🎼 Vad spelar du pĂ„?

Medlem
🎼 Vad spelar du pĂ„?

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Inaktiv

pc + ps5. BĂ€sta kombon

dvs jag kör nintendo spelen pÄ emulator ( sÄklart köper jag spelen ).

Medlem

Kör mest pÄ Xbox Series X, och har alldeles nyligen köpt en begagnad Playstation 5 för de exklusiva titlarna.

Medlem

Enbart PC.


signatur

đŸ–„ïž RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Steam deck samt Switch. PS5 dammar.

Medlem

PS5 och Steam Deck.

Medlem
Medlem

PC, VR och Switch

Medlem

Sista refrÀngen

Medlem

Nintendo Switch och PC.
Kanske blir en PS5 i framtiden.

Medlem
Medlem

Playstation mestadels lite PC ocksÄ.


signatur

Det finns bara tre grupper av mÀnniskor i vÀrlden.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

1. PC + Steam Deck

2. Nintendo Switch

3. XBOX series X (gamepass ibland)


signatur

Jag Àr introvert och Àlskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

PS5/XSX frÀmst men ibland Steam Deck/PC.

Medlem

Ps5 & Xbox X


signatur

🎼 PlayStation 5 | Xbox Series X
đŸ“ș LG C2 55" (2022 EVO)

It's not a lake, it's an ocean

Mest pÄ Xbox. Av vana och p.g.a. Game Pass. Lite PS5 och Switch emellanÄt. Resten retro.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Antar att "PC" hÀr innebÀr Windows dÄ bÄde Mac och Linux finns som egna alternativ? I sÄ fall topp 5:
Xbox (Series X)
Linux (Miyoo Mini Plus)
PC (Windows)
Android (Samsung s23)
Nintendo (Switch)

Lite förvirrande ocksÄ med "Mac / IOS" samt "mobil (iPhone)" dÄ iOS Àr operativet pÄ iPhone.. Mac kör ju Mac OS.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

[
]

Lite förvirrande ocksÄ med "Mac / IOS" samt "mobil (iPhone)" dÄ iOS Àr operativet pÄ iPhone.. Mac kör ju Mac OS.

DĂ€r ser man.

Har uppdaterat och förtydligat nu.
Hoppas det stÀmmer nu.

___
SjÀlv kör jag:
PS4, Switch och PC.

Just nu spelar jag ungefÀr lika mycket pÄ allihopa. Fast totalt sett de senaste 5 Ären har jag nog lagt 90% av tiden pÄ PS4:an.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Medlem

PC (ca 80%) ibland Xcloud till Iphone, Wii U och Ipaden.just det lite Snes mini ocksÄ.

Medlem

PC + SteamDeck, men nyss spelade jag en runda Vampire Survivors pÄ Androidtelefonen med gamepad eftersom flickvÀnnen höll min SteamDeck och steamkontot upptagna med samma spel.

Medlem

PC + PS5 för exklusiva spel. Önskade att Sonys egna spel kom till PC direkt sĂ„ jag kunnat hĂ„lla mig till bara PC.

Inaktiv

Brukar mest bara bli att jag spelar pÄ Switch eller Nintendo 64. Men just nu har det Àven blivit att jag testar en moddad Stardew Valley pÄ datorn. (Med handkontroll)

1
Skriv svar