti
Medlem

Woho! Dags att börja hype:a!!!!

Medlem

Kommer köpa skiten ur detta spel, skaffa lite roliga grejjer och äta kebab i 2veckor, sån jävla tur man inte är X-boxare ,😁

Medlem
Skrivet av s0lst1ng:

Kommer köpa skiten ur detta spel, skaffa lite roliga grejjer och äta kebab i 2veckor, sån jävla tur man inte är X-boxare ,😁

Du fixar inte att vänta, så som vi "X-boxare" måste göra? 😄


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av doversund:

Du fixar inte att vänta, så som vi "X-boxare" måste göra? 😄

Fördelen med att vänta är att buggarna lär vara färre och förbättrande patcher fler.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av s0lst1ng:

Kommer köpa skiten ur detta spel, skaffa lite roliga grejjer och äta kebab i 2veckor, sån jävla tur man inte är X-boxare ,😁

X-boxarna hör dig inte, från rymdens vakuum i Starfield... 😀

Fragtjuv

Första ska jag få min gubbe i DIV till level 100 i season 1, sen kommer Starfield och typ samma dag kommer Baldurs gate 3. Nu vet efan hur jag ska hinna med allt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Första ska jag få min gubbe i DIV till level 100 i season 1, sen kommer Starfield och typ samma dag kommer Baldurs gate 3. Nu vet efan hur jag ska hinna med allt.

En liten gissning är att Starfield lär behöva en hel del mer patchande än BG3. Men det är som sagt bara en kvalificerad gissning.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Fragtjuv
Skrivet av Azureye:

En liten gissning är att Starfield lär behöva en hel del mer patchande än BG3. Men det är som sagt bara en kvalificerad gissning.

Ja, så kan det absolut bli! Eftersom jag har Gamepass så är Starfield dock väldigt tacksamt att testa redan dag 1.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av s0lst1ng:

Kommer köpa skiten ur detta spel, skaffa lite roliga grejjer och äta kebab i 2veckor, sån jävla tur man inte är X-boxare ,😁

Om du inte orkar vänta, så finns ju spelet redan att spela sedan två veckor tillbaka på Steam... :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Ja, så kan det absolut bli! Eftersom jag har Gamepass så är Starfield dock väldigt tacksamt att testa redan dag 1.

Absolut. Jag har också Gamepass, men tvivlar på att jag kommer ha tid att testa det innan några patcher är släppta. Blir 3 genomspelningar av BG3 först.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Förhandsbokade detta för att få börja spela tidigare, insåg nu att jag jobbar hela helgen innan 5sept…

1
Skriv svar